Beantwoord

Wanneer komt FOX in het aanbod?


Reputatie 7
Badge +2
Fox is nu al een tijdje beschikbaar bij TN. Bij Fox heb ik geïnformeerd naar de stand van zaken en daar krijg ik het antwoord dat zij nog steeds proberen een overeenkomst te berijken met Proximus. Wanneer gaan jullie daar eens werk van maken? Dan kunnen jullie eindelijk het verschil met het aantal Franstalige zenders een stukje verkleinen.
icon

Beste antwoord door evebxl 14 October 2016, 07:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

124 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Bij Telenet is die digicorder met 500GB HDD wél behoorlijk rap vol. Je kunt wél ook met Yelo TV naar je opnames kijken, maar net als bij Proximus niet naar alle programma's, want sommige zijn door rechten beschermd en kan je dus maar enkel met je decoder (of digicorder bij TN) bekijken. Proximus is hier vooruit met zijn cloud-oplossingen. Je hebt bij TN wél een alternatief met de aangeboden CI+-module (TV met een kaartje). Enkel als je TV met een CI+-slot is uitgerust. Dan kan je bij TN met enkel het kabelabonnement (16,30€) en een gekochte CI+-module (79€) naar alle zenders van het standaardaanbod kijken en met een smart-TV zelfs opnemen naar een USB-stick, en met die stick ook de pauzefunctie met terugspoelmogelijkheid gebruiken. Wél met de beperking van één opname tegelijk, en ook het tegelijk live kijken en opnemen van verschillende zenders is beperkt als één ervan niet gecodeerd is (ook moet je TV dit aankunnen). 2 gecodeerde zenders tegelijk kan de CI+-module namelijk niet aan. Voor 16,30€ extra heb ik alle voordelen van Proximus, en ook alle extra-HD-zenders bij Telenet als ik dat wil. Ik ga zeker niet weg bij Proximus. De evolutie is daar nu veel interessanter, en de boeketten zijn veel gedifferentiëerder.

Die CI+ module kost wel € 69 en geen € 79 of het zou moeten zijn dat die in prijs gestegen is.
Reputatie 7
Badge +1
Bij Telenet is die digicorder met 500GB HDD wél behoorlijk rap vol. Je kunt wél ook met Yelo TV naar je opnames kijken, maar net als bij Proximus niet naar alle programma's, want sommige zijn door rechten beschermd en kan je dus maar enkel met je decoder (of digicorder bij TN) bekijken. Proximus is hier vooruit met zijn cloud-oplossingen. Je hebt bij TN wél een alternatief met de aangeboden CI+-module (TV met een kaartje). Enkel als je TV met een CI+-slot is uitgerust. Dan kan je bij TN met enkel het kabelabonnement (16,30€) en een gekochte CI+-module (79€) naar alle zenders van het standaardaanbod kijken en met een smart-TV zelfs opnemen naar een USB-stick, en met die stick ook de pauzefunctie met terugspoelmogelijkheid gebruiken. Wél met de beperking van één opname tegelijk, en ook het tegelijk live kijken en opnemen van verschillende zenders is beperkt als één ervan niet gecodeerd is (ook moet je TV dit aankunnen). 2 gecodeerde zenders tegelijk kan de CI+-module namelijk niet aan. Voor 16,30€ extra heb ik alle voordelen van Proximus, en ook alle extra-HD-zenders bij Telenet als ik dat wil. Ik ga zeker niet weg bij Proximus. De evolutie is daar nu veel interessanter, en de boeketten zijn veel gedifferentiëerder.

Die CI+ module kost wel € 69 en geen € 79 of het zou moeten zijn dat die in prijs gestegen is.

Ik heb het even opgezocht Alexander, en je hebt gelijk natuurlijk, het was maar 69€.
Reputatie 6
Badge +1
Als je in een flatgebouw met rijgnet (zoals er nog heel veel zijn) woont, kun je wel digitale tv nemen van Telenet maar zonder interactiviteit. Internet en telefoon zijn niet mogelijk. Dus overstappen omdat je het niet eens bent met de keuze van het zenderaanbod kan zomaar niet. Een zender die zich op Vlaanderen richt zou toch gewoon beschikbaar moeten zijn. Aan wie ligt het? Ik vrees een beetje bij beide partijen, van Fox krijg je steeds het standaardantwoord, we zijn in onderhandeling, bij Proximus luid het, we hebben nog geen plannen om Fox toe te voegen als het zover is laten wij dit weten. Ondertussen, niets! Ook het HD aanbod blijft maar ter plaatse trappelen. Ondertussen zijn er al heel wat zenders verdwenen, op 1 september verdwijnt ook BBC FOUR.
Reputatie 2
Je hebt bij TN wél een alternatief met de aangeboden CI+-module (TV met een kaartje). Enkel als je TV met een CI+-slot is uitgerust. Dan kan je bij TN met enkel het kabelabonnement (16,30€) en een gekochte CI+-module (79€) naar alle zenders van het standaardaanbod kijken en met een smart-TV zelfs opnemen naar een USB-stick, en met die stick ook de pauzefunctie met terugspoelmogelijkheid gebruiken. Wél met de beperking van één opname tegelijk, en ook het tegelijk live kijken en opnemen van verschillende zenders is beperkt als één ervan niet gecodeerd is (ook moet je TV dit aankunnen). 2 gecodeerde zenders tegelijk kan de CI+-module namelijk niet aan. Voor 16,30€ extra heb ik alle voordelen van Proximus, en ook alle extra-HD-zenders bij Telenet als ik dat wil.

Dit is het alternatief waar ik ook aan denk met bij PX maxi verwisselen voor comfort en inleveren van 2e decoder.
Reputatie 2
Ik lees in het financieel verslag van Q2
https://www.proximus.com/nl/news/financial-results-q2-2016
dat Proximus een constante groei kent van zowel tv-klanten (+7,3% op jaarbasis), vast internet als mobiele (postpaid) klanten. Ik lees hier veel kommer en kwel en veel gezaag over het tv-aanbod van Proximus. De cijfers van Q2 bewijzen dat de klagers hier duidelijk in de minderheid zijn.


Ik denk dat jij toch echt belangen hebt bij PX.
PX komt van niets wat TV betreft en de mensen hebben geen echte keuze, dan misschien degene die het minst te duur is.
(VRT journaal: telecom prijzen gemiddeld met 4,7% gestegen, terwijl die in de buurlanden met 1,4% gemiddeld gedaald zijn!)
Lees anders eens de recente discussie hier op het forum over de onverantwoorde prijsstijgingen in de telecomsector.
Goedkoopste oplossing tegenwoordig is TV Vlaanderen via satelliet. https://www.tv-vlaanderen.be/digitale-televisie/
Jammer dat ik geen schotel kan plaatsen zit niet in de goede richting om het te ontvangen.

Zwaarste tv pakket kost 24.90 euro en als extra nog 400 zenders.
https://www.tv-vlaanderen.be/digitale-televisie/zenderaanbod/
Internet en telefoon 25 euro. Zonder beperking van je snelheid en volledig zonder vast downloadvolume
https://www.tv-vlaanderen.be/tv-internet-telefoon/

Telenet of PX lopen ver achter als je dit leest.
Kent er soms iemand www.streaming;nl Ik denk toch dat het een site is.
Reputatie 7
Badge +2
Sinds de aankondiging dat Fox opnieuw Days of Our Lives zal uitzenden, zijn er 106 supporters op de petitie ingeschreven. De meesten geven als commentaar dat ze inderdaad sterk overwegen naar TN te gaan. Maar voor een aantal is TN geen mogelijkheid (grote delen van Brussel). De petitie wordt weer actief gedeeld op facebook. Je kan nog steeds je steentje bijdragen door hetzelfde te doen of de petitie te tekenen.

https://www.change.org/p/proximus-fox-hd-toevoegen-aan-het-basisaanbod-van-proximus-tv-cac4bfb3-56b3-4bab-9f86-0df3187eb269/c
Reputatie 6
Badge +2
Kent er soms iemand www.streaming;nl Ik denk toch dat het een site is.

Als ik op die link klik krijg ik een blanco pagina te zien.
Kent er soms iemand www.streaming;nl Ik denk toch dat het een site is.

Als ik op die link klik krijg ik een blanco pagina te zien.


ja want er staat een ; ipv een . net voor de nl ...
Reputatie 7
Badge +2
op streaming.nl is er niets te zien, is een pagina vol reclamelinken.
dit was ook de bedoeling :-)))))))
op streaming.nl is er niets te zien, is een pagina vol reclamelinken.
Voor wie moest geïnteresseerd zijn:
e-mail: info@gratisstreamen.nl
internet: www.gratisstreamen.nl
NB: je hebt wel een streambox nodig.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is wel voor Nederland, ik denk niet dat het in België zal lukken.
In feite is die Dreambox een soort Apple TV.
Waarom denk je eigenlijk dat dit niet in België gaat lukken !?
Reputatie 6
Badge +2
Men kan geen opnames doen dus is men verplicht om live te kijken, dat is eigenlijk een achteruitgang, we keren eigenlijk terug naar de jaren 70 toen er nog geen videorecorders waren.
Als ik bvb niet thuis ben moet ik dat programma missen, neen ik denk niet dat het iets voor mij is, ik moet programma's kunnen bekijken wanneer ik dat wil.
ik zou ook graag programma's bekijken wanneer ik dit wil, dat ze dan al maar beginnen met de voetbal af te schaffen :LOL:
Reputatie 2
Komaan Elsa,
altijd afgeven op het voetbal,
misschien tijd voor een tweede toestel?
Reputatie 7
Badge +1
Zou willen wat ze in Nederland nu doen met FOX Sport dat ze dit ook gingen doen bij PX.
Komaan Elsa,
altijd afgeven op het voetbal,
misschien tijd voor een tweede toestel?

was uiteraard ook maar om te zwanzen :-))
Mijn ventje mag gerust naar de voetbal kijken zoveel en zolang hij maar wilt, geen enkel probleem, 'k ben toch geen echte TV kijker niet voor voetbal en ook niet voor al het andere wat er te zien valt.
Reputatie 7
Badge +2
op streaming.nl is er niets te zien, is een pagina vol reclamelinken.
Voor wie moest geïnteresseerd zijn:
e-mail: info@gratisstreamen.nl
internet: www.gratisstreamen.nl
NB: je hebt wel een streambox nodig.


Dit lijkt me toch een illegaal boeltje. Er is geen enkele legale manier om al deze zenders te kunnen aanbieden. De meeste kan je trouwens al illegaal bekijken via bepaalde kodi apps. Maar ik zou er toch geen geld aan geven, want het ruikt naar zwendel. Zeker gezien hun streambox eigenlijk een voorgeïnstalleerde kodi mediaserver is. De apps die erop zijn verlenen je illegaal toegang tot veel zenders, de ene in goede kwaliteit, de andere in slechte kwaliteit maar nooit met de zekerheid dat alles altijd werkt. Je bent dus afhankelijk van de makers van die apps die bij het stilvallen van een stream op zoek moeten naar een andere stream. Mijn raad: afblijven!
Op Facebook kan die ook volgen en uit reacties van anderen iets afleiden :-> https://www.facebook.com/gratisstreamen
Inderdaad ik zou ook graag zien dat FOX als kanaal bij jullie aanbod gedaan word hoor
Reputatie 7
Badge +1
Was een reactie van Sederik. Maar die blijkt verwijderd te zijn. Weet iemand wat dit was ?
Reputatie 7
Badge +6
Was een reactie van Sederik. Maar die blijkt verwijderd te zijn. Weet iemand wat dit was ?
Een stalker. Bericht werd verwijderd.