Beantwoord

Wanneer komt FOX in het aanbod?


Reputatie 7
Badge +2
Fox is nu al een tijdje beschikbaar bij TN. Bij Fox heb ik geïnformeerd naar de stand van zaken en daar krijg ik het antwoord dat zij nog steeds proberen een overeenkomst te berijken met Proximus. Wanneer gaan jullie daar eens werk van maken? Dan kunnen jullie eindelijk het verschil met het aantal Franstalige zenders een stukje verkleinen.
icon

Beste antwoord door evebxl 14 October 2016, 07:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

124 reacties

pfff ik betaal er niet voor weeral om geld kijkers plezier doen neen de helft van de tvkanalen trekken op niets
Reputatie 6
Badge +2
De vraag is of FOX in HD zal te zien zijn bij Proximus, zo neen dan zou het helemaal het toppunt zijn, er voor betalen omdat het in een betaalboeket zit en dan nog in SD bekijken.
Bij Telenet zit die zender in het basisaanbod en in HD, wat zeggen jullie daar van?
Reputatie 7
Badge +1
Dit slaat gewoon nergens op wat PX weer doet. Deze zender SD of HD hoort gewoon in het basispakket. Bij TN en TV Vlaanderen zit FOX gewoon in het basis pakket. Volgens mij heeft PX nog te weinig winst en willen ze dat met deze zender goed maken. Wordt tijd dat dit onder de aandacht van de politiek gaat komen. Zal ze eens aan gaan schrijven en ik hoop dat meerdere PX klanten dit gaan doen. Opsturen via mail naar Minister De Croo. Je krijgt hier altijd antwoord op. Nee PX nu zijn jullie te ver gegaan.
Reputatie 7
Badge +1
Hoe komt het dat bijna niemand reageert dat FOX niet in basispakket zit van PX. Heb al een antwoord gekregen van het ministerie De Croo. Dit blijkt geen federale aangelegenheid maar een Vlaamse. Blijkt wel dat de Zender FOX niet onder de basiszenders valt waar elke provider aan moet voldoen. Het is aan de Provider zelf of ze deze zender aan toevoegen of niet. TN doet dat wel helaas PX niet en moet er van de klanten er geld voor hebben. In het antwoord hebben ze wel gezegd contact op te nemen met Minister Gatz verantwoordelijk voor media en Vlaamse regulator. Heb hier een mail naar toe gestuurd. Hou jullie op de hoogte.
Ik snap het ook niet dat FOX nog altijd niet in het standaard pakket zit.

Als je nu de goedkoopste neemt Orange zelf daar zit FOX er zelf standaard in en bij andere collega's ook noem maar op Tv Vlaanderen, Telenet, enz...
Bij PX lezen wij al dik jaar zijn in onderhandelingen en als klant weten wij meer niet. Is dat niet beetje overdreven PX zolang de klanten in het ongewiste laten?

Wij als klanten vragen een eerlijk antwoord hoe het nu zit met FOX zien wij die nog op de tv in 2016 of niet? En kom aub weer niet af met de bullsc...... dat jullie in onderhandelingen zijn.

Ben nu echt nieuwsgierig naar jullie antwoord PX maar zal stil blijven met het antwoord en weet waarom.
Simpel de rechterhand weet niet wat de linkerhand doet en jullie staan als medewerkers machteloos om te antwoorden. Fout ligt niet bij jullie.
Reputatie 3
Badge
Dag patrick,

Vanaf 17/10 komt Fox in het boeket entertainment en multi NL.

Groetjes,

Jos
Reputatie 7
Badge +2
Ik ben uiteraard ook teleurgesteld dat Fox niet in het basispakket zit. We hebben ook nog geen nieuws of dat in HD of SD gaat zijn. Het is natuurlijk wel duidelijk dat dit voor PX het verlies van 13th Street en SyFy moet compenseren in het Entertainment Boeket. Samen met BBC First. Ook daar weten we niet of dat in HD zal zijn. De verdwenen Universal zenders waren in SD, dus ...
Nu nog een vervanging voor BBC three zoeken. En de vervanging van BBC Four in het Cultuur & Music pakket.

Ik ben op zijn minst tevreden dat er weer wat body aan het Entertainment pakket komt. Of PX erin zal slagen om daarmee klanten over de brug te halen om dat pakket te nemen, lijkt me echter niet zo zeker. Ik denk daarbij aan de soap fans die graag M&M en DDDL willen zien. Vaak zijn dat ouderen en die zullen daarvoor geen extra pakket nemen.


Ondertussen zijn er op de petitiepagina om Fox in HD in het basisaanbod te krijgen 170 supporters.
https://www.change.org/p/proximus-fox-hd-toevoegen-aan-het-basisaanbod-van-proximus-tv-cac4bfb3-56b3-4bab-9f86-0df3187eb269
Hebben nu eindelijk een antwoord van PX over FOX.
Enkel jammer dat van af 17/10 Fox in het boeket entertainment en multi NL steek. Waar zit de logica bij al de andere zenders zit het in het standaard aanbod.
Bij PX vragen ze er geld voor. Voor mij te kostelijk voor 1 zender 15 euro meer betalen per maand dan laat ik FOX wel links liggen.
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Patrick zoals ik in de vorige reacties al zij dit slaat gewoon nergens op. Heel Belgie kan FOX in het basispakket bekijken behalve 1,5 miljoen PX klanten die moeten voor deze zender betalen. Het kan gewoon niet gekker in Belgenland. Zoals de reactie van EVEBXL al aangeeft kan men ook via de petitiepagina proberen druk te zetten op PX.
Ook zou men een mail naar Minister Sven Gatz kunnen sturen. Deze is verantwoordelijk voor media en Vlaamse regulator. Bepaald welke zenders elke provider in het basispakket moet hebben. Heb hier al naar toe gemailed nog geen antwoord. Mail adres: kabinet.gatz@vlaanderen.be
En de zender ms weg uit de entertaiment boeket dus.
sorry voor de fouten ik ben frans tallig
Reputatie 7
Badge +2
En de zender ms weg uit de entertaiment boeket dus.
sorry voor de fouten ik ben frans tallig

dat zou dan inderdaad de logica zijn, tenzij ze MS blijven houden voor het verlies van BBC three.
Reputatie 7
Badge +1
Hier is geen logica meer aan. Neem aan dat TN en TV Vlaanderen hetzelfde betaald als PX. Waarom vraagt PX dan geld aan zijn klanten voor FOX en de andere providers niet.
Reputatie 6
Badge +3
Hier is geen logica meer aan. Neem aan dat TN en TV Vlaanderen hetzelfde betaald als PX. Waarom vraagt PX dan geld aan zijn klanten voor FOX en de andere providers niet.

Als de mensen ervoor willen betalen, waarom niet? Als het zo veel beter is bij de concurrentie, waarom zijn al die mensen dan nog niet bij de concurrentie?
Reputatie 5
Badge +2
Heel jammer dat FOX niet in het basisaanbod komt, terwijl de concurrentie het wél doet. Hoe dan ook is de reden hiervoor wel duidelijk: Proximus wil terug het Entertainment-boeket aanvullen en zag met FOX een kans, net zoals BBC First (die ook zogezegd vanaf 17 oktober moet komen en waarvan we nog niks hebben gehoord). De groep achter FOX en Proximus hebben nooit een goede relatie gehad. Zo kwam er nooit een akkoord over het toenmalige Fox Life en nog steeds geen doorbraak om NGC NL HD (ook van de groep achter FOX) aan te bieden. Het is al met veel moeite dat FOX nu bij Proximus komt, betalend weliswaar. Anderzijds zijn er ook zenders die bij de concurrentie betalend zijn en bij Proximus in het basisaanbod zitten zoals Animal Planet en E! Entertainment, Fashion TV. Maar in Vlaanderen bepaalt Telenet de tv-norm qua zenderverwachtingen en niet Orange, Proximus of TV Vlaanderen.

Trouwens de zenders die standaard in het basisaanbod moeten zitten, bevatten geen commerciële zenders. Het gaat over de VRT, NPO, RTBF en de regionale tv-zenders. Providers zijn vrij om eender welke andere zender wel of niet aan te bieden, in basisaanbod of betalend. Het aanbod bij de providers komt grotendeels met elkaar overeen, maar niet volledig (bv via exclusiviteitscontracten, eigen zenders of geen interesse vanuit de provider). Natuurlijk kunnen kijkers en abonnees druk uitoefenen, maar het is de provider die beslist op het einde van de rit. Boodschap is dus: blijven vragen via alle mogelijke communicatiekanalen 🙂
Reputatie 7
Badge +2
Hier is geen logica meer aan. Neem aan dat TN en TV Vlaanderen hetzelfde betaald als PX. Waarom vraagt PX dan geld aan zijn klanten voor FOX en de andere providers niet.

Als de mensen ervoor willen betalen, waarom niet? Als het zo veel beter is bij de concurrentie, waarom zijn al die mensen dan nog niet bij de concurrentie?


Omdat niet iedereen naar TN kan overstappen. België is groter dan Vlaanderen en daar zit TN maar in enkel gemeenten bv: Brussel, Komen, etc.

Toen ik zelf nog in het Vlaamse Gewest woonde zat ik ook bij TN. Maar door werk moeten verhuizen. En daar zijn ze niet beschikbaar. PX is dan het minste kwaad.

Trouwens, er zijn al zes extra handtekeningen bijgekomen 🙂
Zit nu al maanden te bekijken om over te stappen van aanbieder. Er is genoeg keuze duurder en goedkoper hang van de formule uit en welke zenders je wil zien.
Het enige wat mij al die maanden blijf binden aan PX is de opname mogelijkheden zoveel je wil en onbeperkt. Met de collega's is het 2 opnames meer niet.

Maar dat PX FOX in het betalend abonnement steek om hun Multi boeket terug aan te vullen is belachelijk als het bij al de andere collega's het standaard gratis in het basis pakket zit.

Ik overweeg nu zeer sterk om over te stappen naar TV Vlaanderen, stukken goedkoper en Fox zit in het standaard pakket. https://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Content/Zenderlijst_TV_VLAANDEREN.pdf

Is wel een kleine investering voor de schotel en decoder maar als je bekijk wat je allemaal kan bekijken via satelliet loon de moeite volgens mij. En je kan zelf op tablet of tv bekijken zonder thuis te zijn https://www.tv-vlaanderen.be/promo/

https://www.tv-vlaanderen.be/tv-internet-telefoon/ is stukken goedkoper dan PX

PX zit nog altijd in zijn ivoren toren en leeft in een droomwereld.
Denk eens na PX overal is FOX gratis en jullie vragen er geld voor.
Reputatie 7
Badge +2
Satelliet biedt het voordeel om veel Britse zenders te bekijken (freesat.co.uk). Je moet dan wel zorgen dat je multiple LNB aanschaft en dat je in je gebouw een schotel mag ophangen die wijst in de richting van de satellieten. bij mij kan dat helaas niet.

FOX zit bij TV Vlaanderen wel in IPTV en niet via TVB-S2, dus weet niet of je dat kan opnemen bij hen?
evebxl heb verleden week eindelijk toelating gehad om en schotelantenne te plaatsen op mijn dak.
Typisch België maanden moeten wachten achter toelating.

Zit nu volop in twijfel ga mijn dochter bezoeken in VS december en januari dus mijn abonnement op alles word stop zetten vanaf 1dec. uitgenomen de vaste lijn.
En zal dan wel zien wat ik ga doen bij het terugkeren in België , blijven bij PX of veranderen na 35 jaar van aanbieder.

En ben al bijna overtuigt als FOX dan niet in het standaard pakket zit ben ik weg bij PX.
Reputatie 7
Badge +1
Hier is geen logica meer aan. Neem aan dat TN en TV Vlaanderen hetzelfde betaald als PX. Waarom vraagt PX dan geld aan zijn klanten voor FOX en de andere providers niet.

Als de mensen ervoor willen betalen, waarom niet? Als het zo veel beter is bij de concurrentie, waarom zijn al die mensen dan nog niet bij de concurrentie?


Omdat niet iedereen naar TN kan overstappen. België is groter dan Vlaanderen en daar zit TN maar in enkel gemeenten bv: Brussel, Komen, etc.

Toen ik zelf nog in het Vlaamse Gewest woonde zat ik ook bij TN. Maar door werk moeten verhuizen. En daar zijn ze niet beschikbaar. PX is dan het minste kwaad.

Trouwens, er zijn al zes extra handtekeningen bijgekomen :)


Volledig gelijk. Heb mijn handtekening ook gezet. Wil klanten van PX vragen naar kabinet.gatz@vlaanderen.be te mailen om dit aan te kaarten. Je weet maar nooit.
Reputatie 7
Badge +2
Fox komt op kanaal 192 in HD vanaf 17 oktober. Stond in de nieuwsbrief van PX.
Reputatie 6
Badge +2
Ze mogen dat ook eens melden op de infokanalen.
Wat is jullie mening?
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/boeketten-zijn-ramp-worden-kloppen-langs-geen-kanten-meer-de-juiste-info-35984
Reputatie 4
Badge +1
Op 17 oktober komt op kanaal 192 (in HD) de zender FOX je Multi boeket aanvullen! Vrijwel direct na uitzending in Amerika kan je al de nieuwste afleveringen van de beste series (Empire, Outcast, ...) bekijken. En vanaf 24 oktober om 22.30 uur kan je weer griezelen met het zevende seizoen van 'The Walking Dead'. Tegelijkertijd verdwijnen ook Movies & Series en Lacht uit je boeket.

Dus 1 zender erbij en 2 andere zenders eraf 😞
Reputatie 1
HOE komt het dat ik dan kanaal 192 niet meer heb en heb nogthans het Multi nl pakket heb het door internet maxi het springt bij mij van 191 naar 193