Skip to main content
hoe komt het dat ik met een Window7 gn draadloze verbinding kan maken met mijn Wireless Philips router (3P) ? Met xp en vista was dit gn probleem doch met windows7 lukt mij dit niet . Ik kna mij niet voorstellen dat die modem out of date is om gn verbinding te kunnen maken met windows7, daar die moden heden ten dage nog steeds vekocht wordt in de belgacom-winkels.

mvg PAtrikc
Als je de 64bits versie hebt, zijn er heel wat drivers niet beschikbaar. Mijn scanner ging ook niet meer, mlaar kreeg het toch in orde via een tip op een forum. Voor mijn printer moest ik ook de 64bits-driver en aangepaste software eerst downloaden: héél wat anders dan "plug & play" ! Ga eens kijken op de website van Philips of er geen aangepaste driver is voor je router onder Win7 64bits.

Zoek hier eens:

http://www.support.philips.com/support/catalog/products.jsp;jsessionid=109A92504A4D5E353725348A9087141D.app107-drp1?_dyncharset=UTF-8&country=&categoryid=ROUTERS_GATEWAYS_SU_BE_CARE&userLanguage=nl&navCount=1&groupId=PC_AND_PHONES_GR_BE_CARE&catalogType=&navAction=push&userCountry=be&title=Routers+en+gateways&cateId=PC_NETWORKING_CA_BE_CARE

Je dient geen drivers te installeren voor de philips-modems.

Ondersteunt je computer wel de kanalen die je hebt geselecteerd?

Beste Patrick,

Dat u geen verbinding kan maken is niet gerelateerd aan compatibiliteitsproblemen tussen uw OS Win7 en een philips 3P.

Mogelijk heeft het te maken met uw beveiliging, routerinstellingen, pc of modem.

Als u met andere Pc's draadloos kan connecteren naar uw modem, ligt het probleem op uw PC.

Als u met uw Pc op andere locaties wel draadloos kan surfen, zullen we op de modem moeten zoeken.

Kan u dit even nakijken en meer informatie posten?

Mvg,

Eva van belgacom

Beste forum collega's

probleem is ondertussen opgelost. Probleem was dat er in de router een Mac-filter aanstond en alzo de nieuwe laptop uiteraard gn toegang tot draadloos internet had . Gewoon het mac adres toeveogen van de draadloze adaptor en internet was daar.

mvg PAtrick en dank voor jullie posts

Reageer