wifi repeater werkt niet meer op Bbox 3

  • 29 November 2014
  • 4 reacties
  • 381 Bekeken

Wifi repeater van het merk Belkin was geinstalleerd bij een vriend eerst op Bbox 2, dan op Bbox 3 en werkte zonder problemen tot een goede week geleden.(misschien na een firmare update)


Heb de repeater terug naar factory instellingen gebracht en opnieuw geconfigureerd


Geen resultaat. Ik bedoel : hij gaat altijd in een loop, start altijd opnieuw op


Heb dan deze bij mij thuis geinstalleerd op een BBox 2 en werkt zonder probleem


Daarom vermoed ik dat er een probleem is met de bbox 3 (gewone wifi werkt wel + internet + tv via wifi bridge van Proximus


Heb ook de BBox 3 al enkele malen uitgezet


Tevens ook vernomen van een andere vriend dat zijn repeater ook niet meer werkt


Weet iemand raad





Eric





Heb al naar de helpdesk gebeld. Deze lieten mij de kanaalkeuze wijzigen van auto naar kanaal 11, maar geen resultaat

4 reacties

Met Wif-bridges is het ook zo dat andere merken niet altijd goed samenwerken, met repeaters valt dit minder voor.


Inderdaad het zou wel iets te maken hebben met de nieuwe software die al aan het uitrollen is vanaf midden oktober ergens, ook andere zaken die niet meer kunnen uitgelezen worden, wordt ook gemeld.


Heb je de juiste wifi radio op kanaal 11 gezet want je hebt er ene op 2,4 GHz en ene op 5 Ghz


Toch best eens een


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


want als er nog klachten binnen komen van andere menen na de software update zouden ze hier wel van op de hoogte moeten zijn
Misschien eens zien of je de laatste nieuwe versie hebt van de software surf naar ► bbox3 firmware versies


zodat je kunt vaststellen of het wel iets te maken heeft met nieuwe software op je bbox3
Je kan ook altijd even proberen of een factory reset van de bbox3 geen oplossing biedt, surf naar ►FR-Bb3
Heb bericht naar medewerkers gestuurd

Reageer