Zijn Samsung Smartphones compatibel met TV Overal via !!FON spot ??

  • 25 June 2014
  • 1 reactie
  • 465 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Practitioner
  • 415 reacties

Dixit Belgacom reclames: Dankzij TV Overal worden uw smartphone, tablet of computer extra TV toestellen. Thuis via uw Belgacom Wifi verbinding. Als u onderweg bent via een Wifi Fon spot of het Proximus 3G/4G netwerk.





Ik heb mij recent een Samsung Galaxy S5 gekocht en TV overal werkt inderdaad perfect via mijn- en andere Belgacom Wifi's. Via 3G eveneens perfect en via 4G ronduit super.


Via de Belgacom FON spots heeft mijn TV Overal op mijn SAMSUNG Galaxy S5 helaas nog NOOIT gewerkt.


nb: enkel op mijn Laptop (windows 7) werkt TV Overal via FON wél.


Nu er reeds een paar duizend Samsung (S5, S4) in omloop zijn had ik graag vernomen als er reeds ooit iemand op 'TV Overal' inloggen via de gratis FON spots??


nb: TV Overal én FON zijn uiteraard gratis inbegrepen in mijn pack abonnement én actief ??





Bijkomende info:


Ik heb vooraf altijd speedtest gedaan om zeker te zijn dat FON krachtig genoeg was (resultaat steeds 2,8Mbit of meer).


Vooraf ook altijd Internet via FON getest en ook dit werkt perfect.


In de Belgacom shop waar ik hem gekocht had wist de dame mij enkel te vertellen dat TV overal op haar S4 via FON ook nog nooit gewerkt had e, inloggen op hun FON op TV Overal met mijn S5 lukte evenmin.


Zouden de recente Windows Smartphones hierin soms beter scoren ?







1 reactie



Ik begin te vermoeden dat FON (onbewust of bewust ?) de TV Overal signalen blokkeert.




En waarom dan niet op pc, laptop, tablet enz ... alleen voor die specifieke toestellen dan.


Wat ik mij ook afvraag of er veel op een smartphone echt behoefte hebben om TV te kijken op zo'n klein scherm en thuis kan het scherm dan blijkbaar niet groot genoeg zijn !


Enfin ieder moet doen wat hij niet laten kan natuurlijk.

Reageer