we kunnen geen trailers zien en geen films zien 'even geduld...'

  • 23 November 2012
  • 0 reacties
  • 151 Bekeken


Wie heeft er ook problemen met het huren van films en bekijken van trailers? Wij krijgen sinds zaterdag steeds de melding 'even geduld...'. De film werd aangerekend, maar kon niet bekeken worden wegens 'even geduld...' en dat bleef de volgende dagen ook zo. Nu nog steeds problemen. Dagelijks gebeld naar 0800 22 800 en altijd andere antwoorden. Ja, decoder uitgetrokken. Ja, bbox op en af gezet, draden nagekeken, eens uitgetrokken, aansluitingspunt in orde, enzovoort... Eerst klantendienst, dan technische dienst, dan terug klantendienst, dan terug technische dienst,... niemand helpt. De ene zegt: code vragen en in Belgacomwinkel nieuwe decoder gaan halen, de andere zegt: ik geef u 3 films gratis of 10 € korting op volgende factuur, nog een andere zegt: bel naar de mobiele technicus, weer iemand anders zegt: kan algemeen probleem zijn en is misschien maandag opgelost. Het is om gek van te worden. Morgen bellen we terug, benieuwd wat nu de oplossing kan zijn!

0 reacties

Geen reactie

Reageer