Beantwoord

Wanneer NGC NL in HD?

  • 9 February 2016
  • 10 reacties
  • 524 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
Ik wil graag weten wanneer de HD-versie van NGC NL eraan komt. Ik weet dat vijf jaar geleden dit niet kon wegens het exclusiviteitscontract in Brussel tussen NGC en Numericable (vandaar dat NGC NL ook niet bij Proximus in het Brussels aanbod zit). Nu zoveel jaar later wil ik weten of Proximus NGC NL eindelijk in HD kan aanbieden zoals de FR-versie.

Alvast bedankt voor een officiële reactie.

Met vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door AndyM 11 February 2016, 21:03

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Zit NGC NL in Brussel dan in een boeket? Ik dacht dat het daar nog altijd helemaal niet beschikbaar was. In HD zou natuurlijk nog beter zijn.
Reputatie 5
Badge +2
Nee, NGC NL is helaas niet in Brussel bij Proximus TV beschikbaar (zelfs niet in een boeket). Als het exclusiviteitscontract met Numericable nog steeds geldt, kan Proximus eventueel NGC NL HD in het basisaanbod steken (ook al is NGC FR HD in een boeket beschikbaar).
Reputatie 5
Badge +4
Dag Tien,

Ik heb dit naar onze engineering doorgestuurd.
Ik hoop dat ik je snel een antwoord kan sturen.

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Reputatie 5
Badge +2
Beste Andy,

Heb je intussen al een antwoord ontvangen op mijn vraag?

"Het beste antwoord" is nog geen antwoord op mijn vraag btw ;-)

Met vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +1
Heb deze vraag al meerdere malen gesteld. Hoe komt het dat Telenet meer HD zenders heeft dan PX in het basis pakket. Ze zouden deze vraag doorsturen. Nooit niets meer van gehoord. Ze hebben geen interesse voor de klanten. Abonnementsgeld ontvangen en daar niets voor terug doen. En dit nog elk jaar verhogen ook.
Reputatie 5
Badge +2
Intussen zit ik nog altijd te wachten op een antwoord van AndyM. Het beste antwoord zal "Nee" zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Denk nog dat je lang moet wachten. Heb ook nog geen bericht terug. Als PX zenders in HD bij gaat voegen zal dat volgens mij in Multi NL Boeket zijn. Dit is betalend en daar staan al HD zenders in die in het basispakket SD zijn.
Deze zender mag inderdaad wel eens vrijgemaakt worden, ik weiger bovenop mijn bestaande tv abbonement nog een boeket te nemen. We hebben al zo weinig !
Reputatie 7
Badge +1
Vind ik ook. Veel te weinig voor wat we moeten betalen. Kijk maar naar de buurlanden. Word wel eens tijd voor uitbreiding van de HD zenders van PX. Lopen ver achter bij Telenet. Wordt tijd dat ze beginnen met de inhaal race zonder extra kosten.
Reputatie 7
Badge +1
Kijk maar eens naar Nederland. Pak dan Ziggo, Nederlands beste provider, all in 1 complete pakket. Kosten € 60 per maand. Tv heeft 70 zenders waarvan 29 in HD, eigen sport kanaal, myprime films en series, 150 Mbit internet enz. Dit is toch om te smullen. Dan te bedenken dat de moeder maatschappij van Ziggo en Telenet hetzelfde zijn. Waarom dan dit grote verschil tov Nederland qua prijs.

Reageer