Skip to main content
ik vroeg me af of iemand me kan beantwoorden wanneer de internetsnelheid bij me in de buurt opgedreven wordt. we hebben sinds een jaar ook digitale televisie, maar dit heeft tot gevolg dat onze gewone internetsnelheid nog naar beneden gegaan is, van 500 kb/sec naar 300 kb/sec. als ik dan tijdens de week op kot zit (ugent) dan heb ik te maken met snelheden tot 6 mb/s, en ik zeg niet dat ik thuis hieraan wil matchen, maat 20 keer minder is wel een pak. ook de mogelijkheid om een tweede televisie aan te kunnen sluiten zou handig zijn..

mijn klantennummer is 605581506

groeten Pieter

Om comfortabel te kunnen werken moet je al VDSL2 (theoretisch tot 30Mbps downstream/4.5Mbps upstream) kunnen hebben. Hiervoor best bellen met de technische dienst 0800 22700 (tot 22.00 uur). Die kunnen zeggen wat op jouw lijn mogelijk is. Maar die weten ook niet wanneer het glasvezelnet in jouw buurt uitgebreid wordt (als het er nog niet is, want ik ben er ook toevallig aangeraakt toen ik nog op ADSL zat en een slechte verbinding had; toen hebben ze mij VDSL2 voorgesteld, omdat er al een glasvezelcabine in mijn buurt stond)..

heb gebeld en ze hebben me gemeld dat het staat gepland voor oktober,

kan er mij iemand zeggen hoe strikt ze zich houden aan hun agenda?

groeten Pieter

Ze zijn op veel plaatsen tegelijk bezig denk ik. Hopelijk lukt het tegen einde october. Best binnen 5/6 maanden nog eens terugbellen. Je hebt dan nog geluk, want er zijn er ook voor einde 2012 voorzien en nog later ook.

Reageer