weergeven verbruik van proximus lukt niet
Ik kan nog steeds niet op de site van proximus kijken wat mijn saldo of verbruik is. Al meer dan twee maanden krijg ik telkens de melding over een technisch defet. Wordt dit dan nooit opgelost. Is zeer vervelend als je eigenlijk het gsmverbruik van je dochter wat in de gaten wil houden.
Anne, heb je al eens geprbeerd om te bellen Voor e-service grelateerde problemen bellen naar 0800 22 301 (bellen met belgacom of proximus nummer) | |
Groetjes, Elsa | |
niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter |
inderdaad die tip heb ik hier op het forum al nog meegedeeld maar dit moet op het zelfde neerkomen door regelmatig eens je cookies en onthouden paswoorden en historie te wissen . Dat het niet lukt met cookies alleeen te wissen dat kan je gebruikt beter het gratis programma ccleaner of ook door eens andere browser te gebuiken. in private browsing gebruik ik niet meer maar wel ccleaner enfin hoe je het ook doet speelt geen rol als het maar werkt ;-) | |
Groetjes, Elsa PS: zet oook je cookies niet uit want bij het bezoeken van bepaalde webpagina's op de belgacom site zijn die vereist voor een goeie werking. |
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.