Zenders verdwenen

  • 1 November 2016
  • 7 reacties
  • 484 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
hallo,

ik heb het hier als eens over gehad, gedeeltelijk toch.

In mijn bericht had ik het over de vraag waarom M&S (die we kregen in plaats van SyFy en andere zenders) verdwenen was op 18/10/2016 uit mijn entertainmentpack.
Antwoord was klaar en duidelijk: vanaf heden zijn die er niet meer in begrepen en werden dus verwijderd uit het pakket.

Maar nu het volgende....
Voor mijn entertainmentpack (dat ik direct annuleerde) betaalde ik 14,95€ en nu...
zie ik staan dat "entertainmentpack NL + M&S" samen 14,95€ kosten.

Kon men mij dan niet gewoon M&S laten, zat er toch al in?
Hoe dan ook, jullie missen nu wel iets, daar ik alles geannuleerd heb en een ontevreden klant blijf.
Jullie praktijken zijn alles ... behalve correct.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
FYI:
Het oude boeket Entertainment nl kost/kostte 5,95€/m, het multiboeket nl 14,95€/m (gratis bij pack maxi), de M&S Pass nl 14,95€/m.

De nieuwe bundel ENTERTAINMENT CHANNELS NL kan je kiezen bij Tuttimus/Familus of kost apart 9,95€/m.
Voor +5€/m krijg je daar ook de M&S Pass bij. Dat heet dan ALL ENTERTAINMENT NL, apart 14,95€/m.

Je kan in Tuttimus/Familus als bundel ook de M&S PASS kiezen, apart nu ook 9,95€/m.
Een beetje verwarrend is het wel (ook de klantendienst moest zich even aanpassen) en goedkoper zal het evenmin zijn. :8

Alle informatie vind je ook op:
www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_offer/particulieren/producten//opties/tv-opties/entertainment-aanbod.html
Reputatie 2
Badge +1
Ok, mijn volgende vraag dan:
Moet ik nu een maand wachten vooraleer ik mijn pack terug kan veranderen omdat ik op 18 oktober het entertainment pack annuleerde? Ik vraag dit omdat ik ergens gelezen heb dat veranderingen soms maar mogelijk zijn om de zoveel tijd.
Ik zou kiezen voor een all entertainment nl dan heb ik tenminste 13 zenders voor 14,95 € want ik vind het véél geld 9,95€ voor m&s alleen.
Reputatie 7
Badge +6
Je moet zeker geen maand wachten! 24 u maximum, soms zelfs sneller.Kan je in MyProximus: Producten: Proximus TV: Entertainment: Beschikbaar: het All Entertainment nl niet activeren? Ik heb zo Entertainment Channels nl geactiveerd en dat werd zeer snel (binnen het uur) geactiveerd. Ik weet natuurlijk niet of het altijd zo snel zal gaan. ;-)
Je kan het ook via de klantendienst doen, via de site hierboven, en via de decoder (maar dat heb ik dus nog niet geprobeerd).
Reputatie 7
Badge +3
Nee, je hoeft hiervoor geen maand te wachten. Onze klantendienst (0800 22 800) past dit graag voor je aan! Grt, HeidiE
Reputatie 3
Badge +1
hallo,

ik heb het hier als eens over gehad, gedeeltelijk toch.

In mijn bericht had ik het over de vraag waarom M&S (die we kregen in plaats van SyFy en andere zenders) verdwenen was op 18/10/2016 uit mijn entertainmentpack.
Antwoord was klaar en duidelijk: vanaf heden zijn die er niet meer in begrepen en werden dus verwijderd uit het pakket.

Maar nu het volgende....
Voor mijn entertainmentpack (dat ik direct annuleerde) betaalde ik 14,95€ en nu...
zie ik staan dat "entertainmentpack NL + M&S" samen 14,95€ kosten.

Kon men mij dan niet gewoon M&S laten, zat er toch al in?
Hoe dan ook, jullie missen nu wel iets, daar ik alles geannuleerd heb en een ontevreden klant blijf.
Jullie praktijken zijn alles ... behalve correct.


1.Kon men mij dan niet gewoon M&S laten, zat er toch al in?- Nee wand dan klopte u rekening niet meer dan moest je misschien meer betalen.
en gene enkele provider loopt perfect wand perfectie bestaat niet. of je nu bij telenet proximus of orange bent, allemaal hebben ze hun bugs en problemen.
2.ja kan ook zelf in myproximus je pack aanpassen.
3.met een tuttimusof familis kun je 1 pack gratis invoegen.;)
Reputatie 7
Badge +3
Toch best even met de klantendienst bellen. Ik heb slechte ervaringen met het doorstromen van bestellingen via MyProximus.
Reputatie 3
Badge +1
Normaal het geen dat je aan vinkt Word nog op de zelfde dag actief, nog geen problemen mee gehad tot nu toe, maarja zeg nooit nooit, scripten lopen niet altijd zoals het hoort

Reageer