Windows Mobile Insider

  • 26 October 2015
  • 5 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Er bestaat een mogelijkheid om via de Windows Mobile Insider Preview en zijn app Windows 10 op Windows Phone te installeren. Gemengde reacties wel: bugs zijn er legio bij sommigen, anderen zijn dan weer super tevreden.


Iemand op het forum al ervaring hiermee?

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Het is zo dat de ene build al wat (veel) stabieler is dan de andere. Het is sowieso raadzaam om eens te kijken op een site zoals winbeta.org of neowin.net want daar wordt er duidelijk beschreven als een build stabiel is of als hij werkelijk vol zit met bugs. Normaal gezien zouden de builds die uitgebracht worden steeds stabieler moeten worden omdat de RTM van Windows 10 Mobile nadert.


Deze week ergens zou er opnieuw een build moeten uitkomen van Windows 10 Mobile. Het is ook zo dat het previews zijn, dat wil zeggen dat als je wacht op de officiële release van het OS dat je een goede versie zult hebben. Het constant upgraden van Insider Preview builds zorgt er ook voor dat je telefoon trager wordt, en de enige oplossing is dan een reset.
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de duidelijke informatie.


Het is zeker een preview en omdat ik een leek ben, ga ik het risico niet lopen.
Badge +1
Ik heb Windows 10 mobile al staan op mijn Lumia 1520 vanaf dat Windows 10 insider uitkwam. Toen was het echt dramatisch maar nu vind ik dat het stillaan een stabiele build is. Ik ken mensen die met een goedkoper toestel zitten en daar hoor ik meer problemen. Vooral dat het trager is. Er zitten natuurlijk wel nog kleine bugs in maar ze ergeren mij niet.
Reputatie 7
Badge +6
Wat vind je zo de grootste verschillen: pluspunten, minpunten?

Er zitten natuurlijk wel nog kleine bugs in maar ze ergeren mij niet



Ook niet aan die van PX brutaallach

Reageer