Zeer ontevreden klant na opeenvolgende proximus dag

  • 9 February 2016
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties
Er zijn van die dagen. Je hebt verlof en neemt actie om 6 maanden van regelmatig problemen op te lossen.

- Bel klantendienst voor bestelling extra decoder 2de TV en vervanging 1 st decoder van vorige generatie met problemen. In de laatste 6 maand meerdere calls met allerlei acties die tot niets hebben opgelost aan het regelmatig uitvallen van Belgacom TV) Klantendient raad aan om voor beide decoders naar service center te gaan.
- 1,8 uur file in servicecenter Shopping Wijnegem. 2de decoder kan niet vervangen zonder ticket nummer en dat eerst technieker moet langs komen.
- Bel voor ticket naar storingen. Na x doorverwijzingen en wachttijd. Geen ticket voor vervanging, maar gaan harde schijf remote leegmaken, wat in de laatste 6 maand al twee keer gebeurd is. Pas dan kan een afspraak met technieker gemaakt. Moet ik voor terugbellen.....

Sterke twijfel of ik nu een 2 de decoder online ga bestellen ( die dan afgeleverd wordt bij Kiala punt, niet door technieker) met gevolg ook met twee totaal andere software en layout op beide TV's te moeten doorgaan met 1 goede en 1 probleem OF gewoon de knoop doorhak en naar de concurrentie Telenet stap. Alhoewel de Service daar ook problematisch lijkt te zijn. Wat was de tijd toen ik nog enkel TV Vlaanderen had eenvoudig. Beste Belgacom gelieve GEEN tevredenheidsenquete na te sturen

2 reacties

Badge
amai
va belgacom kastje naar de proximus muur gestuurd

ik denk er ook soms aan dat bij telenet het gras groener is , maar dat is ook maar schijn natuurlijk vanaf hier gezien
Als ex-T gebruiker moet ik jammer genoeg aangeven dat de support bij beide concurrenten even slecht is. Ik heb wel het gevoel dat als er iemand langs komt (uiteindelijk), deze mensen bij PX veel beter hun job doen dan bij T.

P.S. ter info: zeer ontevreden recente gebruiker van PX dTV: is immens veel slechter in user interface en bijhorende mogelijkheden dan T.

Reageer