Weinig tot geen reactie

  • 5 November 2010
  • 9 reacties
  • 534 Bekeken

Aangezien Belgacom en Eva volgens mij weinig tot niet reageren en de antwoorden uitblijven stel ik voor dat we allemaal email adressen uitwisselen zodat we de Belgacom diensten zelf om antwoorden kunnen vragen.

technicline@belgacom.be


9 reacties

productline@belgacom.be
Allen,
Ik wil toch nog eventjes benadrukken dat 'EVA' toch de moeite doet om af en toe te antwoorden.
Zij kunnen ook maar antwoorden op vragen waarop ze antwoorden.

Dus is niet echt de fout van de EVA's, maar van Belgacom.
Reputatie 2
Badge +1
En wat denk je te bereiken met het posten van die mailadressen?? Triestig...

En zoals Bart al aangeeft, de EVA's doen best wel moeite om te antwoorden waar en wanneer mogelijk.
Badge +1
Ik heb al altijd (juiste) info gekregen als ik naar de klantendienst bel. Gemiddeld moet ik daar immers slechts 5 minuten voor wachten en dan nog op een gratis nummer (wat niet bij elke firma het geval is).

Ik denk dus niet dat het bij Belgacom zo slecht is als sommigen beweren.
Reputatie 3
Badge +2
Inderdaad carooke, ik heb ooit eens problemen gehad met mijn lijn en werd correct en vriendelijk geholpen, zowel door de helpdesk als door de techniekers. Nadat de lassers het voetpad hadden opengebroken hebben deze mensen gans de middag om het half uur gebeld om te vragen of er nog problemen waren. Nadien werd het voetpad terug hersteld zoals het moet, wat ik niet kan zeggen van de ploeg van electrabel die hier ooit het voetpad herstelde na problemen.

AL bij al denk ik dat we hier niet mogen klagen, kijk maar eens op het forum van telenet, geen enkele mod die daar een reactie geeft.

Dus thumbs up voor Eva en de mods hier.
ikeisnudirecteenantwoordopalmijnvragenenikwilooktotaalgeenmoeitedoenomdetelefoontepakkenentebellen@belgacom.be

Amai amai, 't is hier weer erg de laatste tijd.

En veel succes trouwens met uw, overigens publiek gekende, emailadressen voor info en support voor grote bedrijven.
Carooke heeft vast aandelen in Belgacom: 5 minuten wachten voor de klantendienst....laat me niet lachen; het zijn er 50....
Reputatie 2
Badge +1
Het zijn er tegenwoordig echt maar maximaal 5... in mijn geval toch. Misschien eens op andere momenten bellen?
Ik ben al jaar en dag tevreden klant bij BGC. Al de problemen die ik al sinds de begintijd van het internet ( met inbelmodem 300 bits) had,en dat zijn er niet al te veel, werden, keurig, netjes, en beleefd opgelost. Vergeet niet dat het gras niet altijd groener is aan de overkant.

Mensen die werken maken nu eenmaal fouten,

Mensen die veel werken maken dan ook veel fouten....

Ik ken helaas mensen die geen fouten maken... ;)

Reageer