Beantwoord

Wanneer nieuwe uitbreiding van TV Replay?

  • 31 August 2016
  • 26 reacties
  • 1212 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
Wanneer zal het aantal zenders en het aantal dagen voor TV Replay uitbreiden? Ik denk aan bv regionale tv, Comedy Central, Nickelodeon, Disney Junior, MTV, NGC NL, NGC Wild NL, Plattelands TV, Discovery World, Discovery Science,...

Het is jammer dat het sinds eind vorig jaar is stilgevallen rond TV Replay, terwijl Terugkijk TV bij Telenet wel is steeds uitgebreid naar meer zenders.

Alvast bedankt voor een antwoord.

Mvg
icon

Beste antwoord door AndyM 18 September 2017, 18:27

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Wat ik vooral zou willen is dat TV Replay en TV Replay+ die 36 uur teruggaat in de tijd zou uitgebreid worden naar 1 week zoals dat is bij Telenet met hun Terugkijk TV of toch ten minste naar 3 dagen want 36 uur vind ik toch echt te weinig.
Reputatie 7
Badge +2
op de site van vier en vtm kan je vaak langer terug gaan om programma's te bekijken. De kwaliteit is wel in SD en niet in HD. Maar goed, het is een goede aanvulling. Vanaf het moment dat SBS ook al zijn zenders online gooit, schaf ik PX TV af en neem ik gewoon nog snel internet zonder limiet.
Reputatie 7
Badge +1
Het zou al een hele verbetering zijn als ze naar 48 uur (2 volle dagen) zouden evolueren, want 36 uur is eigenlijk maar 24 uur, Immers een programma dat bv.eergisteren om 20,30u begon moet je vandaag voor 08.30u 's morgens bekijken, wat absurd is.
48 uur is inderdaad beter dan 36 uur Sinjoor, zoals Telenet week is nog beter om het te herbekijken.

En volgens mij waarom PX die zenders niet toevoegen zal wel niets te maken hebben met uitzendrechten wel met het kostenplaatje.
Reputatie 6
Badge +1
Kostenplaatje? Ze maken meer dan winst genoeg!
Reputatie 3
Badge +1
Kostenplaatje? Ze maken meer dan winst genoeg!

inderdaad en telenet is met wigo gekomen interessant als je zoals wij 5 kids hebt die een gsm hebben, zit je goedkoper dan bij proximus 100 euro voor pack + 2x sim inbegrepen en en bellen zonder limiet en smssen en 1 gb data. 120euro 5 simkaarten 5gb data en 140euro 10 gb dat voor 5 simkaarten en ongelimiteerd bellen en smissen en vast telefoon leuk ideetje voor proximus grote gezinnen.:D
Reputatie 2
Badge
TV replay is een klucht en de startom TV replay plus aan de man te brengen tegen extra betaling.
Een goede zaak dat meer en meer tv zenders alles online zetten.
Reputatie 7
Badge +1
TV replay is een klucht en de startom TV replay plus aan de man te brengen tegen extra betaling.
Een goede zaak dat meer en meer tv zenders alles online zetten.

TV replay+ is er gekomen na onderhandelingen met de commerciële zenders, die met het doorspoelen reclame-inkomsten menen te verliezen. In de online ter beschikking gestelde programma's kan je ook de reclame niet doorspoelen. Wél met VOD waarvoor je dan wel per stuk moet betalen.
Reputatie 7
Badge +1
Kostenplaatje? Ze maken meer dan winst genoeg!
Net als de banken, maar die doen nu ook alsof ze voor het failliet staan als ze niet 0% intrest mogen geven en nog eerder kosten aanrekenen....
heb je het dan al ooit anders geweten !!!!
Reputatie 2
Badge
TV replay is een klucht en de startom TV replay plus aan de man te brengen tegen extra betaling.
Een goede zaak dat meer en meer tv zenders alles online zetten.

TV replay+ is er gekomen na onderhandelingen met de commerciële zenders, die met het doorspoelen reclame-inkomsten menen te verliezen. In de online ter beschikking gestelde programma's kan je ook de reclame niet doorspoelen. Wél met VOD waarvoor je dan wel per stuk moet betalen.


Wel moet je in die gevallen niet zoveel reclame bekijken. Als ik mij niet vergis 3 spotjes.
Net zoals de reclame op YouTube die je na enkele seconden kan afbreken dan .
Slikken we nog niet genoeg reclame? Binnenkort is het evenwicht zoek tussen de reclame en de uitzending van een programma.
Zo heb ik ooit tijdens een vakantie s'avonds een film willen kijken. Dat was letterlijke en echt waar 7 minuten film, 7 minuten reclame, 7 minuten film, enzovoort. Dacht je nu echt dat ik de film heb uitgekeken? Of s'avonds nog veel tv heb gekeken?
Hebben de zenders al eens ooit in overweging genomen dat films in deeltjes uitzenden tussen reclame door hun ook wel eens kijkers zou kunnen kosten? Laat ze zo maar doordoen en de TV vliegt hier buiten.
ik denk dat dit zeer goed uitgedokterd wordt wat het winst eindresultaat tussen reclame opbrengst min het verlies aan eventueel kijkers, zeker als je weet wat voor geld er uitgegeven wordt achter de research van reclame.
Je moet dit zeker en vast niet onderschatten, als er natuurlijk een concurrent TV aanbieder is die het zonder reclame kan aan bieden, dat zou natuurlijk heel wat anders zijn, enfin ik denk maar eens luid op 😉
Mutlie het zal dan wel geen Belgische zender geweest zijn. In België is er gelukkig een wet dat zegt dat er 20 min tussen moet zitten tijdens de reclame blokken. Gelukkig wonen wij niet in USA daar op 60 minuten zijn er 35 minuten reclame.

In ieder land zitten de zenders gefrustreerd dat de kijker kan opnemen of via tv replay+ hun reclame blokken kunnen doorspoelen, het zijn tenslotte hun inkomsten. Maar de reclame makers moeten zich eens afvragen waarom zappen wij door. Het bestaat al in Amerika dat je de zenders kan ontvangen zonder reclame maar je betaal er wel voor maandelijks en dat zal ook de toekomst worden in Europa volgens mij.

Maar topic gaat over tv replay+
Tien denk aan regionale tv, Comedy Central, Nickelodeon, Disney Junior, MTV, NGC NL, NGC Wild NL, Plattelands TV, Discovery World, Discovery Science,...
Ik denk aan NPO 1, 2 en 3. Even voorbeeld geven deze avond op NPO 1 het programma Rader nu wekelijkse opname, was handiger met tv replay+

En ik vind ook dat in de pakketten dat je neem zeker tv replay+ moet zitten.
Reputatie 5
Badge +2
Is hier al nieuws over? Meer zenders of langer termijn (bv 7 dagen)?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tien,

Ik vraag het even na met de bevoegde dienst of er aanpassingen zullen komen.

Van zodra we nieuws hebben brengen we je op de hoogte.

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 2
Badge
Meer en meer pakt proximus ons dingen af nu hebben ze ook RTV Kempen afgepakt we kunnen deze zender niet meer opvragen bij regionale zenders.
Bedankt proximus
Als ik dat geweten had was ik met mijn vorige tv bij Telenet gebleven
Reputatie 6
Badge +2
Meer en meer pakt proximus ons dingen af nu hebben ze ook RTV Kempen afgepakt we kunnen deze zender niet meer opvragen bij regionale zenders.
Bedankt proximus
Als ik dat geweten had was ik met mijn vorige tv bij Telenet gebleven


Dat heeft hier wel niks met TV Replay te maken, gelieve uw grieven in een ander topic te plaatsen.
Niks belet je van terug te keren naar Telenet indien je niet tevreden bent over deze gang van zaken bij Proximus.
Hopelijk snel meer mogelijkheden met TV Replay. Proximus, geef klanten waar ze om vragen en de concurrentie bij te blijven,
De laatste reactie is van 8 maand geleden en niets is veranderd. Hoe zit het Proximus? Graag TV Replay uitbreiden zoals Telenet het aanbiedt. Bedankt
Reputatie 3
Badge +1
Je kan toch gewoon dingen opnemen? TV Replay is alleen handig bij zenders die uitzendtijden niet zo nauw nemen, maar Plattelands TV, Disney Junior en de zenders van Discovery en Nat Geo zijn net erg punctueel. (net zoals alle lokale zenders en pan-Europese zenders)

De tijd die jullie gebruikten om hier te klagen, kon je gebruiken om iets op te nemen...
Reputatie 6
Badge +4
We kunnen je mmenteel nog geen update hieromtrent geven. Ik heb deze post opnieuw doorgestuurd naar de commerciele dienst die over dit gaat..van zodra antwoord laat ik je iets weten

Mvg sabineB
Reputatie 5
Badge +4
Dag Kathe,

We hebben zopas feedback gehad van onze engineering. Hier is hun feedback :

Het replay aanbod is vandaag reeds zeer sterk omdat het nagenoeg alle grote zenders (generieke en thematische) omvat.

Veel van de geciteerde voorbeelden zijn niet van die aard, noch qua kijkcijfers, noch qua content, dat ze interessant zijn om er replay op toe te passen. Andere zullen in de toekomst wel degelijk toegevoegd worden maar op kortere termijn verkiezen we er voor om te investeren in het uitbreiden van ons HD-aanbod. Zo komen er enkele HD-zenders bij op 18 september (NPO 1, 2, 3, etc).

Mvg, Andy
Reputatie 6
Badge +2
Met andere woorden, er komt geen uitbreiding van TV Replay.

Reageer