Wie kan dat begrijpen !!

  • 16 January 2017
  • 6 reacties
  • 308 Bekeken

Reputatie 2
Waar zijn ze in hemels naam mee bezig bij proximus. Een week geleden was alles in orde en vandaag spreken ze mij terug aan voor dezelfde feiten zogezegd rekeningen die niet betaald zijn. Waarom sturen ze mij dan een creditnota dat ik teveel heb betaald ? Begrijpt iemand dit !

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ahum, ik begrijp dat. Ik heb ook 'etwat' factuurmiserie gehad met Proximus, met creditnota's en terugstortingen, waarna ik plots de maand daarna het dubbele moest betalen. Het is dat ik al prachtig grijs haar heb, anders ... :? Nu is het hopelijk in orde, maar ik snap uw frustratie maar al te goed, vrees ik. Geduldig en beleefd blijven aandringen, zou ik zeggen.
Reputatie 2
Alles was in orde op 9 januari ze hebben mij daarvoor zelf opgebeld en plots vandaag krijg ik een ander aan de lijn die terug zij dat het niet ok is maar heb wel een storting had van 191 € op mijn rekening dat doen ze toch niet als je niet hebt betaald. Dan ben ik een slechte betaler, echt niet te begrijpen je moet daarvoor al 40 jaar klant zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Linda,

ik vraag me af wie jou gebeld heeft : alles nagekeken onder gekende klantennummer : ik zie geen openstaande bedragen ? alles is wél OK zoals ze op 9 januari hebben gemeld.

groeten

Tina
Reputatie 2
Fout ligt bij proximus. Ten eerste zijn het rekeningen van eind december en begin 2016 voor een bedrag van 102€ 45 . Ten tweede heb ik dit contract langs de telefoon opgezegd mij werd gezegd dat alles ok was. Dit moest schriftelijk gebeuren zegt men nu maar ik heb dat nu nog niet schriftelijk gedaan en nu kon het wel. Begrijpt iemand dit! Ten derde als je zo lang niet zou betalen sluit men dat toch gewoon af. Ten vierde ook weer een fout ze hebben alles verstuurd naar een ander adres. Ten vijfde heb ik via zoomit de betalingen met de bank telkens respons daarop gegeven met vermelding dat ik het contract had geannuleerd maar blijkbaar doen ze daar geen moeite voor. Nu wil ik klacht indienen kan iemand mij zeggen waar ik dit het beste doe, ik laat het hier zeker niet bij! Dan zijn er zal geen naam publiekelijk vernoemen die erg arrogant zijn en niet voor reden vatbaar.:@:@:@:@:@
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Linda,

Kan u mij eventueel een klantnummer bezorgen waarover deze bedragen betrekking hebben of factuurnummer.

Dan kijk ik het verder na voor u.

Ik zie enkel dat men op 10/01/2017 u een terugbetaling heeft gedaan naar uw rekening voor een bedrag van 191,28EUR.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 2
Dat is het juist, ik ben een paar jaar geleden verhuist en dan heb ik proximus telefonisch op de hoogte gebracht ander adres en medegedeeld dat ik het contract opzeg. Alles was in orde maar telkens kreeg ik maar terug rekeningen via zoomit telkens geweigerd. Ik betaalde dan mijn nieuw abonnement geen probleem tot nu plots ze mij dat verwijten maar nooit is er reactie gekomen, dus ik dacht dat is ok. Nu heb ik 102,45 betaald gewoon om er van af te zijn maar ik vind dat alles behalve juist . Al dat gebel en discussies aan de telefoon heeft niets opgebracht . Maar ik laat het er niet bij ! Vind dat ik zeker niet juist ben behandeld en dan die arrogantie , niet te doen. Als u mij dossier kon zien dan kan u mij eventueel bereiken via mail.

Reageer