wanneer meer zenders in HD ?

  • 4 December 2014
  • 12 reacties
  • 334 Bekeken

Reputatie 1
Proximus TV loopt achter op de huidige technologie.


Hierbij een lijstje van zenders die in HD uitzenden doch niet in HD te ontvangen zijn:


-NPO1


-NPO2


-NPO3


-BBC1


-BBC2


In pakketen:


-Discovery Chanel


-History Chanel


-Travel Chanel


-SciFi




Wordt het niet stilaan tijd een inhaalbeweging te maken?


Dank bij voorbaat :-)

12 reacties

Best ook eens via privé bericht aan de Proximus medewerkers doorsturen, zodat ze dit aan de bevoegde dienst kunnen doorspelen


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Reputatie 1
is bij deze gebeurd Elsa; badankt
Reputatie 7
Badge +1
Bij Telenet zijn er in he standaardaanbod inderdaad een 5-tal meer denk ik. BBC HD, Eurosport HD, National Geographic HD, Discovery Channel HD
Discovery HD (heette toen DiscoveryHdShowcase) en History HD zaten vroeger zeker in het BelgacomTV aanbod. Heb ik indertijd heel vaak naar gekeken. Hebben ze deze er dan uitgehaald?


Ik heb de afgelopen twee jaar of zo eigenlijk nooit meer naar deze zenders gekeken, na de zoveelste reconstructie van een vliegtuigcrash, bouw van een wolkenkrabber en herhaling van Through The Wormhole en Wonders of the Universe, heb ik het wel gehad ;-)
Gelijk de herhalingen hier zeker :-)))
Inhaalbeweging ? Voor mij graag een EERSTE zender in HD
Dat ze zich maar beter voorbereiden op UHD ;-)
Reputatie 6
Badge +2
Niet te ver op de zaken vooruitlopen Elsa, dat Proximus maar maakt dat iedereen HD kan ontvangen want er zijn nog teveel abonnees die enkel in SD kunnen kijken en bij Telenet mag het ook wat vooruitgaan, daar hebben ze een aantal SD zenders waarvan een HD variant van bestaat gesupprimeerd en dus kunnen zij die vrijgekomen kanalen gemakkelijk opvullen met nieuwe HD zenders, dan zal dan tenminste die prijsstijging verantwoord zijn.


Die UHD of 4K zal eerder voor het jaar 2020 zijn en het schoonste is dat de TV fabrikanten al van 8K spreken maar dat zal eerder voor 2030 zijn.
Dat weet ik wel Alexander maar we mogen toch eens zwanzen ook hé, daarom stond die 😉 er achter !


Langs de andere kant moeten de mensen die nu eenmaal dicht van de Rop wonen niet wachten op een vooruitgang omdat er anderen zelf misschien geen TV kunnen hebben omdat ze veel te ver van de centrale of ROP zitten.


Iemand die dicht bij de kust woont moet je toch ook niet boeten (verhuizen/verderaf gaan wonen) omdat er andere mensen zijn die honderden km moeten afleggen om eens van de kust te kunnen genieten :-))
Eddy jij komt toch niet van telenet zeker?Anders kan je daar mijn comentaar al lezen.Deze zullen er niet komen.
En vanwaar een inhaal beweging?heeft soms iemand anders ze buiten satelliet.
Niet waar er zitten minder HD zenders bij telenet dan bij proximus.Eenvoudig omdat ik het kan weten.Ik heb zowel bij beiden gezeten,en heb toen bij beiden alle paketten gehad die er maar zijn Bij die operator zaten.Je moet niet zien naar een basis pakket,want dan is het gemakkelijk.

Reageer