Welke operator kiezen?

Reputatie 7
Badge +3
Ik voel me toch nog altijd he beste bij Px. Ben altijd goed en snel geholpen en kan hier op het forum nog veel info vinden en ook af en toe eens mijn gedacht zeggen over hun producten. Dat vind ik ook belangrijk.

This topic has been closed for comments

109 reacties

Het is zeker even belangrijk van de problemen (nadelen) te kennen of te horen, als van de voordelen te kennen, de voordelen zal je genoeg te horen krijgen, bij ieder provider trouwens, als je om inlichtingen gaat vragen maar niet andersom!
Voor wie het interesseert hier iets gevonden -> klik hier
Reputatie 2
Badge
Wat Oma hier op het forum vaststelt, stel ik ook vast en zal iedereen wel vaststellen die regelmatig het forum volgt, maar dit stel ik ook evenveel vast van de klagers.
Reputatie 6
Badge +2
Het is zeker even belangrijk van de problemen (nadelen) te kennen of te horen, als van de voordelen te kennen, de voordelen zal je genoeg te horen krijgen, bij ieder provider trouwens, als je om inlichtingen gaat vragen maar niet andersom!

Die pagina is grotendeels overgenomen van hetgeen ik op Userbase schreef, het is maar dat je het weet. :8
Reputatie 6
Badge +2

Die pagina is grotendeels overgenomen van hetgeen ik op Userbase schreef, het is maar dat je het weet. :8

Heb jij rijg net Alexander?

Waarschijnlijk wel, al ben ik niet 100% zeker.

Dat zou me ten zeerste verwonderen moest dit niet het geval zijn, zoals je hier dikwijls in de antwoorden kunt afleiden waar de meesten de mosterd halen:8 🆒 (ik bedoel dan meer over zaken waar Proximus support geen ondersteuning voor geeft.)
Reputatie 5
Badge +1

http://www.henkblanken.nl/typologie-van-de-trol/
amen ...

Leuk stukje. Don't feed the trolls, maar da's verdomd niet makkelijk. Volgens de webmeester heb ik in dit topic zelfs de grens van de relevantie overschreden: 'hooggeschoolde' trol E lacht allicht in zijn vuistje 🆒
Reputatie 7
Badge +6
Aan allen: gelieve on topic te blijven en elkaar geen beledigingen naar het hoofd te slingeren.
Dank u.
Reputatie 7
Badge +3
De "anciens" zullen wel weten dat ik alles opneem wat ik wil bekijken omdat ik op "abnormale" uren TV kijk. Ik kan dus echt niks live bekijken en ben verplicht alles op te nemen, tot het Nieuws op VTM toe. TV Replay kan ik niet gratis krijgen omdat ik geen pack kan krijgen door mijn EPP kortingsplan. En betalen voor een dienst als je alles ook kunt opnemen, vind ik nu ook zinloos. Maar dat is wel één van de redenen dat ik Proximus verkies. Dit was mijn laatste argument in deze treat.
Reputatie 6
Badge +4
Hallo allemaal,

Mijn collega-moderatoren en ik hebben in deze discussie al meer dan 10 reacties moeten verwijderen omdat ze ongepast waren of omdat er niet vriendelijk genoeg met andere gebruikers werd omgesprongen.
Omdat trop ook hier te veel is, zal ik het topic sluiten. Mensen die zich hierdoor aangesproken voelen, sturen best hun gedrag op dit forum een beetje bij.

Groeten,
Bram