Zender ZES

  • 29 August 2017
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hallo,
Waarom kan ik niet opnemen van zender ZES? Reeds verschillende malen geprobeerd, maar niets helpt.

5 reacties

niet alle programma's zijn opneembaar op zes maar dat zal je wel weten veronderstel ik ;-)
ik zou de decoder eerst een herstarten door even volledig stroomloos te zetten en dan opnieuw te proberen.
Reputatie 3
Badge +1
niet alle programma's zijn opneembaar op zes maar dat zal je wel weten veronderstel ik ;-)
Is dit een grap?
bij bepaalde film's bv heb ik ook op andere zenders al voorgehad dat je ze niet kom opnemen; dus ik veronderstel dat dit toch geen bug is dat je sommige kunt opnemen en ander weer niet.
Zal wel iets met auteursrechten te maken hebben zeker, enfin beter dat iemand van prox zelf dit kan bevestigen 😉
Reputatie 2
Badge +1
Auteursrechten?
Allee, als ik probeer de serie bijvoorbeeld: smallville van zender ZES op te nemen, gaat het niet.
Maar als ik op een andere zender dezelde serie zie en opneem, daar gaat het dan wel?
Het moment dat het uitgezonden word zijn er toch auteursrechten te betalen? zodus...
vraag het dan aan iemand van proximus zelf hoe de vork in de steek steekt ik zeg hier maar wat er soms aan uitleg gegeven wordt op het forum, stuur eventueel voor meer uitleg en hulp een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer