Wifi wachtwoord

  • 26 February 2015
  • 16 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hoe kan ik dit veranderen in b-box3 aub

16 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Als je hierboven op Help en Support klikt en daarin op Internet: internet thuis: uw wifi netwerk instellen: wachtwoord van het wifi netwerk : open dit antwoord , zou je daar het antwoord moeten vinden..


Succes !


Hoe past u het wifi-kanaal van uw b-box 3 aan?http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/p...
Reputatie 2
Badge
Ik kan dit niet veranderen op deze manier, wat is er mis
Reputatie 7
Badge +6
Voilà, snel en direct.ja
Reputatie 7
Badge +6
Hij wil niet sleutelen aan het wifi kanaal, maar van wachtwoord veranderen, denk ik.
Reputatie 2
Badge
idd ik wil wachtwoord veranderen
Reputatie 7
Badge +6
Wat lukt er dan niet? Kan je niet surfen naar het configuratiemenu van je modem?


Anders moet je eens bellen naar de technische dienst. Met een beetje geluk, vind je een aangename technicus, die met jou de hele procedure op je pc meedoet. Ik ben zo al geholpen.
Dat is in hetzelfde scherm.
http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/p...
Wat lukt er exact niet?
bij een BBox3 surft u naar 192.168.1.1
login: User
wachtwoord: terug te vinden op sticker bbox3
Reputatie 2
Badge
Ik heb dit gedaan zoals er staat, maar ik kan het wachtwoord niet veranderen
Reputatie 7
Badge +6
Vraag het dan eens aan de technische dienst. Die zullen je wel helpen.
Kieken10 : Als u op de pagina bent van 2.4 GHZ, onder beveiliging zit u daar toch de manier van beveiligen wpa2 en daaronder paswoord; daar kunt u paswoord wijzigen en dan bevestigen.Waar loopt het juist fout? Wil u telefonische bijstand kan dat via 080022800, het technisch helpcenter. mvg sabine
2.4 of 5 Ghz kiezen, Global Settings en dan 'KeyPassPhrase' ......


en niet vergeten van OK te drukken na het invoeren


Als dit niet lukt zou het weer één van de bbox3 bugs kunnen zijn maar hopelijk is het dat niet !-)


NB: je vindt ook altijd wat uitleg op deze site: BBOX3-wifi-paswoord
Reputatie 2
Badge
Probleem is opgelost via helpcenter toch bedankt iedereen
waar zat het probleem eigenlijk, is altijd interessant om weten, het is dikwijls iets onnozel, maar alles is simpel als je het weet.
Reputatie 2
Badge
Dit is de oplossing, het wachtwoord gebruiken op de decorder en niet veranderen want als je zonder stroom valt keert het wachtwoord altijd naar daar terug
Bedankt voor je info,


Eigenlijk zou dat niet mogen veranderen als je modem zonder spanning valt, als je een factoryreset zou uitvoeren dat is wat anders, in dit geval is het ook logisch, maar ja dan is dit inderdaad het simpelste niet veranderen. In d bbox3 zijn er bugs waarbij de instellingen dook niet onthouden worden, er is nog veel debugwerk zo te zien ;-)

Reageer