Vraag

Zenderaanbod: FOX?



Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 7
Badge +2
...en we zijn nu aan 56 ondertekenaars. we bereiken met dit forum gewoon niet genoeg klanten.
Dat is ook logisch de meesten zitten op twitter en Facebook.
Reputatie 2
Ik heb je al gezegd hoe dit nu komt Elsa.
Reputatie 7
Badge +1
ja, zal misschien dan ook nog eens met vraag en aanbod te maken hebben + prijs. Maar als PX dus niet wil is die vraag er niet, wel het aanbod ,versta je. ik weet het niet hoe dat werkt, Je zou het eens aan een medewerker kunnen vragen?

Als het over nieuwe zenders of uitbreiding HD zenders gaat zijn de PX medewerkers niet thuis. Dan hoor je ze niet.
op twitter en Facebook antwoorden ze wel maar ze kunnen toch geen bevestigend antwoord geven dus dan ben je nog altijd even ver zelf al antwoorden ze.
Reputatie 2
En die klantendienst waar je telefonisch terecht kan helpen die jullie dan ook niet Antoon? Anders misschien daar eens naar bellen want ik zie hier enkel een Elsa maar ik denk niet dat zij een medewerkster is en voorts zie ik nauwelijks iemand.
Reputatie 7
Badge +1
Als je naar de klantendienst belt van PX kunnen ze hierop geen antwoord geven. Die weten hier niets over dat zit veel hoger. Klopt dat je hier geen PX medewerker meer ziet zoals Elsa al zij die antwoorden alleen op Twitter en Facebook. Maar dat heb ik niet. Maar wat heeft dit forum dan nog voor nut als de PX medewerkers hierop niet meer antwoorden. Wie heeft dit forum eigenlijk in het leven geroepen.
De prox medewerkers antwoorden wel nog maar niet in zo'n hoge mate als op twitter, dat is een feit.
Reputatie 2
Maar zoals ik Antoon hoor heeft het ooit toch anders geweest? En normaal dient een forum of een klantendienst van een operator of eender wat toch speciaal voor die klanten ten dienst te staan? Ik weet niet misschien krijg je hier ook hulp als je een vraag stelt op dat forum aan een medewerker, maar volgens anderen is dit dan weer niet.
Reputatie 7
Badge +6
Klopt dat je hier geen PX medewerker meer ziet zoals Elsa al zij die antwoorden alleen op Twitter en Facebook. Maar dat heb ik niet. Maar wat heeft dit forum dan nog voor nut als de PX medewerkers hierop niet meer antwoorden. Wie heeft dit forum eigenlijk in het leven geroepen.
Dag Antoon1,
In verband met je vragen nodig ik je uit om nog eens de (aangepaste) tekst erop na te lezen over de bestaansreden van dit forum:
https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-forum-2/starten-forum-regels-afspraken-33126?postid=533127

Voor dringende vragen en/of problemen zijn er andere, meer geschikte kanalen. Het klopt dat via Twitter en Facebook men vlugger geholpen wordt. Wil je het snelst contact met ons bedrijf dan moet je rechtstreeks de klantendienst bellen op ons gekend 0800-nummer.

Het Forum is in de eerste plaats een plek waar verschillende gebruikers elkaar kunnen helpen of oplossingen kunnen aanreiken die voor anderen ook nuttig kunnen zijn.

Ik hoop dat je thans wat een duidelijker beeld hebt.

Beste groeten,
Wim
Reputatie 2
Maar Wim één ding snap ik dan weer niet, waarom is er dan een forum dat een klant (Elsa) anderen moet helpen. Want ik weet nu niet met hoeveel jullie zijn. Maar ik ben op dit forum sinds 4/6 en heb gezien dat Elsa vragen van klanten beantwoord van 9-21 7-7; Dit omdat ik zelf 65 plusser ben en veel aan de pc zit. Daarom dat ik dit weet. omdat Antoon 1 al zei dat hei geen gehoor krijgt van medewerkers, zijn ze toch in feite overbodig geworden en kan alles via de sociale media zoals u zij. En kan evengoed dit forum gesloten worden, en kan er wekelijks ergens een koffieclach gehouden worden
"forum dat een klant (Elsa) anderen moet helpen"
Niet alleen ik, iedereen op een forum mag zonder uitzonderingen een klant of weet ik veel helpen of proberen te helpen natuurlijk, en uiteraard ook de ⌘ medewerker s.
Een forum, en dus niet alleen dit van ⌘, heb ik al altijd als een hulpmiddel gezien om iemand te helpen in geval hij langs de gewone weg van support geen ondersteuning krijgt om één of andere reden of dat hij na lang zoeken op het internet (zeg maar googelen) geen oplossing vindt voor zijn probleem of vraag.
Ja iedereen heeft dan uiteraard weer een ander visie, maar dat is dan weer deze van mij persoonlijk die ik hier geef, en heb er totaal geen probleem mee als anderen er anders over denken :)
Trouwens ik denk dat ik niet verkeerd ben als ik zeg dat de jeugd ook vlugger twitter en Facebook gaat raadplegen om vlug een antwoord te krijgen op hun vragen of problemen en dat daar niet alleen ⌘ op inspeelt en prioriteit aan geeft .
Maar laat het duidelijk zijn dat ik ook zoals vele anderen niet liever zou hebben dat ⌘-medewerkers hier zoveel mogelijk uitleg komen geven want zij zijn de enigen trouwens die over correcte inside info beschikken of die kunnen bekomen.
Reputatie 2
Ja Elsa je moet me ook niet verkeert begrijpen. Maar wat zie ik hier na iets meer dan een week dat jij toch op alle vragen van klanten een antwoord geeft. Ik zeg niet dat dit niet mag en dat anderen dit ook niet mogen, maar niemand is zo ijverig als jij. Ik denk dat jij dit enkel hier doet want op een ander forum kan je dit toch niet volhouden en dan kan je trouwens niet op twee plaatsen zijn en daar hebben ze dan meestal medewerkers of personeel of hoe je ze ook wil noemen die de forumleden te woord staan.
Ik zal dat ook niet eeuwig en altijd blijven doen ook en als ik er mee stop zullen er heel zeker vele anderen hier antwoorden posten op de gestelde vragen nu gebeurt dat minder omdat ik al bv een antwoord gegeven heb, maar eens ik er mee stop zal je wel zien dat het direct zal overgenomen worden door anderen, daar twijfel ik geen seconde aan en maar goed ook zeker, ten slotte is iedereen misbaar en vervangbaar, 't zou al erg zijn moest dit niet waar zijn.
En nogmaals dat wil niet zeggen dat ik het niet goed zou vinden dat ⌘ hier iedereen te woord zou staan heel zeker niet integendeel.
Reputatie 7
Badge +1
Uiteraard; Bij échte problemen krijg je hier wél zeer snel respons van een medewerker. Zowel met een privébericht als met een twitterbericht. Facebook laat ik aan me voorbijgaan. Er is een verschil tussen informatie vragen en probleemoplossing, nog te zwijgen over frustraties uiten (waar ik overigens wel begrip voor heb). Ik neem aan dat de "medewerkers" niet altijd een klaar antwoord kunnen of mogen geven, omdat bv. zenderaanbod op een hoger niveau zal worden beslist
Reputatie 7
Badge +6
Dat zal er nog niet van komen, William, daarnet werd de vraag nog gesteld op Twitter (niet door mij) en antwoord steeds hetzelfde: 'bedankt voor je interesse , hopen spoedig (???) positief te kunnen afronden'.
Inderdaad Marleen, zoals ik het hier ook al gemeld heb het is al een hele tijd dat dit automatisch antwoord komt zowel op twitter als op Facebook dus kunnen ze niet anders dan hier weer het antwoord herhalen !!
Reputatie 6
Badge +1
Dat zal er nog niet van komen, William, daarnet werd de vraag nog gesteld op Twitter (niet door mij) en antwoord steeds hetzelfde: 'bedankt voor je interesse, hopen spoedig (???) positief te kunnen afronden'.
Ik had eigenlijk niet anders verwacht
Dat doet me nu ineens denk aan "weet het gij het" ......."ja zunne" ........"waarom vraagt ge het dan " :-)))))))
Reputatie 7
Badge +1
Dat doet me nu ineens denk aan "weet het gij het" ......."ja zunne" ........"waarom vraagt ge het dan " :-))))))) Slisse en Cesar....
Hoe da ge't 't weet 😉
Reputatie 7
Badge +1
Kreeg een mail om 20.12 dat Bart6 een reactie had geplaatst. Als ik daar op klik geeft het forum aan dat er iets fout is gegaan of verplaatst naar een ander topic.
Weet iemand hier iets van.
Dat wil zeggen dat hij gewist is geweest.
Reputatie 2
Wim ik zie nu dat er een bericht van mij verdwenen is, mag ik u vragen waarom ik geen grap mag posten en Elsa en Sinjoor Wel.
Reputatie 7
Badge +6
Wim ik zie nu dat er een bericht van mij verdwenen is, mag ik u vragen waarom ik geen grap mag posten en Elsa en Sinjoor Wel.
Het ene bericht is al wat grappiger dan het andere...
Gelieve on topic te blijven: het gaat hier over FOX TV en wanneer en of Proximus deze zender zal aanbieden. Op deze vraag kan ik trouwens vooralsnog geen antwoord geven.

Groeten,
Wim

Reageer