Wat hebben jullie liever op TV gebied


Ga maar 1 vraag stellen wat hebben jullie liever als toekomstige zenders in het PX aanbod:

1) Amerikaanse zenders met meer reclame per uur dan uitzending.
2) Zenders uit NL waar het omgekeerd is.

Ik heb liever NL daar heb je maar 3 reclameblokken per uur en is in het Nederlands.

19 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hangt eerder van de inhoud en soort zenders af.
Beter een goede zender met wat meer reclame dan een zender waar je niet naar kijkt zonder reclame.
Mag je mij nu eens vertellen Contron welke zender je nu goed vind dat je meer reclame wil bekijken dan het programma.

met vriendelijke groet
Inderdaad het is de inhoud die telt en de nieuwe generatie is trouwens de Engelse taal goed machtig, beter dan Frans 😉
voorlopig kan je toch nog altijd reclame doorspoelen ?
Reputatie 7
Badge +6
Ik verkies zenders met inhoud, wat reclame stoort me echter niet: ik heb het liefst een mix van goede informatieprogramma's en toffe series. Bestaat zo'n ideale zender? Men kan maar dromen, hé.
Reputatie 3
Keuze 2 (zoals outtv)
Reputatie 6
Badge +1
Ja Outtv nog zo'n zender die PX niet kan of wil aanbieden. Als het kon was ik al lang weg naar de concurrentie. Ik wil meer HD zenders, ook graag FOX, BBC First en OUttv zou ook wel leuk zijn. PX heeft ook wel zenders die de concurrentie niet heeft maar helaas niet veel soeps oa KTO, M6, Anne, Action, TREK, Pure Vision. Zenders die we wel willen die krijgen we niet. Het is toch niet normaal dat een station zoals FOX dat zich op de Vlaamse markt richt niet wordt doorgegeven. Dat we daar als klant dan moeten om vragen, dat weten ze zo toch ook wel dat de Vlaamse klant die erbij wil.
Dat 13th street en Syfy verdwijnen hebben we aan Liberty Global (aandeelhouder Telenet, Ziggo, UPC) te danken. Sinds de fusie van Ziggo en UPC in NL, zit het al fout en kwam er maar geen overeenkomst om 13th street en Syfy door te geven, aangezien zij het grootste deel van de NL markt in handen hebben kon NBC Universal eigenlijk niets anders dan ermee ophouden. Geen potentiele kijkers dan is het te gek om door te gaan met uitzenden.
Reputatie 3
Badge +1
de zenders waar ik interesse voor heb is BBC FIRST, fox outtv, engels en nederlands vooral serie en filmen, docu uitzenden, GEEN FRANSE dat versta ik niet ik woon in het vlaamse gebiet en spreek nederlands, engels, duits.van franse zenders heeft proximus te veel van.

greetz:)
Reputatie 6
Badge +1
Ze hebben niet teveel Franse zenders, ze hebben te weinig andere zenders dat is het!
Reputatie 7
Badge +6
Helemaal mee eens, William. Er zijn er paar Franstalige zenders, zoals Arte, waarvan men trouwens ook al een hele tijd de HD versie belooft, die echt goed zijn. Er zijn ook een hele boel Franstalige flutzenders zelfs in HD, zoals bij ons.
Die Franstalige goede zenders moeten zeker niet weg, maar geef ons meertalige Vlamingen, ook wat meer goede keuzemogelijkheden en in HD kwaliteit.
Reputatie 7
Badge +2
Ze zouden ook een soort Play More aanbod moeten hebben: veel goede films, tv series en niche zenders voor een vaste prijs en in HD kwaliteit. En als ze dat introduceren moeten ze het vooral geen M&S pass noemen want dat roept nare herinneringen op aan die keer dat ik het heb geactiveerd en totaal teleurgesteld was. 😉
Reputatie 5
Badge +1
Ga maar 1 vraag stellen wat hebben jullie liever als toekomstige zenders in het PX aanbod:

Niets. Ik ben perfect gelukkig met Px.🆒
We hebben hem uiteindelijk dan toch gevonden die ene klant die gelukkig is bij ⌘ 😉
Reputatie 7
Badge +6
Nu dacht ik nog wel dat nonkel bij Scarlet was. 😳
Daarmee dat onze nonkel zo content is 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Nu dacht ik nog wel dat nonkel bij Scarlet was. :$
Klopt: ietwat teuveu-incest mot kunnen 🆒
Reputatie 7
Badge +6
Je bent dus eigenlijk geen nonkel, maar eerder een (Proximus) neefje. :8
Reputatie 3
Badge +1
Dat 13th street en Syfy verdwijnen hebben we aan Liberty Global (aandeelhouder Telenet, Ziggo, UPC) te danken. Sinds de fusie van Ziggo en UPC in NL, zit het al fout en kwam er maar geen overeenkomst om 13th street en Syfy door te geven, aangezien zij het grootste deel van de NL markt in handen hebben kon NBC Universal eigenlijk niets anders dan ermee ophouden. Geen potentiele kijkers dan is het te gek om door te gaan met uitzenden.
Ik zou de schuld niet op Liberty Global steken. In Tsjechië en Slovakije verdwijnt Universal Channel, en ik denk dat zo'n beetje alle Europese zenders van NBCUniversal weggaan.

Waarschijnlijk omdat sinds kort ook Netflix in Oost-Europa is. Wie wil er betaalzenders kijken als er in heel Europa Netflix is?
Reputatie 2
Badge +1
Om antwoord te geven op de vraag van Patrick zou ik zeggen:
Het doet er niet zoveel toe of er nu wel of niet veel reclame word gegeven (alhoewel dat de reclame op amerikaanse zenders enorm is en op den duur irritant), wat voor mij wel belangrijk is dat het een zender is met degelijke serie's en de meer recentere films. En geen herhalingen tot in oneindigheid.

Reageer