Zoveelste klacht over opnamens

  • 17 July 2015
  • 9 reacties
  • 289 Bekeken

Gisteren voor de zoveelste keer opgebeld naar Proximus betreffende de problemen dat je hebt met opnames.


1) moet nu iedere dag de b-box afleggen om bepaalde opgenomen programma's te kunnen bekijken. Je ben dan iedere dag zoet voor 5 min om programma's te verwijderen die er terug op de harde schijf staan gemiddeld 20 tal stuks.


2) als je dan 1 lijst hebt van de opgekuiste opgenomen programma's die je dan bekijken, kan je dan sommige bekijken in blokjes of er is maar 1/3 opgenomen wat ZEER frustrerend is.






N.B mocht ik het geld hebben voor een advocaat stuur ik jullie in spoedprocedure voor de rechtbank omdat jullie niet van jullie woord zijn




Proximus belooft nu al maanden voor een oplossing met de volgende update maar de problemen blijven bestaan. IK SNAP DIT NIET. zelf Microsoft doe die flaters niet.


En eerlijk gezegd snapt ik het niet dat de software niet eerst uitgetest wordt voor het online geplaats wordt. Heb gisteren mijn gal uitgespuugd tegen de medewerker van Proximus omdat ik het knots beu was en nu nog :-(het blijft aanslepen). Hoedje af voor die man die aan de lijn was ik was zeer kort van spraakstof hij snapte mijn frustratie maar hij staat machteloos omdat hij niets kan door die fouten door de programmeurs.


Resultaat was dat ik door die vriendelijke man 5 credit nota's gehad hebt als compensatie , wat ik zeer tof vind maar dit lost het probleem niet op voor mij of andere gebruikers.




Heb een vraag voor Proximus en wil geen antwoord van een medewerker die op de helpdesk zit maar mag ik A.U.B. van de top eens een eerlijk antwoord krijgen Wanneer gaan jullie die eens oplossen?????????????????????????

9 reacties

Volgens mij zijn er wel mee bezig want ik krijg van velen al het bericht dat het de laatste tijd beter gaat maar duidelijk nog niet bij iedereen.


Mss heeft dat iets te maken met het uitbreiden van hun serverpark, wie weet !


Velen willen ook een duidelijke uitleg van het probleem maar als je Belgacom/Proximus al langer kent weet je hoe laat het is knipoog
Reputatie 4
Nochtans hebben sommigen al verschillende belangrijke instanties aangesproken! dan blijkbaar toch zonder veel resultaat!!


Dus zou ik het het geld aan iets anders besteden dan aan een advocaat, misschien dan maar naar de concurrentie overstappen, want als je zoveel problemen ondervindt kan het daar moeilijk slechter !
Reputatie 3
Een antwoord of deftige uitleg krijgen over een probleem, daar geloof je toch zelf niet.


Doet Telenet, of nog anderen, dat dan wel denk je!


Er komt wel altijd een uitleg dat wel ......
Dit is inderdaad in de tijd dat ik nog bij TN zat, juist de reden geweest waarom ik overgestapt ben van TN naar Proximus.

Toen had ik ook problemen en die geraakten maar niet opgelost en een deftige uitleg kreeg ik nooit alleen dat ze er mee bezig waren en dat het een drukke periode was , en ik wat geduld moest hebben enz.... enz.... maar de oplossing bleef maar uit, en om die reden heb ik uit principe overgestapt naar Belgacom, al wist ik wel dat het gras daar niet groener was, en wonder boven wonder heb ik nu bij Proximus totaal en zeker geen reden om te klagen alles loopt op wieltjes en hoop dat het nog heel lang zo mag verder gaan.

Spijtig genoeg is het blijkbaar niet overal zo en kan niet iedereen dit zeggen.
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij werkt alles nu al een tijd (bijna een maand) behoorlijk goed, buiten nu en dan een (nPVR)opname die niet wil starten tenzij na een herstart van de decoder. Terugkerenden gewiste nPVR-opnames heb ik niet meer. Ze hebben toen toegegeven, dat het een serverprobleem was en dat het regio gebonden was, wat ik altijd al gedacht had, omdat er ook mensen (of regio's?) waren die er geen last van hadden.
nog altijd dezelfde problemen moet iedere dag de b-box afleggen om de opgenomen programma's te kunnen bekijken en zoals hierboven gezegd een deftig antwoord krijg je niet betreffende de oplossing :-(




troost u, je bent zeker de enige niet frons
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een V5 decoder en ik merk sinds kort, dat gewiste programma's in Npvr, niet meer terug komen. Het herstarten van de decoder moet ik om de week doen, om Npvr opnames te kunnen bekijken. Dus op zondag zet ik hem zowiezo eens af en terug aan, voor ik begin te kijken. Misschien een tip voor jou Patrick ? Voor je tv begint te kijken, even checken of je niks in pvr aan het opnemen bent (Npvr opnames lopen gewoon door als je decoder af en op zet), dan decoder uit en aan zetten en je hebt de hele avond geen kijkprobleem.
Reputatie 2
Dat zal Patrick en iedere trouwe forum bezoeker ondertussen al wel heel lang weten, hoe dikwijls is tip hier al niet gepost geweest.

Proximus zou beter er voor zorgen dat dit landurig probleem uiteindelijk eens opgelost geraakt en deze niet alleen.

Hoeveel zijn er al niet die met een timer werken om alles te rebooten, om van al die aanslepende problemen af te geraken.

Met Telenet heb ik geen problemen en als ze bij Telenet ook eens nPVR hebben dan vliegt Proximus buiten voor goed.


Reageer