Beantwoord

Windows 10 Proximus TV App

  • 12 October 2016
  • 16 reacties
  • 1364 Bekeken

Bij het bevestigen van mijn toestelnaam, krijg ik ik in de Windows 10 App telkens de melding "Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw." Hoeveel ik ook probeer, dit lukt nooit.

Mijn diagnoses tot nu toe:
1) Firewall uitgeschakeld: geen oplossing.
2) Naam van de PC ingekort (nu nog 6 letters)
3) Proximus TV werkt wel in IE op deze pc en de App werkt ook mijn portable met schijnbaar identieke instellingen.

Wie kan mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door AndyR 2 December 2017, 15:50

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi,

en gebruikt u gewone tekens in uw toestelnaam ? in principe zelf nog geen problemen ondervonden op mijn windows 10 om devicenaam te geven op de proximustv app

sabine
Hi,

en gebruikt u gewone tekens in uw toestelnaam ? in principe zelf nog geen problemen ondervonden op mijn windows 10 om devicenaam te geven op de proximustv app

sabine


de naam is GAMEPC
Reputatie 7
Badge +4
Kan ik via privé je login krijgen?
Reputatie 2
Badge
Wat is er toch met de Proximus TV APP voor Windows 10 gaande?
Deze week op dinsdag 21/11 en woensdag 22/11 zonder problemen kunnen kijken naar het voetbal op Q2.
Gisteren 25/11 en vandaag 26/11 welke zender ik ook probeer te bekijken, verschijnt de veelzeggende foutmelding: "fout, Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw a.u.b.".

Als er dan nog eens zou bijstaan welke fout, dan kan ik er misschien iets aan doen. Wat ik zeker weet wat te doen, is kijken naar TV Overal via de webbrowser.
ik heb nog geen problemen gehad met de TV app (ook niet via browser) ik heb gisteren de update gehad van windows 10-1709 en vreesde ook dat mss de prox TV app niet meer ging werken maar nee het marcheert nog altijd goed, enfin dit ter info.
Reputatie 6
Badge +4
Er was een tijdelijk algemene storing met de voetbalzenders via de app dit weekend. dit zou nu verholpen moeten zijn. Groeten Jean-Paul
Reputatie 2
Badge
Beste Jean-PaulS, dan is dit toch van korte duur van deze avond 01/12 is het weer van hetzelfde. Dus geen voetbal via de pxtv app.
Reputatie 7
Badge +4
Welke match wil je juist bekijken en op welke zender?
Reputatie 2
Badge
Een keer of 10 zender 601 en ongeveer evenveel keer zender 602. Trouwens op dit ogenblik (2/12 15u) is het met zender 601 nog altijd "FOUT"; zender 602 lukt nu wel. Als ik start met zender 1 die normaal werkt en overschakel naar zender 602 en 603 lukt het ook; maar overschakelen naar zender 601 lukt niet.

Maar geen probleem, die PXTV-app hoeft voor mij niet meer zolang het kijken via de website nog altijd mogelijk blijft.
Trouwens, dit is nog beter omdat dan meerdere vensters kunnen gebruikt worden en zodoende 2 wedstrijden kunnen bekeken worden, want ik heb 2 schermen ter beschikking.
Reputatie 5
Badge +3
Zoals Jean-paul heeft vermeld was er een algemeen probleem vorig weekend. Ik zie dat het probleem terug is gekomen via de Proximus tv app. Ik heb het doorgegeven aan de ingenieurs om dit verder na te kijken.
Reputatie 2
Badge
Het is er nog veel op verbeterd, want op de computer via de Windows 10 app gisteren 17/12 iets vóór 18 u deze foutmelding: "U kan niet worden geregistreerd op dit moment. Probeer het later opnieuw.".
Op 18/12 om 17u15 nog steeds dezelfde melding.

Op 17/12 om 18 u dan maar geprobeerd via de website, maar zender 601 werkte voor maximum 1 minuut en daar na bevroren scherm. De pagina vernieuwen werkte echter opnieuw maar voor zeer korte tijd. Vandaag 18/12 blijkt dit met de browser Safari op Apple iMac beter te werken.

Jammer dat we voor deze ongemakken daar maar heel weinig van terugzien op de maandelijkse factuur; nochtans blijft het maandelijks bedrag maar stijgen; wat niet echt van de service kan gezegd worden!
Reputatie 6
Badge +4
Kan je ons even contacteren via privé bericht?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 2
Badge
Wij zijn nu 27/12 om 20u en ik krijg nog altijd diezelfde foutmelding.
Kan dit wel?
Reputatie 7
Badge +4
Heb je je app al geupdate? Normaal werd hier 19/12 een update voor uitgebracht.
Reputatie 2
Badge
Bedankt KimB voor de info, maar deze Windows 10 app behoort niet tot de normale Windows updates.
Hoe kom je dan te weten wanneer een nieuwe versie beschikbaar is?

Ik heb dus de niet werkende versie verwijderd via Instellingen - Apps en via de Store opnieuw de Proximus TV app voor Windows 10 geïnstalleerd en inderdaad, nu werkt die terug.
Reputatie 7
Badge +4
leuk te horen dat dit terug voor je werkt
ik laat ook nog nakijken of de app een melding geeft wanneer er een nieuwe versie berschikbaar is

Reageer