WEGVALLEN BEELD 2DE TV


Badge
HET BEELD VAN MIJN TWEEDE TV VALT AF EN TOE UIT,HET BEELD WORDT ZWART GEDURENDE 10 SEC EN DAN OPNIEUW BEELD.EN DAT GEBEURT DE GANSE AVOND AL.AL GERESET EN FACTORY GEDAAN,ZONDER RESULTAAT OOK DE MODEM GERESET NOG ALTIJD HETZELFDE.OP MIJN EERSTE TV WERKT ALLES NORMAAL.WAT KAN HET ZIJN?

11 reacties

Wat steekt er tussen de modem en je tweede decoder is dit een utp netwerkkabel of iets anders zoals devolo's ?
Welk profiel heb je ? surf eens naar http://192.168.1.1

en kijk eens wwat daart staat voor Downstream line rate: ?


Kijk je zowel op de eerste en de tweede tv naar HD programma's als je problemen hebt ?
Badge
Goede Avond Elsa,

Er zit een utp netwerkkabel tussen modem en decoder.

Profiel en ja soms hd tesamen


























Downstream line rate 50192 kbps VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
Upstream line rate 6048 kbps
Downstream Training Margin
18.9 dB


Ja met je profiel van 50/6 zouden er inderdaad geen problemen mogen zijn zelf al kijk je op beide naar HD programma's en neem je tergelijkertijd nog op beide decoders een HD programma in PVR op.

Aangezien je al een factory reset gedaan hebt dan zou ik denken aan slechte kontakten met je verbinding tussen decoder en TV.

Is die verbonden via HDMI of via scart stekker. Mss die stekkers aan beide kanten eens uittrekken en opnieuw inpluggen.

Groetjes, Elsa
Badge
verbonden met HDMI KABEL,het is misschien een goed idee om de kabel eens te controleren,morgen eens proberen.

Dank je wel Elsa
Ok, mss kan je die van van de ene tv met die van de andere tv omwisselen en zien wat er dan gebeurt,

laat eens iets weten hoe het afgelopen is.

goeienavond,

Elsa
Badge
Elsa,

Vandaag gebeld naar belgacom,morgen een ander decoder gaan halen en Hdmi kabel,zullen dan wel zien he.

Ik hou je op de hoogte

Groetjes

Robby
Ok beddankt voor de feedback,
maar je kon ook de hdmi kabel van de eerste tv eens geprobeerd hebben op de tweede tv die kuren verkoopt,
vooraleer je een nieuwe moest kopen .

We wachten af wat het resultaat zal zijn,

Elsa
Badge
Elsa,

Heb ik gedaan maar hetzelfde geval.

Robby
Badge
Goeieavond Elsa,

Probleem is opgelost het was de decoder,ander gekregen.

Grt

Robby
Ok dan is dat ook alweer opgelost en bedankt om het te melden.

groetjes,

Elsa

Reageer