zijn er problemen met e-mail

  • 22 November 2011
  • 6 reacties
  • 1159 Bekeken

Het is reeds de tweede dag dat ik merk dat ik e-mails niet ontvang of met een grote vertraging. Juist een paar testmails gedaan omdat ik op een antwoord zat te wachten dat zeker verstuurd was naar mij .Na 15 minuten kwam mijn testmail toe. Hat antwoord is nog niet toegekomen. Versturen vanaf mijn skynet adres is ook met minuten vertraging. Nu komt het antwoord ook juist binnen na meer dan 20 min. Zijn dit gekende problemen?

6 reacties

Badge
Ik heb voorlopig niets abnormaal gemerkt.Ik gebruik nu wel incredimail.
Badge +1
Ik heb hier ook nog niks abnormaals gemerkt. Maar als men niet weet als een mail verzonden werd of niet, weet men uiteraard ook niet of men alle mails ontvangt.

Ik heb ook eens getest om naar mijn mailbox te sturen en krijg hem toch praktisch onmiddellijk.
Badge
Maar normaal krijg ik nog steeds veel spam door dus dit wil wel zeggen dat er volgens mij geen problemen zijn met het email verkeer.Ook heb ik zelf al enkele emails berstuurd.En gewone berichten ontvangen.
hier geen problemen

mvg
Nu lijkt alles terug goed te werken. Bedankt voor de reactie.
Deze morgen weer van dat. Nog geen mails ontvangen dus weer een aantal test mails verzonden. Nu 20 minuten na eerste mail nog niets ontvangen. Ook het versturen is met minuten vertraging. En dit zowel op mijn @belgacom.net als op @skynet.be. Is zowel op mijn laptop en vaste pc.

Reageer