Website Proximus tv

  • 23 September 2017
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
sedert dat de nieuwe HD zenders erbij gekomen zijn heb ik problemen met de website, niet met de tv zelfs en ook niet met de app
De zenders NPO1,2 en 3 staan als je niet inlogt op 20,21 en 22 en niet bij 80,81 en 82
als je inlogd is het juist het omgekeerd, de HD zenders komen er niet op.

Bij mijn opnames krijg ik het volgende te zien, het zijn nu beelden van mozilla firefox, maar hetzelfde is te zien op internet explore en op edge,




Ik heb het beeld wat verkleind omdat er anders niet veel op staat,
voor de eerste opnamen krijg ik het juiste beeld, daarna met hetzelfde prentje en daarna enkel tekst,
in internet explore, kan ik er wel alles bekijken, ik bedoel de opgenomen film,
maar je ziet niet wat het is vooraf.

Dit is nu vanaf een laptop, maar op de grote computer krijg ik hetzelfde beeld.

Is er nog iemand met hetzelfde probleem?

patricia

5 reacties

niet ingelogd op 20 en ingelogd liggen ze op 80 bij mij
Reputatie 5
Badge +2
dit is bij mij ook zo, en de HD zenders zijn niet te zien , dus ook niet de opgenomen items op die zenders
Krijg je ook zo 'n raar beeld bij mij opnames?
Bij mijn opnames krijg ik links in beeld een lijst met alle opnames onder elkaar.
Ziet er normaal uit.
en kan ze ook bekijken met browser IE (windows 10)
Reputatie 5
Badge +2
Bij mij is het volgens de beelden dat ik bijgevoegd heb, dus eerst een tekening erbij, dan een reeks met dezelfde tekening en dan enkel tekst

Op de app is alles normaal en op tv ook, raar dat de drie niet synkroon staan
Op de "windows Proximustv-app" op mijn windows 10 laptop, zie ik ze staan op kanaal 16/17/18 en 80/81/82
maar op 16/17/18 en ook op 80/81/82 kan ik alleen maar kiezen "kijken op TV" en niet kiezen voor "kijken" op mijn laptop !

Reageer