weergeven verbruik van proximus lukt niet

  • 28 November 2012
  • 2 reacties
  • 304 Bekeken


Ik kan nog steeds niet op de site van proximus kijken wat mijn saldo of verbruik is. Al meer dan twee maanden krijg ik telkens de melding over een technisch defet. Wordt dit dan nooit opgelost. Is zeer vervelend als je eigenlijk het gsmverbruik van je dochter wat in de gaten wil houden.

2 reacties


















Anne,


heb je al eens geprbeerd om te bellen


Voor e-service grelateerde problemen bellen naar 0800 22 301

(bellen met belgacom of proximus nummer)







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter


















inderdaad die tip heb ik hier op het forum al nog meegedeeld

maar dit moet op het zelfde neerkomen door regelmatig eens je cookies en onthouden paswoorden en historie te wissen .


Dat het niet lukt met cookies alleeen te wissen dat kan je gebruikt beter het gratis programma ccleaner


of ook door eens andere browser te gebuiken.


in private browsing gebruik ik niet meer maar wel ccleaner


enfin hoe je het ook doet speelt geen rol als het maar werkt ;-)







Groetjes, Elsa


PS: zet oook je cookies niet uit want bij het bezoeken van bepaalde webpagina's op de belgacom site zijn die vereist voor een goeie werking.










Reageer