Beantwoord

Wanneer komt FOX in het aanbod?


Reputatie 7
Badge +2
Fox is nu al een tijdje beschikbaar bij TN. Bij Fox heb ik geïnformeerd naar de stand van zaken en daar krijg ik het antwoord dat zij nog steeds proberen een overeenkomst te berijken met Proximus. Wanneer gaan jullie daar eens werk van maken? Dan kunnen jullie eindelijk het verschil met het aantal Franstalige zenders een stukje verkleinen.
icon

Beste antwoord door evebxl 14 October 2016, 07:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

124 reacties

Waarschijnlijk ook om die reden dar OTT TV zoveel succes heeft daar betaal je eigenlijk voor de zenders waar je graag naar kijkt als ik het systeem goed begrijp.
Reputatie 6
Badge +1
Ik wil ook FOX, BBC First en de NPO zenders in HD. De mail die ik probeer te sturen naar PX ivm FOX komt altijd terug error
Reputatie 7
Badge +6
Ik wil ook FOX, BBC First en de NPO zenders in HD. De mail die ik probeer te sturen naar PX ivm FOX komt altijd terug error
Bij mij was dat ook zo, daarom heb ik het maar via het 'contactformulier' gedaan als 'klacht'. We moeten van ons laten horen!
Reputatie 7
Badge +2
Als wij niet blijven zeggen dat we ook wel eens iets meer willen, omdat hier maar zenders blijven verdwijnen en er niks in de plaats komt, terwijl de prijzen van onze abo's in het beste geval gelijk blijven of zelfs lichtjes stijgen, komt er zeker geen verandering.
Die NPO's in HD zouden nu 'voorzien' zijn voor 2017. Dat is ook nog lang wachten en welk excuus komt er dan weer, als we 2017 zijn?
Voor wie graag TV kijkt wordt Proximus een tweede- of zelfs derdekeus provider, als het zo doorgaat, Play-offs, Wanagogo en de terugkeer van KTO en miskleun Food Network ten spijt.
Ik vind het een trieste evolutie.


Op het Franstalige forum werd ARTE HD ook al een hele tijd geleden beloofd voor april 2016. En dat is nog altijd niet het geval, we zijn 12 mei.
Reputatie 6
Badge +1
Ik wil ook FOX, BBC First en de NPO zenders in HD. De mail die ik probeer te sturen naar PX ivm FOX komt altijd terug error
Bij mij was dat ook zo, daarom heb ik het maar via het 'contactformulier' gedaan als 'klacht'. We moeten van ons laten horen!
Ik ga dat ook doen Marleen
Reputatie 7
Badge +2
Ik wil ook FOX, BBC First en de NPO zenders in HD. De mail die ik probeer te sturen naar PX ivm FOX komt altijd terug error
Bij mij was dat ook zo, daarom heb ik het maar via het 'contactformulier' gedaan als 'klacht'. We moeten van ons laten horen!
Ik ga dat ook doen Marleen


Heb ik gisteren ook gedaan en binnen het uur kreeg ik een email en een telefoon met het antwoord dat ze het gingen doorgeven. Dus hoe meer er zullen klagen hoe groter de druk wordt om de zender toe te voegen. Hun klachtendienst kan niet genoeg gebombardeerd worden met ontevreden klanten.
Reputatie 6
Badge +1
Inderdaad, zo is het. Heb ook net mail en telefoon gehad. Doen mensen!
Zullen nooit FOX krijgen bij PX gewoon omdat FOX in de groep zit van TN, spijtig genoeg.

Ik weet dat en de klanten ook maar PX zwijg erover.
Domme strategie wees eens eerlijk en zeg ons het klopt.
Kunnen die zender niet binnenhalen zeg het ons, en wij als klant zullen dan het respecteren omdat jullie eerlijk zijn.
Maar ik begin te denken nu aan een oud spreekwoord " Veel beloven doet de zotten in vreugde leven".
Er is maar één middel en ik herhaal ze niet meer, er is ook een spreekwoord dat zegt "wie niet luisteren wil moet voelen" 😉
Reputatie 6
Badge +2
Ik wil ook FOX, BBC First en de NPO zenders in HD. De mail die ik probeer te sturen naar PX ivm FOX komt altijd terug error
Bij mij was dat ook zo, daarom heb ik het maar via het 'contactformulier' gedaan als 'klacht'. We moeten van ons laten horen!


Dat is een kwestie van met de vuisten op tafel kloppen.
Reputatie 6
Badge +2
Zullen nooit FOX krijgen bij PX gewoon omdat FOX in de groep zit van TN, spijtig genoeg.

Ik weet dat en de klanten ook maar PX zwijg erover.
Domme strategie wees eens eerlijk en zeg ons het klopt.
Kunnen die zender niet binnenhalen zeg het ons, en wij als klant zullen dan het respecteren omdat jullie eerlijk zijn.
Maar ik begin te denken nu aan een oud spreekwoord " Veel beloven doet de zotten in vreugde leven".


Ik kan het niet genoeg herhalen dat Proximus op dat gebied nooit vlakaf is maar graag rond de pot zit te draaien.
Reputatie 2
Zullen nooit FOX krijgen bij PX gewoon omdat FOX in de groep zit van TN, spijtig genoeg.

Ik weet dat en de klanten ook maar PX zwijg erover.


FOX zit echt niet meer exclusief bij Telenet hoor, TV Vlaanderen heeft deze zender ook in hun aanbod.
Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dat dit voor een selecte groep kijkers is. Hun nieuwste decoder en een internetverbinding zijn vereist, maar het feit dat ze het kúnnen aanbieden zegt genoeg.
Reputatie 6
Badge +1
Het is gewoon onwil, zal wel over geld gaan. National Geographic en Nat Geo Wild horen tot dezelfde mediagroep en die zitten wel in het aanbod van PX. Was net zoals met Fox Life vroeger die gaven ze ook niet door.
Reputatie 7
Badge +1
Denk ook dat het over geld gaat. NG HD en Nat Geo Wild HD zitten wel in de boeketten van PX maar dat is betalend. Dus als FOX komt zullen ze deze stallen bij een van de boeketten. Zal allemaal extra betalend worden. Denk dat zenders die nu weg vallen uit de boeketten opgevuld zullen worden door zo een zender.
Reputatie 7
Badge +6
Ik vrees dat ze die boeketten gewoon laten 'leegbloeden'. Als het de bedoeling is hun Movies &,Series Pass te pushen, waarvoor ze me al een aantal keer gecontacteerd hebben, dan gaan ze daar toch heel wat beter moeten in aanbieden dan nu het geval is. Iedereen die ik ken, ik ook trouwens, heeft dat zelfs al opgezegd ver voor de gratis maand voorbij was, zo triest is het aanbod daarin.
Reputatie 6
Badge +2
Ik vrees dat ze die boeketten gewoon laten 'leegbloeden'. Als het de bedoeling is hun Movies &,Series Pass te pushen, waarvoor ze me al een aantal keer gecontacteerd hebben, dan gaan ze daar toch heel wat beter moeten in aanbieden dan nu het geval is. Iedereen die ik ken, ik ook trouwens, heeft dat zelfs al opgezegd ver voor de gratis maand voorbij was, zo triest is het aanbod daarin.

Zwijg toe, ik heb die Movies & Series Pass 2 keer genomen en telkens na 1 dag opgezegd uit pure ellende, zulke goedkope brol dat daar vertoond wordt.
Die M & S Pass zal nooit aan de PRIME zenders van Telenet kunnen tippen, op die PRIME zenders worden er tenminste klasse top films om daar U tegen te zeggen vertoond, wat een verschil.
Movies &,Series Pass is zijn geld niet waard zi dat bij de zus die hebben TN daar het aanbied op filmgebied, Amaai wat een modern aanbod daar van films en series.
Reputatie 7
Badge +2
Denk ook dat het over geld gaat. NG HD en Nat Geo Wild HD zitten wel in de boeketten van PX maar dat is betalend.

National Geographic zit trouwens niet in het aanbod in het Brusselse gewest op de decoder. Als je dat wil bekijken dan moet je dat via de oude TV overal app doen 🙂. Vreemde rechtenregeling. Dus eigenlijk zou PX betere onderhandelaars moeten aanwerven om goede rechten te verwerven. Daar knelt volgens mij het schoentje.
Ik wil ook Fox laat fox gratis in het basispakket komen please liefst tegen 5 september dingens des levens begint dan
Reputatie 7
Badge +1
Dan heb je nog tijd genoeg om over te stappen naar Telenet.
Reputatie 2
Ik raak er meer en meer van overtuigd dat als je als Vlaming gesteld ben op HD zenders, je beter af ben bij TN.
Na mijn 6-maand promotie startperiode stap ik wellicht over, ook als is het niet van harte.
Reputatie 7
Badge +1
Ben over de service van PX wel tevreden alleen met de TV houden ze de klanten voor de gek. Dan is aan de mensen zelf de keus van ben ik hier tevreden mee of ga ik weg bij PX. Maar waar naar toe, alweer naar TN terug. Je hebt hier geen concurrentie dus ze kunnen doen wat ze willen.
Reputatie 6
Badge +2
Als FOX in het aanbod van Proximus zal komen zal dat in ieder geval niet voor dit jaar zijn, we zullen al mogen blij zijn dat het in 2017 zal gebeuren, als die zender in het aanbod zal komen tenminste want ik vrees er voor dat het niet het geval zal zijn en dus zal zoals Antoon1 zegt overstappen worden naar Telenet of Telenet er bij nemen als het budget het toelaat voor wie absoluut FOX wil ontvangen op zijn/haar TV.
Reputatie 7
Badge +1
Bij Telenet is die digicorder met 500GB HDD wél behoorlijk rap vol. Je kunt wél ook met Yelo TV naar je opnames kijken, maar net als bij Proximus niet naar alle programma's, want sommige zijn door rechten beschermd en kan je dus maar enkel met je decoder (of digicorder bij TN) bekijken. Proximus is hier vooruit met zijn cloud-oplossingen. Je hebt bij TN wél een alternatief met de aangeboden CI+-module (TV met een kaartje). Enkel als je TV met een CI+-slot is uitgerust. Dan kan je bij TN met enkel het kabelabonnement (16,30€) en een gekochte CI+-module (79€) naar alle zenders van het standaardaanbod kijken en met een smart-TV zelfs opnemen naar een USB-stick, en met die stick ook de pauzefunctie met terugspoelmogelijkheid gebruiken. Wél met de beperking van één opname tegelijk, en ook het tegelijk live kijken en opnemen van verschillende zenders is beperkt als één ervan niet gecodeerd is (ook moet je TV dit aankunnen). 2 gecodeerde zenders tegelijk kan de CI+-module namelijk niet aan. Voor 16,30€ extra heb ik alle voordelen van Proximus, en ook alle extra-HD-zenders bij Telenet als ik dat wil. Ik ga zeker niet weg bij Proximus. De evolutie is daar nu veel interessanter, en de boeketten zijn veel gedifferentiëerder.
Ik lees in het financieel verslag van Q2
https://www.proximus.com/nl/news/financial-results-q2-2016
dat Proximus een constante groei kent van zowel tv-klanten (+7,3% op jaarbasis), vast internet als mobiele (postpaid) klanten. Ik lees hier veel kommer en kwel en veel gezaag over het tv-aanbod van Proximus. De cijfers van Q2 bewijzen dat de klagers hier duidelijk in de minderheid zijn.