Wijziging contract

  • 17 May 2015
  • 6 reacties
  • 326 Bekeken

Ontving op 5/5 een mail van Proximus met als onderwerp 'Bevestiging van uw wijziging'. Bleek dat men éénzijdig het contract had gewijzigd met toevoeging van 'Foot TV' en 'Replay' voor 18 euro per maand. Ik heb nooit een wijziging gevraagd!


Na telefonisch contact kreeg ik de melding 'u krijgt dit 1 maand gratis en als u het dan niet wenst, moet u het opzeggen.'


Maar ik heb dit nooit gevraagd en moet het ook geen maand gratis hebben. Na enige discussie hebben ze toch beloofd om het te annuleren. Zijn er nog mensen die dit hebben ontvangen?

6 reacties

Dag Hermine,
Uiteraard is het niet de bedoeling om ongevraagd wijzigingen aan te brengen, onze excuses alvast. Mag ik klantgegevens om dit verder na te kijken?
Met vriendelijke groeten,
Heidi
ik vraag mij af hoe dat komt dat dit ongevraagd gebeurt, want ik heb dit van nog andere mensen gehoord en ook gelezen op sociale media van anderen die dit ook voor krijgen?
Heidi


Dat wil wel doorgeven maar liever via gewone mail of zo. Kan dat?
Inderdaad reeds veel mensen hebben reeds gevraagd om het mogelijk te maken om Proximus via e-mail te kunnen bereiken !


maar voorlopig zal je het via een privé bericht moeten doen aan ▬► Onze medewerkers


Beste Hermine,
Een privebericht is enkel zichtbaar voor de Proximus medewerkers.
Met vriendelijke groeten,
Davy
Ja Hennie , bij vrienden van mij hadden ze gewoon een gsm pay & go naar een abonement verwissel , 15 euro per maand , terwijl daar niet omgevraagd had , dit zijn maffia praktijken , en die medewerkers worden zo opgeleid ! ze moeten toch aan die 30 miljoen euro geraken als één of andere ezel zijn ontslag in dien! , één of andere dag zal er ééntjez moeten worden onvergelegd , om die praktijken te stoppen ! dan gaan ze het verstaan !

Reageer