Beantwoord

WiFi valt regelmatig uit

  • 14 februari 2016
  • 3 reacties
  • 483 Bekeken

regelmatig uitvallen met wifi moet alles opstarten .
icon

Beste antwoord door Elsa 14 februari 2016, 15:14

Heb je dat met verschillende toestellen op wifi en heb je dit ook voor als je de pc of laptop verbindt met een utp kabel aan je bbox.
zie ook : http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/slechte-kwaliteit-van-het-wifi-netwerk-hoe-komt-dit.html
misschien ook een proberen of je ook dit probleem hebt in de 5GHz wifi band als je een bbox3 hebt en je toestellen deze wifiband ondersteunen
Bekijk origineel

3 reacties

Heb je dat met verschillende toestellen op wifi en heb je dit ook voor als je de pc of laptop verbindt met een utp kabel aan je bbox.
zie ook : http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/slechte-kwaliteit-van-het-wifi-netwerk-hoe-komt-dit.html
misschien ook een proberen of je ook dit probleem hebt in de 5GHz wifi band als je een bbox3 hebt en je toestellen deze wifiband ondersteunen
Reputatie 6
Badge +4
Dag Fernand,

Mocht je de uitleg van Elsa niet meteen snappen (niet iedereen is thuis in de wereld van de UTP kabels, wifibanden en gigahertzen), probeer dan eerst eens wat meer details te geven.
  • Wat gebeurt er precies? "uitvallen" kan vast wel wat gedetailleerder 🙂
  • Op welke toestellen stel je een probleem vast?
  • Stelt het probleem zich op al je toestellen of maar op 1 toestel?
  • Wat start je opnieuw op?

Zo kunnen de andere forum gebruikers je beter helpen...
Dan mag Fernand mij dit gerust zeggen als hij mijn uitleg niet snapt 🙂

Reageer