Zijn er nog mensen die tot 30 maal toe per avond een internetonderbreking hebben

  • 17 June 2014
  • 1 reactie
  • 761 Bekeken


Sinds jaren en dagen blijft Belgacom hier voor problemen zorgen ...zou het aan hun bbox2 kunnen liggen ?

1 reactie



dat gezever over gestoorde signalen is sterk overroepen



Dan heb jij toch nog niet goed op alle media op internet de talrijke klachten en oplossingen gelezen over dit probleem als ik mij niet op kanaal 11 zet dan is surfen bij mij bijna onmogelijk, uit vallen van verbinding , traag downloaden , enz....


Het bewijs wordt trouwens dikwijls genoeg geleverd de Technische helpdesk zegt dikwijls tegen de klagende klant, eens de modem omruilen en wat lees je dan de klagende klant komt terug met zijn verhaal de modem werd vervangen en mijn probleem blijft nog altijd het zelfde!

Het valt veel meer voor dat je wifi spectrum vol zit en hierdoor gestoord wordt dan dat je modem defect is , kan er van mee spreken in het begin hebben ze mij tot 3 maal toe de modem laten vervangen tot ik zelf met een spectrumanalyzer de 2,4 GHz onderzocht heb en toe moest ik kanaal 5 gebruiken om te kunnen werken na aantal jaren weeral problemen met internet uitval terug spectrum bekeken en nu gaat het enkel nog deftig op kanaal 11 !!


En ik weet het in theorie zou om die reden je verbinding met Internet niet mogen uitvallen, maar tussen theorie en praktijk zijn er toch nog altijd af en toe verschillen al zijn er veel die dit niet willen aannemen en zich krampachtig vast houden aan hun theorie !


En nog dit als je dit alles eerst gecontroleerd hebt en je krijgt het tenslotte toch niet in orde dan kan je nog altijd de modem laten omruilen en je kan inderdaad ook eerst de modem omruilen en dan al hetgeen onderzoeken wat hierboven in mijn verschillende posts beschreven staat, je doet wat je niet laten kunt ;-)

Reageer