webruimte users.skynet.be

  • 1 January 2016
  • 6 reacties
  • 616 Bekeken

ik heb mijn webruimet gekoppeld aan flament-knaepen.net, maar tijdens mijn verhuis zijn de inlog gegevens zoek geraakt.
Hoe en bij wie kan ik mijn gegevens terug vinden zodat in terug mijn website kan beheren

6 reacties

Skynet.be niet beheerd door proximus zelf speelt toch geen rol je moet toch voor deze problemen proximus aanspreken of niet soms ?
😃 😃 :D:D 😃 😃 :D



Het simpele feit dat de webspace wordt beheerd door skynet.be en niet door proximus zelf, is
nu bekend bij mij maar niet bij degenen die het de klant zouden moeten kunnen vertellen.
Reputatie 1
Badge
Is gewoon bij het aanmaken van die webruimte. Ga eens proberen om iets up te loaden, misschien dat er toch al iets is gebeurd 😉...
't is te zien welke foutmelding je kan er ene krijgen omdat je nog geen index.html bestand geüploadet hebt in de root directory bv
Reputatie 1
Badge
Heb zelf ook eens een poging gedaan om op die pagina mijn webruimte aan te maken voor ons niet abonnement, maar ik krijg enkel een foutmelding na ingeven van login en wachtwoord...
over uw internet userid/passwoord voor je skynet/belgacom 'user website' kan je hier kan u meer informatie vinden over domein naam/website:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/1214/~/welke-functies-kan-ik-beheren-in-%22mijn-(persoonlijke)-webruimte%22%3F
NB:
Het standaard wachtwoord van uw persoonlijke website is uw internet login/pasw.
- U kan dit echter zelf aanpassen via MyProximus
- wachtwoord-van-uw-internetverbinding

anders eens contact opnemen met de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

Reageer