Beantwoord

Wanneer komt FOX in het aanbod?


Reputatie 7
Badge +2
Fox is nu al een tijdje beschikbaar bij TN. Bij Fox heb ik geïnformeerd naar de stand van zaken en daar krijg ik het antwoord dat zij nog steeds proberen een overeenkomst te berijken met Proximus. Wanneer gaan jullie daar eens werk van maken? Dan kunnen jullie eindelijk het verschil met het aantal Franstalige zenders een stukje verkleinen.
icon

Beste antwoord door evebxl 14 October 2016, 07:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

124 reacties

Reputatie 6
Badge +2
En niet vergeten de 2 BBC zenders in HD en de 5 PRIME zenders in HD die stukken beter is dan die Serie & Movies Pass, National Geographic in HD en de 2 Eurosport zenders in HD en in het basis aanbod en BBC Entertainment met Nederlandse ondertitels en in het basisaanbod.
Reputatie 6
Badge +2
Men moet voorlopig niet op rekenen dat FOX in het aanbod van Proximus zal komen tot daar aan toe maar Proximus moet dat eerlijk toegeven en niet rond de pot draaien en mensen aan het lijntje houden met te zeggen "De onderhandelingen zijn nog bezig", in het jaar 4000 zullen die onderhandelingen nog bezig zijn maar daar zullen we niet veel aan hebben aangezien we allemaal dood en begraven (of gecremeerd) zullen zijn.
Reputatie 6
Badge +1
Op vraag van mijn buurvrouw die graag "Mooi en Meedogenloos" wil zien, komt er nog iets van?
Reputatie 7
Badge +2
Dat is hier nu net het probleem, in ons gebouw is Telenet niet beschikbaar.

Dat is ook mijn probleem, geen mogelijkheid om TN te nemen in mijn Brusselse gemeente. Vroeger hadden we ook TN in een andere gemeente. Zou haast verhuizen naar een TN gebied als dat mogelijk is. NPO in HD, BBC First, Fox, Njam, Franse zenders in HD....
Reputatie 7
Badge +6
We hebben al een Vlaamse en Waalse regering. Dus PX maak een apart Vlaams, Waals en Brussels pakket. Dan zijn we van veel problemen verlost
Eigenlijk hebben we al die drie pakketten: Proximus heeft 3 zenderlijsten: één voor Vlaanderen, één voor Wallonië en één voor Brussel. En wie besliste wat daarin moest komen? De politici. Typisch Belgisch dus opnieuw. Over wat er nog bij mag komen, beslissen .... ook weer plaatselijke politici en daarna de provider. Helemaal Belgisch dus.
Daardoor hebben TV Vlaanderen, Telenet en bij de Franstaligen vooral VOO het toch veel gemakkelijker dan Proximus, want zij moeten maar met één bevolkingsgroep rekening houden.
Hoelang ze kunnen blijven doorgaan op die manier, dat is een andere vraag.

IK WIL OOK FOX en VERVANGING VOOR 13TH STREET en SYFY !!!!!
Iedereen zal wel meer zenders willen en meer in HD enz... maar zij moeten eerst ook willen !
Reputatie 6
Badge +1
Ik wil ook FOX, BBC First en de NPO zenders in HD. De mail die ik probeer te sturen naar PX ivm FOX komt altijd terug error
Bij mij was dat ook zo, daarom heb ik het maar via het 'contactformulier' gedaan als 'klacht'. We moeten van ons laten horen!
Ik ga dat ook doen Marleen
Reputatie 6
Badge +3
Hier is geen logica meer aan. Neem aan dat TN en TV Vlaanderen hetzelfde betaald als PX. Waarom vraagt PX dan geld aan zijn klanten voor FOX en de andere providers niet.

Als de mensen ervoor willen betalen, waarom niet? Als het zo veel beter is bij de concurrentie, waarom zijn al die mensen dan nog niet bij de concurrentie?
Reputatie 2
De kans zit er wel in dat Proximus vroeg of laat water bij de wijn zal doen en er een overeenkomst zal geraken. Zelfs TV Vlaanderen, dat eerder een beperkt pakket Vlaamse kanalen heeft heeft onlangs FOX Vlaanderen in het basispakket toegevoegd, wel enkel als IPTV-kanaal via hun nieuwste decoder. Misschien stijgt hiermee ook de prioriteit bij Proximus om FOX alsnog toe te voegen.
Reputatie 6
Badge +2
Op vraag van mijn buurvrouw die graag "Mooi en Meedogenloos" wil zien, komt er nog iets van?

Ik vrees dat uw buurvrouw naar Telenet zal moeten overstappen of Telenet erbij nemen wil zij "Mooi en meedogenloos" zien want als men op Proximus moet wachten dan zal het nog lang duren.
Reputatie 6
Badge +1
Dat is hier nu net het probleem, in ons gebouw is Telenet niet beschikbaar.
Reputatie 6
Badge +4
Dag Antoon,

NPO: voorzien 2017

BBC: nog geen info..dus ja..volg maar zelfde weg ervoor..wens utispreken via email..etc..

EUROSPORT HD: enkel in boeket all sports/ boekets sport pleasure beschikbaar

72Eurosport 1 NL HD

http://www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/televisie/gebeten-door-voetbal.html
Reputatie 7
Badge +2
Vandaag dit bericht gekregen naar aanleiding van mijn vraag om Fox: "Naar aanleiding van uw betwisting op 11/05/2016 hebben we een onderzoek uitgevoerd.
Wij kunnen nog niet zeggen wanneer FOX HD opgenomen zal worden in het aanbod van Proximus. Maar ik geef alvast door dat u hiervoor interesse heft."

Letterlijk inclusief de tikfout. Hetzelfde bericht heb ik gekregen via telefoon. Dus ja, hoe meer klanten dit doen, hoe beter zou ik zeggen.
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad, evebxl: klanten moeten toch nog serieus wat mondiger en assertiever worden.
Reputatie 7
Badge +2
Een ding snap ik niet. Zender KTO was zo opgelost. Maar ja dat is weer Franstalig. Krijgen altijd voorrang. Je ziet dat nu weer met FOX en meer HD zenders toevoegen. Weet zeker als het franstalig is, is het zo gebeurd.
Dat zal toch wel eerder wat met een 'beetje' druk vanuit kerkelijke kringen te maken hebben, hoor. ;-)


Franstaligen denken hetzelfde over PX en Nederlandstalige zenders: https://fr.forum.proximus.be/tv-tips-tricks-8/nouvelle-chaine-34488
Reputatie 7
Badge +6
Dat heb ik hier ook al gezegd. Ik ga daar als Vlaamse Brusselaar regelmatig eens kijken en o wee. Typisch Belgisch dus. :-)))
Reputatie 7
Badge +6
Als wij niet blijven zeggen dat we ook wel eens iets meer willen, omdat hier maar zenders blijven verdwijnen en er niks in de plaats komt, terwijl de prijzen van onze abo's in het beste geval gelijk blijven of zelfs lichtjes stijgen, komt er zeker geen verandering.
Die NPO's in HD zouden nu 'voorzien' zijn voor 2017. Dat is ook nog lang wachten en welk excuus komt er dan weer, als we 2017 zijn?
Voor wie graag TV kijkt wordt Proximus een tweede- of zelfs derdekeus provider, als het zo doorgaat, Play-offs, Wanagogo en de terugkeer van KTO en miskleun Food Network ten spijt.
Ik vind het een trieste evolutie.
Reputatie 6
Badge +1
Ik wil ook FOX, BBC First en de NPO zenders in HD. De mail die ik probeer te sturen naar PX ivm FOX komt altijd terug error
Reputatie 7
Badge +6
Ik wil ook FOX, BBC First en de NPO zenders in HD. De mail die ik probeer te sturen naar PX ivm FOX komt altijd terug error
Bij mij was dat ook zo, daarom heb ik het maar via het 'contactformulier' gedaan als 'klacht'. We moeten van ons laten horen!
Reputatie 7
Badge +2
Als wij niet blijven zeggen dat we ook wel eens iets meer willen, omdat hier maar zenders blijven verdwijnen en er niks in de plaats komt, terwijl de prijzen van onze abo's in het beste geval gelijk blijven of zelfs lichtjes stijgen, komt er zeker geen verandering.
Die NPO's in HD zouden nu 'voorzien' zijn voor 2017. Dat is ook nog lang wachten en welk excuus komt er dan weer, als we 2017 zijn?
Voor wie graag TV kijkt wordt Proximus een tweede- of zelfs derdekeus provider, als het zo doorgaat, Play-offs, Wanagogo en de terugkeer van KTO en miskleun Food Network ten spijt.
Ik vind het een trieste evolutie.


Op het Franstalige forum werd ARTE HD ook al een hele tijd geleden beloofd voor april 2016. En dat is nog altijd niet het geval, we zijn 12 mei.
Reputatie 7
Badge +2
Ik wil ook FOX, BBC First en de NPO zenders in HD. De mail die ik probeer te sturen naar PX ivm FOX komt altijd terug error
Bij mij was dat ook zo, daarom heb ik het maar via het 'contactformulier' gedaan als 'klacht'. We moeten van ons laten horen!
Ik ga dat ook doen Marleen


Heb ik gisteren ook gedaan en binnen het uur kreeg ik een email en een telefoon met het antwoord dat ze het gingen doorgeven. Dus hoe meer er zullen klagen hoe groter de druk wordt om de zender toe te voegen. Hun klachtendienst kan niet genoeg gebombardeerd worden met ontevreden klanten.
Reputatie 6
Badge +1
Inderdaad, zo is het. Heb ook net mail en telefoon gehad. Doen mensen!
Reputatie 6
Badge +2
Ik wil ook FOX, BBC First en de NPO zenders in HD. De mail die ik probeer te sturen naar PX ivm FOX komt altijd terug error
Bij mij was dat ook zo, daarom heb ik het maar via het 'contactformulier' gedaan als 'klacht'. We moeten van ons laten horen!


Dat is een kwestie van met de vuisten op tafel kloppen.
Reputatie 6
Badge +2
Zullen nooit FOX krijgen bij PX gewoon omdat FOX in de groep zit van TN, spijtig genoeg.

Ik weet dat en de klanten ook maar PX zwijg erover.
Domme strategie wees eens eerlijk en zeg ons het klopt.
Kunnen die zender niet binnenhalen zeg het ons, en wij als klant zullen dan het respecteren omdat jullie eerlijk zijn.
Maar ik begin te denken nu aan een oud spreekwoord " Veel beloven doet de zotten in vreugde leven".


Ik kan het niet genoeg herhalen dat Proximus op dat gebied nooit vlakaf is maar graag rond de pot zit te draaien.
Reputatie 6
Badge +1
Het is gewoon onwil, zal wel over geld gaan. National Geographic en Nat Geo Wild horen tot dezelfde mediagroep en die zitten wel in het aanbod van PX. Was net zoals met Fox Life vroeger die gaven ze ook niet door.