Youtube op decoder

  • 8 February 2015
  • 22 reacties
  • 2554 Bekeken

Wie is voor ?




Youtube op decoder of media sharing via lokale netwerk.




Aangezien de decoder toch via internet werkt moet Youtube integratie toch perfect mogelijk zijn?

22 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoera en nog gratis ook !
Ik trek voorlopig goed mijn plan met een chromecast HDMI dongle, zelf voor Netflix te gebruiken (maar netflix zelf nog niet geprobeerd), voor zo'n goeie 30€ te koop, ik heb die ook al in de Makro zien staan en op andere plaatsen natuurlijk ook.


Niettegenstaande ze voor mijn part, dit ook mogen in de decoders inbouwen, eens doorgeven aan ➽ Onze medewerkers dat ze dit aan de dienst innovatie en engineering kunnen doorgeven.
Reputatie 2
Badge
We zouden eens een 'hoe gebruik ik best proximus' post moeten doen.


De gouden regel is: gebruik zo weinig mogelijk de bbox en de decoder van proximus :-)


Voor Netflix/youtube/etc gebruik een Chromecast dongle of Apple TV


Voor thuisnetwerk/wifi koop een goede router en zet die achter de bbox.
Eigenlijk bedoel je dat je best niks van Proximus gebruikt, of versta ik u verkeerd knipoog
Reputatie 6
Badge +2
Ik zal eerst de installatie van Netflix op mijn V4 decoder afwachten en als dat geen voldoening geeft dan gebruik ik ofwel terug mijn laptop die ik met een HDMI kabel met mijn TV verbind zoals ik dat nu ook doe ofwel zou ik dan gebruik maken van die Apple TV.
velen klagen nu al over netflix ivm te lage resolutie en geen 5.1 klank dus zal het op de v4 ook zeker niet beter zijn
Reputatie 2
Badge
Ik heb Netflix zelfs in UltraHD op mijn Samsung TV, gebruik de app van de Samsung TV, die draadloos verbonden is met mijn WiFi router. Proximus decoder staat gewoon uit.
Ja dat klopt, maar nog geen 5.1 Netflix audio


ze zouden dit toch bij proximus ook moeten kunnen allemaal klaarspelen via de decoder software
Reputatie 6
Badge +1
YouTube en Netflix werken perfect op Apple TV. In 1080, prachtig en het geluid is ook super. Bovendien zijn er nog andere applicaties op Apple TV zoals Dailymotion, Vimeo, Flickr, duizenden radiozenders en nog zoveel meer. Het is die €99 echt wel waard. Heb het nu al drie jaar.
Apple TV is dit ook met 5.1 klank
@rolandt die uHD is dit 1080 of nog hoger
Reputatie 2
Badge
@Elsa Apple TV is inderdaad 5.1 audio voor Netflix en UHD is hoger dan 1080. Ik dacht 3840x2160 pixels.
Reputatie 6
Badge +1
Ja is inderdaad 5.1 audio en HD 1080. Is echt heel erg goed, eenvoudig te bedienen en aan te sluiten.
Reputatie 6
Badge +1
http://store.apple.com/be-nl/buy-appletv/appletv" target="_blank
zou er via deze weg geenoplossing inzitten voor dit probleem ▬►http://forum.proximus.be/posts/8c9bceb17c" target="_blank


Probleemstelling:



Met een zoon die basketbal eet, drinkt en ademt zou .......

Zou er een andere manier zijn om de Belgische basketbalcompetitie te kunnen blijven volgen?

Reputatie 2
Badge
Technisch kan dat zeker, commercieel is iets anders. Zenders krijgen nu veel geld van Proximus/Telenet dus zijn voorzichtig met Apple (en andere over the top spelers) hun content te laten uitzenden.


Apple begint weer met gesprekken voor eigen tv-dienst


Reputatie 6
Badge +2
Ik heb besloten van toch maar niet af te wachten op die Netflix op mijn V4 decoder want ik heb gisteren die Apple TV gekocht in de Mediamarkt en ik moet zeggen dat spel werkt zeer uitstekend, ik heb gans de avond naar Netflix gekeken en daarna zelfs naar You Tube.


Het inloggen op Netflix is wel omslachtig, ik doe daar gemakkelijk een 3 tal minuten over.
Als het wel op de v4 gaat komen want met al die geruchten zou de v4 op den duur toch vervangen worden door de v5, als dat natuurlijk allemaal klopt want officieel wordt van Proximus zelf uit niks over gezegd.
Reputatie 2
Badge
@Alexander, de Netflix app op de AppleTV onthoud je paswoord toch? Ik heb enkel de allereerste keer moeten aanloggen, nu start Netflix onmiddellijk op. Je hebt gelijk dat je niet op de Proximus Netflix app wacht, ik denk dat die waarschijnlijk enkel op de V5 komt.
waarschijnlijk alleen op de v5, volgens de geruchten toch, maar ze spreken elkaar tegen want dan zijn er medewerkers die zeggen we kunnen er nog geen datum op plakken wanneer dit op de v4 komt !!
Reputatie 7
Badge +1
Met een Smart TV kan dat allemaal ook hoor.
Zoveel luxe heb ik niet 😉 ik doe het met chromecast of je kan het ook met apple TV, dus mogelijkheden genoeg ja

Reageer