Wegvallen mobiel netwerk op de iPhone 5

  • 17 April 2013
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken


Sinds een hele tijd ervaar ik dat het mobiel datanetwerk op mijn iPhone 5 af en toe wegvalt.


Als ik dan de instellingen nakijk, blijkt de APN (internet.proximus.be) plotseling verdwenen te zijn.


Na het opnieuw invoeren van de APN en het mobiel datanetwerk in en uit te schakelen, werkt deze weer.


Het probleem doet zich meestal voor als ik een WiFi router verlaat, maar gebeurt soms ook als er geen enkele WiFi verbinding gemaakt werkt.


Kan iemand mij helpen?

1 reactie













Als er niemand met een oplossing afkomt dan
















• Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier




Bijkomende inlichtingen:

Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog

http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren ☜ Surf naar


uit de verschillende manieren die je daar vindt mss deze eens proberen:


Online contact ☜klik hier ( Afhankelijk van uw keuze krijgt u verschillende contactmogelijkheden )



Groetjes, Elsa












Reageer