Beantwoord

Zendervolgorde

  • 17 April 2016
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie
Hallo, de voorbije 2 dagen stel ik vast dat mijn persoonlijke zendervolgorde gewijzigd is als ik s'ochtends mijn tv toestel opzet. Is dit een actie van Proximus of doe ik iets fout?
icon

Beste antwoord door Elsa 17 April 2016, 08:31

Bekijk origineel

3 reacties

Bedankt voor de feedback en blij te horen dat het gelukt is,
nog een prettig weekend,
Elsa
Bedankt voor uw raad. Na de stroom te onderbreken en de decoder terug op te starten is het probleem opgelost
probeer eerst eens door je decoder 5 seconden zonder spanning te zetten (door netstekker uit te trekken of eventueel via schakelaar achteraan)
Moest dit niet lukken dan zou je nog kunnen proberen via een factory reset van de decoder, hoe je dit kan doen, dit staat beschreven voor de verschillende decodertypes hier -> Dec Fac Reset

Reageer