Yelo voor Belgacom

  • 28 December 2010
  • 47 reacties
  • 10083 Bekeken

/files/778a0a5100/9c92da5f130aca95.png 375x250

47 reacties

Ja ja, dit kan reeds vanaf 1/12/2010, zoals aangekondigd door Belgacom in augustus..... niet dus !!!!
zoals wij 2 jaar na TELENET de functie "tweede" opname krijgen, zullen wij ook na 2 jaar een soortgelijke "YELO" krijgen /D

en dan durven ze BGTV een innovatieve dienst noemen, zonder zich te schamen :p
Misschien dit onderwerp even terug oprakelen. Eva?
Badge
Inderdaad.... dit zou een prachtige toevoeging zijn in het BTV-aanbod.....
Ze hebben toch een voordeel om dat te verwezelijken. Het Tv signaal is al TCP-IP verkeer dus hoeven ze dit al niet meer om te zetten. Enkel een programma die het tv-signaal coderen. Ze moeten wel ervoor zorgen dat ze ook andere soorten streams hebben dan enkel SD en HD, bijvoorbbeeld een streaam van 1Mbit voor smartphones en dergelijke, .....
Badge
..... maar het blijft stil op het Belgacom - front........
Het komt eraan... "eventjes" geduld nog...
tja.. Belgacom antwoord meer op externe forums dan op hun eigen forum..
Badge
.... ah ja...... op welke fora dan...:)....?
userbase en tik
Badge
Ok..... thanks...!
Ik ben ook al even aan het uitkijken naar deze feature en aan het hopen dat hij ook beschikbaar zal zijn voor 'scarlet one' klanten.
Waarom wordt er toch zo weinig meegedeeld door Begacom over TV op pc (yelo of iets anders) ?
Hebben ze schrik dat ze hun eigen timing niet zullen respecteren ?
En waar blijft Eva ?
Eva zal niet antwoorden. Lees de gedragscode eens. Vooral het deel algemeen:

Algemeen


Belgacom Community is een plaats voor de uitwisseling van informatie, hulp en communicatie en dient in geen geval voor de behandeling van klachten en het beantwoorden van vragen van bezoekers. Belgacom Community evolueert voortdurend en wordt steeds aangevuld met bijdragen van verschillende betrokken partijen.

https:///pages/233c2ac331
en als klant sta je dus in de kou met je vragen ?
Nog maar eens oprakelen.

Eva, hoe ver staan ze bij Belgacom met het bovenstaande?
Reputatie 7
Badge +1
Nog niet zo ver duidelijk????Tong uitsteken
je kan Belgacom tv films reeds op de pc huren

en zoals ik een half jaar geleden al vermoedde: ENKEL MOGELIJK MET INTERNET EXPLORER EN WINDOWS.

Belgacom leeft echt in de jaren '90 en zal het nooit leren... voordeel van een staatsbedrijf, dan leggen ze zelf de wetten op en de klant moet maar volgen.

Dus als Belgacom er komt mijn zijn tv op pc (wat trouwens al langer mogelijk is bij Telenet), zal het op geen ballen trekken.
Daar durf ik voor wedden.

Mss geven ze de klanten nog een fax machine om zo tv op pc te kijken :)
Badge
OK ... TV op PC is er... maar daar ben ik niets mee.... alles is hier draadloos.... . + dat het enkel onder windows draait..... geen iOS..... -> moeilijk kan het toch niet zijn... Billi TV en Telenet kunnen het wel .... pfff
thiebapa, hoe weet je dat TV op PC beschikbaar is? Waar kunnen we meer informatie vinden?
Reputatie 2
Badge +1
Via E-services, digitale TV kan je het activeren, Er zijn wel enkele voorwaarden aan verbonden.
Jep, heb het ondertussen al gevonden, bedankt. Inderdaad, 48 uur om je modem te updaten ... en dan enkel op Windows en via de ethernet kabel (draadloos voorlopig nog niet mogelijk). Afin, we zullen maar niet te hard klagen zeker ...
Reputatie 2
Badge +1
Hier ondertussen werkende. Werkt vlot en lijkt mij ook de nieuwe interface zoals die op BGCTV zal komen (afgaande op de screenshots). HD zenders werken hier niet, geen idee of dat normaal is of niet.

Dat draadloos niet werkt lijkt me vrij logisch. Een stabiel WiFi signaal en voldoende snelheid is dan een absolute noodzaak en dat is meestal niet het geval....
Badge
.... WiFi signaal is hier zéér stabiel... en haal via WiFi ..... zo goed als permanent 24 Mb/s... Huilen.... als ik een pc moet installeren met fixed ethernet verbinding, kan ik net zo goed voor m'n TV gaan zitten....... TV via internet zou je de vrijheid moeten geven om net weg van je TV .... BGC TV te kunnen kijken..... just my humble opinion..... ik blijf hopen op een wireless oplossing ( en dan nog liefst via Ipad... iOS).

Voor de rest zéér tevreden over Belgacom hoor, daar niet van.... zowel TV, Internet , telefoon als mobile voice en mobile data....

Reageer