Beantwoord

Wanneer komt FOX in het aanbod?


Reputatie 7
Badge +2
Fox is nu al een tijdje beschikbaar bij TN. Bij Fox heb ik geïnformeerd naar de stand van zaken en daar krijg ik het antwoord dat zij nog steeds proberen een overeenkomst te berijken met Proximus. Wanneer gaan jullie daar eens werk van maken? Dan kunnen jullie eindelijk het verschil met het aantal Franstalige zenders een stukje verkleinen.
icon

Beste antwoord door evebxl 14 October 2016, 07:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

124 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Wim bedankt. Weet jij misschien hoe het zit met FOX.
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Wim. Waarom geen reactie op mijn vraag. Je gooit er wel een reactie af met de opmerking het is een stalker. Maar als jij al niet antwoord op mijn vraag heb ik daar wel mijn bedenkingen bij.
Reputatie 7
Badge +6
Wim bedankt. Weet jij misschien hoe het zit met FOX.
Antoon, ik heb geen verdere informatie over FOX dan mijn collega's hier en op andere social media kanalen hebben gepost.

Groetjes,
Wim
Reputatie 6
Badge +1
Ze hebben blijkbaar heel wat te bespreken, want volgens de Facebook pagina van Fox zijn ze nog steeds aan het onderhandelen, heb al aangeboden eens een keer mee te gaan. Mijn buurvrouw is hevige fan van De dingen des levens en Mooi en meedogenloos zij wil dus graag Fox, overstappen naar Telenet is geen optie, niet beschikbaar. Eerlijk gezegd geloof ik er niet meer in, tenzij Fox hier ook de voetbalrechten opkoopt zoals in NL, vrees dat er niets van in huis komt. Net zoals BBC First en uitbreiding van het aantal HD zenders. Het staat behoorlijk stil bij Proximus.
Reputatie 7
Badge +1
Vind dit ook heel erg. Focus van PX ligt nu bij Pokomon spel. Nieuwe klanten binnen halen en dan telt de rest niet meer mee. Dit is heel spijtig.
Reputatie 6
Badge +1
Ondertussen hebben ze bij FOX een ander standaardantwoord : FOX zit standaard in elk pakket van Telenet Digital TV, en is dus ook te vinden bij Orange TV en TV Vlaanderen. We doen ons uiterste best om binnenkort ook beschikbaar te zijn bij andere providers, zoals Proximus, maar voorlopig nog geen overeenkomst.

Dat moeten toch nogal onderhandelingen zijn, lijkt wel op een regeringsvorming dat duurt vaak ook heel lang LOL Raar, dat het dan wel bij TV Vlaanderen en Orange wel beschikbaar is.
Reputatie 7
Badge +1
Wat ik al eerder aanhaalde. TV is niet belangrijk voor PX. Kost alleen maar geld. Internet en GSM zijn belangrijker. Brengt meer geld op.
Reputatie 6
Badge +2
Wat ik al eerder aanhaalde. TV is niet belangrijk voor PX. Kost alleen maar geld. Internet en GSM zijn belangrijker. Brengt meer geld op.

Als dat zo is waarom doekt Proximus dan zijn digitale TV platform niet op?
In ieder geval verdelen de twee grootsten toch tamelijk eerlijk de koek :-)
Eind maart 2016 telde Proximus 1.794.000 TV klanten
Eind maart 2016 telde Telenet   1.718.800 TV klanten
Reputatie 7
Badge +2
Ja maar het geografisch gebied is wel verschillend. Je zou eigenlijk moeten kijken naar het percentage van klanten binnen elk zijn grondgebied. Aangezien TN hoofdzakelijk in Vlaanderen zit, zitten ze in een betere onderhandelingspositie voor zenders gericht op een Nederlandstalig publiek. Daarom dat daar ook Fox, Evenaar etc. in het aanbod zit. Als je een zender start gericht op Vlaanderen dan praat je eerst met TN.
Inderdaad, maar dat verandert niks aan wat deze koek opbrengt, dat bedoelde ik eigenlijk 😉
Reputatie 7
Badge +2
Inderdaad, maar dat verandert niks aan wat deze koek opbrengt, dat bedoelde ik eigenlijk ;-)

Dat is waar
Reputatie 7
Badge +1
In ieder geval verdelen de twee grootsten toch tamelijk eerlijk de koek :-)
Eind maart 2016 telde Proximus 1.794.000 TV klanten
Eind maart 2016 telde Telenet   1.718.800 TV klanten

ja, maar dat is relatief. TN zit praktisch alleen in Vlaanderen en deels Brussel. Px bestrijkt héél heel het land. Dan zou je VOO (kabel Wallonië) er moeten bijtellen om een juist beeld te krijgen..
Reputatie 7
Badge +1
Maak dan als PX een pakket voor Vlaanderen en een voor Wallonië. Klaar is kees.
Reputatie 7
Badge +6
FYI: Voorlopig laatste reactie op deze vraag op Twitter (18/09)
Reputatie 6
Badge +2
Betekent dat FOX in het aanbod zal komen?
De vraag is of dat in HD zal zijn zoals bij Telenet, dat zal een andere kwestie zijn.
Reputatie 7
Badge +1
In het basis pakket of bij de boeketten ?
Reputatie 4
Binnenkort wat betekent binnenkort bij proximus ?
Reputatie 7
Badge +2
Laat ons positief blijven. De resultaten van de petitie gaan ook altijd vooruit. Momenteel 164 supporters. Ook al lijkt dit weinig, met de beperkte reclame die we kunnen maken, laten we toch onze stem horen. Dus ik blijf positief en hoop dat Fox erbij komt (liefst in HD) tegen dat het winterseizoen er is.
Reputatie 4
Badge +1
Volgens berichten op Facebook zou FOX in november bij Proximus toegevoegd worden.
Dus nog effen geduld, het schijnt eraan te komen.
Reputatie 7
Badge +2
Kan iemand van de moderators eens reageren hierop? Een bepaalde medewerkster van Scarlet heeft gepost dat Fox op 17 oktober in het basispakket komt bij Scarlet?

https://www.facebook.com/Wijwillenookfox/?hc_ref=PAGES_TIMELINE
Reputatie 7
Badge +6
evebxl,

De info van deze facebook post is verkeerd.
FOX TV komt bij ProximusTV in het aanbod vanaf maandag 17 oktober, wel enkel in het Entertainment NL en Multi NL boeket, dus niet in het basisaanbod.

Groeten,
Wim
Reputatie 7
Badge +3
Dag evebxl,

Ik ben hiervan niet op de hoogte, maar ik geef je info door aan de bevoegde dienst.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +6
evebxl,

De info van deze facebook post is verkeerd.
FOX TV komt bij ProximusTV in het aanbod vanaf maandag 17 oktober, wel enkel in het Entertainment NL en Multi NL boeket, dus niet in het basisaanbod.

Groeten,
Wim

Dag Wim,
Mogen we dit beschouwen als een 'officiële mededeling' ?
Bedankt!
🆒
Reputatie 7
Badge +6
evebxl,
De info van deze facebook post is verkeerd.
FOX TV komt bij ProximusTV in het aanbod vanaf maandag 17 oktober, wel enkel in het Entertainment NL en Multi NL boeket, dus niet in het basisaanbod.
Groeten,
Wim

Dag Wim,
Mogen we dit beschouwen als een 'officiële mededeling' ?
Bedankt!
🆒

Wat mij betreft wel :8