Vraag

Web exclusief niet voor bestaande klanten

  • 13 October 2017
  • 0 reacties
  • 580 Bekeken

Volgens de voorwaarden op webshop voor web exclusief aanbiedingen smartphone + abonnement kun je als bestaande klant ook van deze promotie genieten.

Ik heb dan ook geprobeerd om een Iphone 7 128 GB rose gold met abonnement te bestellen. Maar nergens kan je aangeven dat je bestaande klant bent. Telefoontje naar bizz expert. Krijg ik als antwoord dat deze aanbieding alleen voor nieuwe klanten telt. Volgens de medewerkster zal dit verwijdert worden van de site.
Zolang dit vermeld blijft staan heb ik toch recht op deze aanbieding? Of heb ik het mis?


Aanbieding geldig van 02/10/2017 t.e.m 12/11/2017 bij nieuwe intekening op DataPhone-optie van € 4,13; € 8,26 of € 16,52 naargelang het toestel en een Bizz Mobile naar keuze (vanaf € 12/maand) gedurende 24 maanden.
Je hebt al een gsm-abonnement bij Proximus? Ook jij kunt een abonnement kiezen met smartphone.
Opgelet! Je kunt geen web exclusieve iPhone-aanbieding toevoegen aan je Proximus Pack. Als je al van een smartphone+abonnement-aanbieding geniet op je huidig Proximus gsm-nummer, kun je niet intekenen op een nieuwe smartphone+abonnement-aanbieding op dat gsm-nummer
Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt. Wanneer de voorraad op is, wordt hij niet aangevuld. Maximum 3 smartphones per klant. Enkel betalingen met bankkaart zijn toegestaan. Aanbieding niet cumuleerbaar met andere Proximus-promoties, met uitzondering van de Bizz All-in promotie. Wie een gecombineerde Proximus-aanbieding neemt, aanvaardt alle voorwaarden van die aanbieding en betaalt al zijn Proximus-abonnementen via domiciliëring. Als de bank de domiciliëring weigert, heeft Proximus het recht om de betalingen via overschrijving te eisen en om de klant de eventuele ‘chargeback’-kosten aan te rekenen op basis van de geldende tarieven. Maximaal 30 dagen tussen de activeringsdatum van het abonnement en de levering van de smartphone. Alle info en voorwaarden over de gsm-tariefplannen op www.proximus.be
Web offer met iPhone SE 32GB, iPhone SE 128GB, iPhone 7 32GB, iPhone 7 128GB, iPhone 8 64GB, iPhone 8 256GB, iPhone 8 Plus 64GB, iPhone 8 Plus 256GB
Aanbieding geldig van 02/10/2017 t.e.m 12/11/2017 bij nieuwe intekening op DataPhone-optie van € 4,13; € 8,26 of € 16,52 naargelang het toestel en een Bizz Mobile naar keuze (vanaf € 12/maand) gedurende 24 maanden. Aanbieding enkel geldig op internet, beperkt tot de eerste 500 klanten en niet compatibel met een Pack. Opzegging van het contract vóór de vervaldatum geeft aanleiding tot de betaling van een verbrekingsvergoeding, waarvan het bedrag afhangt van de ontvangen korting en de resterende periode tot de normale vervaldatum van uw gsm-contract.1 smartphone per klant.

0 reacties

Geen reactie

Reageer