Welke operator kiezen?

Reputatie 7
Badge +3
Ik voel me toch nog altijd he beste bij Px. Ben altijd goed en snel geholpen en kan hier op het forum nog veel info vinden en ook af en toe eens mijn gedacht zeggen over hun producten. Dat vind ik ook belangrijk.

This topic has been closed for comments

109 reacties

Reputatie 2
Badge
Eens je voor Proximus gewekt hebt mag je al meer je gedacht zeggen 🆒 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Wat, mogen alleen de criticasters hier aan het woord komen dan?
Als jij kan zeggen wat je ervan vindt, mag een ander dat ook.
Trouwens dit is nu helemaal off topic.

PS: Voor je erover begint, ik heb nooit voor Proximus gewerkt.
Marleen ik denk dat je de uitleg van RFG verkeerd interpreteert en was zeker niet naar u toe gericht en zeker ook niet alleen wat hier gepost wordt, kan ik afleiden uit wat hij in andere posten ook al gepost heeft, enfin ik ga ook maar stoppen met off topic te gaan, want er lopen er hier vandaag nog nerveus rond, en mss begrijp je nu ook niet wat ik bedoel, maar is zeker ook niet tegen u gericht 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Elsa, ik weet wel dat het niet tegen mij was gericht, maar iemand die pro Proximus is, mag dat toch ook wel zeggen zeker.
Enfin, ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken want idd compleet off topic.
Uiteraard Marleen ik heb ook al dikwijls gezegd dat ik tot nu toe nog altijd content ben van Proximus, zeker omdat ik zelf de vele problemen niet mee maak die er overal op 't internet te lezen vallen van ontevreden prox klanten, maar ik begrijp ook dat dit kan in het verkeerde keelgat schieten voor de mensen die zich in deze situaties verkeren.
Weet je wat we gaan de vredespijp roken en verder van Proximus TV genieten 😉
Reputatie 1
Badge
IIk ben hier ook nog maar net,maar moet met mijn man nog besluiten welke operator we gaan nemen in onze nieuwe woonst.Nu hebben we telenet,maar omdat proximus goedkoper is dachten we dit te nemen.Maar als ik deze problemen allemaal lees.Dan weet ik het allemaal niet meer zo goed.
Reputatie 7
Badge +3
Eens je voor Proximus gewerkt hebt mag je al meer je gedacht zeggen 🆒 :)
Wat bedoel je ? Is dat op mij ? Ik ben een gewone gepensioneerde klant van Proximus, die hier als "Friends of P" andere klanten wil helpen, omdat ik veel TV kijk en alles opneem. Via Friends of P hoop ik het product TV nog te kunnen helpen verbeteren. Alles kan immers nog beter, of ben jij soms perfect ?
En als ik de producten van dat bedrijf nu goed vind, dan mag ik dat toch wel zeggen zeker ? Of mag hier alleen negatieve kritiek van Pro-Telenet klanten gepost worden ? Dat die dan hun positieve kritiek op Telenet forum posten. Ik ga toch ook niet op hondenforum zeggen dat ik liever katten heb. :8
Els 3 laat je niks opnaaien door mensen die overal het negatieve in zien. Ik ben al klant bij dit bedrijf van toen het nog RTT heette en nog steeds heel tevreden.
@Els,
Nu over het al dan niet content zijn over proximus dat is allemaal relatief, dat moet je ook zelf beslissen want daar kan je niemand echt goed raad in geven, alleen je eigen bevindingen mededelen, zo heb ik ook eens aan een collega op het werk mijn ganse uitleg gedaan dat ik heel tevreden was over Proximus enz...., omdat ik inderdaad weinig problemen ondervind, maar dat werd me eens ze aangesloten hadden bij Prox, niet meer met dank afgenomen, die hebben heel veel problemen gekend, maanden aan een stuk en hebben dan tenslotte gans hun boel uit pure frustratie en miserie terug binnengebracht in een Proximus center.

Conclusie je zal het pas weten als je het in huis haalt en het wil zeker niet zeggen dat omdat iemand bijna geen problemen heeft dit ook zal gelden voor een ander en vice versa.
Ik kan alleen zeggen dat ik tot nu toe ook nog altijd content ben met Proximus en ik hoop eens je de keuze gemaakt heb om voor Prox te kiezen dat je net het zelfde kan zeggen als ik.
Mvg,
Elsa
Reputatie 1
Badge
Nee Elma dat laat ik me zeker niet doen,spijtig moeten we nog enkele weken wachten om onze nieuwe woning te betreden.Dus tv heb ik nu wel,het is enkel de vraag naar waar,en ook proximus komt volgens mij iets voordeliger uit dan telenet.En als je dan nog moet wachten op mobistar zit je misschien nog 8 maanden te wachten en je weet nog niet eens wat voor zenders zij je zullen voorschotelen.
Heb je al eens gecontroleerd of Proximus je een convenabele lijnsnelheid kan leveren, want dat je niet voor verrassingen komt te staan eens je voor PX kiest en je tenminste HD zenders kunt bekijken i.p.v. van alles in SD!
-> TV Mogelijkheden
en
-> Lijnsnelheid

Mobistar -> 70 zenders maar nog niet overal mogelijk om Mobistar te nemen.

Els, misschien had je beter over je onderwerp "welke operator gaan we nemen? daaromtrent een nieuwe topic opgestart, want dit onderwerp staat hier eigenlijk niet echt op zijn plaats, waar het over "-De Mol op "Vier"-" gaat.
Zeker niet als kritiek beschouwen hé Els, 't is alleen dat dit de duidelijkheid op het forum meer ten goede komt 😉
Ik weet 1 ding heb deze morgen gebeld naar Mobistar met de vraag wanneer ze in Avelgem (zone 056) beschikbaar zijn. Met wat ik lees zijn ze goedkoper hebben box die alle formaten ondersteund kabel telefoonlijn DTV en zelf via satelliet, ga je naar you tube ziet er goed uit.

Ben al meer dan 30 jaar klant bij PX maar nu ben ik jullie beu het stop maar niet met de bugs. BV deze maand en vorige maand in totaal al 8 keer jullie opgebeld omdat TV replay + niet werk kan er een paar dagen gebruik van maken en dan word de functie uitgeschakeld en mag ik jullie opbellen en ga zwijgen over de problemen betreffende de opnames.

Heb geen klachten over gsm internet en vaste telefoon wel over tv.
PX jullie zijn niet goed bezig. Ik wil niet veranderen maar jullie verplichten mij en ze hebben zelf FOX als zender

Jullie jagen oude klanten weg door die opname problemen, zucht
Reputatie 1
Badge
Ik ken dit forum nu ook nog niet zo lang dus voor mij is het zelf wat zoeken hoe ik hiermoet posten.Elk forum is ook anders:8.Mobistar zie ik niet zo zitten omdat je daar geen informatie over vind over het aanbod van zenders.
Reputatie 1
Badge
patrick, spijtig dit te horen.Maar je zegt dat Mobistar FOX heeft.Die hebben wij nu bij telenet ook al en dat zouden we wel fijn vinden want ik kijk daar naar the bold and the beautiful.Maar hoe weet u dat?Weet je soms welke zenders zij gaan aanbieden?
Staat op hun website Els https://www.mobistar.be/sites/b2c/files/ch_list_tlnvl_nl.pdf
Reputatie 7
Badge +3
Alleen HD zenders, zie ik. Dat gaat nogal wat streaming MB kosten. :8
Reputatie 1
Badge
Staat op hun website Els https://www.mobistar.be/sites/b2c/files/ch_list_tlnvl_nl.pdf

Bedankt patrick we gaan dit nu eens goed bekijken,want dit lijken wel meer dan 30 zenders.
Dat is toch al een mooi aanbod van zenders zo te zien, benieuwd hoeveel klanten ze zullen kunnen afsnoepen van TN & PX, al is dat nog veel te vroeg, gezien het aansluitingsgebied nog beperkt is.
Reputatie 6
Badge +2
Ik wil hier de pret niet bederven maar Mobistar is nog niet overal beschikbaar, voor Vlaanderen is dat enkel in Aalst en Leuven, in Brussel in een 8 tal gemeenten en in Wallonië ook maar in een aantal gemeenten, het zal nog tot het eind dit jaar duren vooraleer Mobistar in heel België beschikbaar zal zijn.
Bovendien moet men bij Mobistar een abonnement hebben voor mobiele telefonie en/of mobiel internet anders komt men niet in aanmerking om te kunnen intekenen voor die vaste diensten en men is zelfs verplicht om internet en televisie te nemen dus internet alleen of TV alleen is niet mogelijk wat bij Telenet wel het geval is.
Wat het aanbod van de TV zenders betreft: dat is ook niet zo denderend te noemen in vergelijking met Telenet, de 3 NPO zenders, BBC 2 en France 2 zijn in SD te zien terwijl bij Telenet die zenders in HD worden aangeboden, ook Eurosport 2 ontbreekt in het aanbod.
Het aanbod van de radio zenders is net als bij Proximus beperkt tot de Belgische radio zenders terwijl bij Telenet ook buitenlandse radio zenders te horen zijn.
Bovendien zou ik die PRIME zenders kwijtspelen bij een overstap.
Besluit: ik zal nooit of nimmer overstappen van Telenet naar Mobistar, ik zit goed bij Telenet en natuurlijk ook bij Proximus.
Dat is natuurlijk allemaal heel persoonlijk en hangt af of je genoeg hebt aan het content die ze aanbieden, voor mij persoonlijk zou dit volstaan, dus zoals altijd moet ieder dit voor zich uitmaken.
Zolang ik weinig problemen heb met Prox zoals tot nu toe, ga ik ook niet direct veranderen, maar zeg nooit nooit, enfin dit zijn dus voor mij nog zeker geen zorgen voor morgen.
De toekomst zal het weer moeten uitwijzen of Mobistar zal in staat zijn om klanten van de anderen af te snoepen, en tijd brengt raad 😉
Reputatie 1
Badge
Dat is toch al een mooi aanbod van zenders zo te zien, benieuwd hoeveel klanten ze zullen kunnen afsnoepen van TN & PX, al is dat nog veel te vroeg, gezien het aansluitingsgebied nog beperkt is.

Wij hebben nu nog het volledige aanbod van telenet en dan heb je wel een pak meer zenders. Ongeveer 130-150 zenders. Maar dan betaal je ook iets meer dan hier.
Reputatie 1
Badge
Ik wil hier de pret niet bederven maar Mobistar is nog niet overal beschikbaar, voor Vlaanderen is dat enkel in Aalst en Leuven, in Brussel in een 8 tal gemeenten en in Wallonië ook maar in een aantal gemeenten, het zal nog tot het eind dit jaar duren vooraleer Mobistar in heel België beschikbaar zal zijn.
Bovendien moet men bij Mobistar een abonnement hebben voor mobiele telefonie en/of mobiel internet anders kom men niet in aanmerking om te kunnen intekenen voor die vaste diensten en men is zelfs verplicht om internet en televisie te nemen dus internet alleen of TV alleen is niet mogelijk wat bij Telenet wel het geval is.
Wat het aanbod van de TV zenders betreft: dat is ook niet zo denderend te noemen in vergelijking met Telenet, de 3 NPO zenders, BBC 2 en France 2 zijn in SD te zien terwijl bij Telenet die zenders in HD worden aangeboden, ook Eurosport 2 ontbreekt in het aanbod.
Het aanbod van de radio zenders is net als bij Proximus beperkt tot de Belgische radio zenders terwijl bij Telenet ook buitenlandse radio zenders te horen zijn.
Besluit: ik zal nooit of nimmer overstappen van Telenet naar Mobistar, ik zit goed bij Telenet en natuurlijk ook bij Proximus.

Maar is het niet zo dat je bij elke operator er iets moet bij nemen?nternet een vaste telefoon?Want toen ik klant werd was dit zo. Ik kon niet enkel een tv abonnement nemen.
Reputatie 6
Badge +2
Bij Telenet kan men wel TV alleen nemen en ik kan het weten, bij Proximus is dat net als bij Mobistar niet het geval, hier moet men ofwel internet ofwel telefoon bij nemen.

Wij hebben nu nog het volledige aanbod van telenet en dan heb je wel een pak meer zenders. Ongeveer 130-150 zenders. Maar dan betaal je ook iets meer dan hier.

Daar draait het inderdaad allemaal om, ik zou er zelf al veel kunnen missen van wat Mobistar aanbiedt, en zoals je ziet hangt dat van persoon tot persoon af, en van gezin tot gezin.
Alexander, ik heb ergens een artikel gelezen waar stond dat het nog niet volledig zeker of duidelijk was of Mobistar dit ook zo zou blijven eisen dat je een gecombineerd pak zal moeten nemen, dit zal misschien juist afhangen van hoeveel succes ze zullen hebben en dat ze dan eventueel een mouw zullen aanpassen, maar dat is natuurlijk nog koffiedik kijken en puur speculatie.
Reputatie 7
Badge +6
Waarom blijft men die hele discussie eigenlijk onder de titel De Mol voeren? Elsa heeft het al geopperd 'Els 3', waarom start je geen apart topic? Zoiets kan toch wel meer forumleden interesseren dan alleen Mol enthousiasten.