Welke posts horen thuis in de categorie "Internet"?

  • 8 September 2010
  • 4 reacties
  • 2901 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

In de categorie "Internet" van het forum kan je terecht met al je vragen over internetaansluitingen, zowel vast als mobiel.

  • Internet thuis (Start, Comfort, Favorite, Intense) en onderweg (mobiel internet op gsm of laptop).
  • Opties zoals extra volume, extra mailbox, ...
  • Modem
  • Uw website
  • Installatieproblemen
  • ...
Eva

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hoe kan ik in het buitenland e-mail versturen via mijn e-mail programma, Thunderbird of Outlook?

U hebt mij aangeraden webmail te gebruiken, maar ik kan mijn contactpersonen daar niet importeren.

Het beste is een GMAIL of hotmail account aan te maken en hiermee je mails van belgacom/skynet te lezen.

Je contacpersonen kan je in gmail importeren, hiervoor moet je de contactpersonen eerst exporteren naar een bestand geschikt exporteren vanuit outlook

Reputatie 2
Badge +1
Dit gaat niet omwille van diverse anti-spam maatregelen die providers toepassen.

Je kan eventueel proberen de outgoing mailserver van de lokale provider in te stellen.

PS: Gelieve een topic aan te maken in de juiste categorie. Hier posten maakt het forum niet meer overzichtelijk!
Geachte Eva,

Hoe kan ik in het buitenland e-mail versturen via mijn e-mail programma, Thunderbird of Outlook?

U hebt mij aangeraden webmail te gebruiken, maar ik kan mijn contactpersonen daar niet importeren.

Dank bij voorbaat,

Hoogachtend,

Bert Crommar.
Na de vernieuwing van de helppagina's probeer ik al sinds enkele weken terug een teller aan te maken met de nodige autorisaties, maar dat lukt me met niets. Ik heb al getracht telefonisch hulp te krijgen op alle soorten 0800 nummers maar ik word altijd van het kastje naar de muur gestuurd. Voor de vernieuwing enkele weken terug was dat simpel en gemakkelijk. Nu is het door mij niet meer te vinden.

Help mij A.U.B. want ik ben ten einde raad!!!!!!.

Reageer