Beantwoord

WiFi bridge / ruckus

  • 18 September 2016
  • 2 reacties
  • 384 Bekeken

Wie kan mij verder helpen?
Ik heb een Bbox2 en huurde een extra decoder voor een extra tv boven. Ook kocht ik een extra wifi-bridge om draadloos te kunnen. Alles geïnstalleerd. Tot daar dus geen probleem. Maar dan moest ik dus enkele seconden de wifiknop indrukken op de oude wifibridge die al op de bbox2 is aangesloten, en vervolgens enkele seconden op mijn nieuwe wifi-bridge. Nu blijkt dat mijn oude een Ruckus is, en er is daar helemaal geen knop op om in te drukken...
Wat moet ik doen? Wie weet dit?
Beste dank alvast!
icon

Beste antwoord door Philippe_0113 18 September 2016, 22:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
wifi bridge werkt niet op een ruckus.
je kunt een wifibridge bijkopen om aan de bbox2 aan te koppelen die dan samenwerkt met je wifi bridge aan de decoder.
of je kunt misschien beter met plc adapters werken dan kun je eventueel in het proximus center vragen of je de wifi bridge mag omruilen voor plc adapters.
Nog andere manier je gaat naar het proximus center en met bbox2 en je legt het probleem uit, dan kunnen ze uw bbox2 omruilen voor een bbox3 en je moet dan maar één wifi bridge bijkopen, aangezien je aan de bbox3 kant geen wifi bridge nodig hebt, alleen bij iedere decoder heb je er één nodig.
je kan de uileg vinden welke toestellen je nodig hebt om meerdere tv's aan te sluiten op deze pagina:
http://www.proximus.be/nl/id_cr_connecttv/particulieren/producten/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv.html
Ik dacht wel al zoiets.
Danku voor de snelle en transparante reactie!

Reageer