Windows 10 op Windows Phone?

  • 28 September 2015
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Heeft er hier soms iemand een idee wanneer Windows 10 op de Windows Phone zou worden 'losgelaten' en of dat automatisch zou gebeuren zoals alle andere updates? Ik heb nu de versie Lumia Denim.


PS: Is er ook een mogelijkheid dat Cortana zou worden ingevoerd voor België of is dat te veel gevraagd?

3 reacties

Cortona komt ook naar Belgie maar ik weet niet wanneer en ook weet ik nog niet wanneer de uitrol w10 op windows Phone 8.1 gaat gebeuren.
Reputatie 1
Badge +1
Cortana zal inderdaad nog niet voor onmiddelijk zijn, en wanneer u de update zult ontvangen is afhankelijk van welk toestel u heeft.


De meest recente Windows Phones zullen eerst geupdatet worden en daarna pas de oudere. Waarschijnlijk zal Microsoft op 6 oktober wel zeggen wanneer men zal beginnen met de update uit te rollen en welke apparaten de update als eerste zullen krijgen.


De minimum vereiste voor de upgrade is wel 8GB intern geheugen, apparaten met 1GB ram en een quad core processor zullen het meest functies hebben. Apparaten met 512MB ram en een dual core processor zullen hoogstwaarschijnlijk een 'afgeslankte' versie krijgen.


Op het moment dat de update beschikbaar komt zal u waarschijnlijk een melding krijgen (als er een vinkje staat bij: Instellingen --> telefoonupdates --> waarschuwen als er nieuwe updates zijn voor mijn telefoon).
Inderdaad ongeveer het zelfde principe als bij de pc maar veel recentelijk nieuws is er de laatste tijd niet meer uit de bus gekomen, net zoals altijd best geduldig afwachten is de boodschap en er zeker niet laten van slapen ;-)

Reageer