Beantwoord

Wanneer komt FOX in het aanbod?


Reputatie 7
Badge +2
Fox is nu al een tijdje beschikbaar bij TN. Bij Fox heb ik geïnformeerd naar de stand van zaken en daar krijg ik het antwoord dat zij nog steeds proberen een overeenkomst te berijken met Proximus. Wanneer gaan jullie daar eens werk van maken? Dan kunnen jullie eindelijk het verschil met het aantal Franstalige zenders een stukje verkleinen.
icon

Beste antwoord door evebxl 14 October 2016, 07:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

124 reacties

Reputatie 2
De kans zit er wel in dat Proximus vroeg of laat water bij de wijn zal doen en er een overeenkomst zal geraken. Zelfs TV Vlaanderen, dat eerder een beperkt pakket Vlaamse kanalen heeft heeft onlangs FOX Vlaanderen in het basispakket toegevoegd, wel enkel als IPTV-kanaal via hun nieuwste decoder. Misschien stijgt hiermee ook de prioriteit bij Proximus om FOX alsnog toe te voegen.
Reputatie 5
Badge +2
Eén van de managers van FOX had verteld op Facebook dat er geen onderhandelingen waren met Proximus, terwijl die laatste maar standaardantwoorden ("we zijn aan het onderhandelen...") aan het geven is op vragen van klanten. Gewoon toegeven dat de (eerste) onderhandelingen mislukt waren/zijn, is misschien slecht nieuws maar wel tenminste eerlijk.
Reputatie 6
Badge +2
Men moet voorlopig niet op rekenen dat FOX in het aanbod van Proximus zal komen tot daar aan toe maar Proximus moet dat eerlijk toegeven en niet rond de pot draaien en mensen aan het lijntje houden met te zeggen "De onderhandelingen zijn nog bezig", in het jaar 4000 zullen die onderhandelingen nog bezig zijn maar daar zullen we niet veel aan hebben aangezien we allemaal dood en begraven (of gecremeerd) zullen zijn.
Reputatie 6
Badge +1
Op vraag van mijn buurvrouw die graag "Mooi en Meedogenloos" wil zien, komt er nog iets van?
Reputatie 6
Badge +2
Op vraag van mijn buurvrouw die graag "Mooi en Meedogenloos" wil zien, komt er nog iets van?

Ik vrees dat uw buurvrouw naar Telenet zal moeten overstappen of Telenet erbij nemen wil zij "Mooi en meedogenloos" zien want als men op Proximus moet wachten dan zal het nog lang duren.
Reputatie 6
Badge +1
Dat is hier nu net het probleem, in ons gebouw is Telenet niet beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +2
Dat is hier nu net het probleem, in ons gebouw is Telenet niet beschikbaar.

Dat is ook mijn probleem, geen mogelijkheid om TN te nemen in mijn Brusselse gemeente. Vroeger hadden we ook TN in een andere gemeente. Zou haast verhuizen naar een TN gebied als dat mogelijk is. NPO in HD, BBC First, Fox, Njam, Franse zenders in HD....
Reputatie 6
Badge +2
En niet vergeten de 2 BBC zenders in HD en de 5 PRIME zenders in HD die stukken beter is dan die Serie & Movies Pass, National Geographic in HD en de 2 Eurosport zenders in HD en in het basis aanbod en BBC Entertainment met Nederlandse ondertitels en in het basisaanbod.
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Sabineb.

Kan dit ook gedaan worden voor het toevoegen van HD zenders zoals de NPO's, BBC's, Eurosport etc.
Reputatie 6
Badge +4
Dag Antoon,

NPO: voorzien 2017

BBC: nog geen info..dus ja..volg maar zelfde weg ervoor..wens utispreken via email..etc..

EUROSPORT HD: enkel in boeket all sports/ boekets sport pleasure beschikbaar

72Eurosport 1 NL HD

http://www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/televisie/gebeten-door-voetbal.html
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt Sabineb. Jij bent de eerste PX medewerker die een antwoord geeft over de toevoeging van HD zenders. Heb wel een vraagje. Eurosport 1NL HD is wel te zien op de PX tv app. Waarom kan deze zender dan ook gewoon niet aan het basisaanbod toegevoegd worden en hoe komt het dat PX minder HD zenders heeft dan TN.
Reputatie 7
Badge +2
Vandaag dit bericht gekregen naar aanleiding van mijn vraag om Fox: "Naar aanleiding van uw betwisting op 11/05/2016 hebben we een onderzoek uitgevoerd.
Wij kunnen nog niet zeggen wanneer FOX HD opgenomen zal worden in het aanbod van Proximus. Maar ik geef alvast door dat u hiervoor interesse heft."

Letterlijk inclusief de tikfout. Hetzelfde bericht heb ik gekregen via telefoon. Dus ja, hoe meer klanten dit doen, hoe beter zou ik zeggen.
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/wil-fox-op-proximus-34452
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad, evebxl: klanten moeten toch nog serieus wat mondiger en assertiever worden.
Reputatie 7
Badge +1
Een ding snap ik niet. Zender KTO was zo opgelost. Maar ja dat is weer Franstalig. Krijgen altijd voorrang. Je ziet dat nu weer met FOX en meer HD zenders toevoegen. Weet zeker als het franstalig is, is het zo gebeurd.
Reputatie 7
Badge +6
Een ding snap ik niet. Zender KTO was zo opgelost. Maar ja dat is weer Franstalig. Krijgen altijd voorrang. Je ziet dat nu weer met FOX en meer HD zenders toevoegen. Weet zeker als het franstalig is, is het zo gebeurd.
Dat zal toch wel eerder wat met een 'beetje' druk vanuit kerkelijke kringen te maken hebben, hoor. 😉
Reputatie 7
Badge +2
Een ding snap ik niet. Zender KTO was zo opgelost. Maar ja dat is weer Franstalig. Krijgen altijd voorrang. Je ziet dat nu weer met FOX en meer HD zenders toevoegen. Weet zeker als het franstalig is, is het zo gebeurd.
Dat zal toch wel eerder wat met een 'beetje' druk vanuit kerkelijke kringen te maken hebben, hoor. ;-)


Franstaligen denken hetzelfde over PX en Nederlandstalige zenders: https://fr.forum.proximus.be/tv-tips-tricks-8/nouvelle-chaine-34488
Reputatie 7
Badge +6
Dat heb ik hier ook al gezegd. Ik ga daar als Vlaamse Brusselaar regelmatig eens kijken en o wee. Typisch Belgisch dus. :-)))
Dan denken we tenminste het zelfde van elkaar :-)))))
FOX
Reputatie 7
Badge +1
We hebben al een Vlaamse en Waalse regering. Dus PX maak een apart Vlaams, Waals en Brussels pakket. Dan zijn we van veel problemen verlost
Ben ik niet akkoord Antoon in Wallonië hebben ze pak meer zenders voor hetzelfde geld dan in Vlaanderen. Waarom moet ik als Vlaming meer betalen dan een Waal voor minders zenders?

En ik wil ook zeker FOX hebben.
Reputatie 7
Badge +1
Dan moeten de Vlamingen daar tegen in gaan. PX kan een mooi pakket maken met als basis het Scarlet tv pakket. Maar dat is hier in Belgie Vlamingen accepteren alles gelaten. De Walen niet zo gauw. Die gaan er meer tegen in.
Reputatie 7
Badge +6
We hebben al een Vlaamse en Waalse regering. Dus PX maak een apart Vlaams, Waals en Brussels pakket. Dan zijn we van veel problemen verlost
Eigenlijk hebben we al die drie pakketten: Proximus heeft 3 zenderlijsten: één voor Vlaanderen, één voor Wallonië en één voor Brussel. En wie besliste wat daarin moest komen? De politici. Typisch Belgisch dus opnieuw. Over wat er nog bij mag komen, beslissen .... ook weer plaatselijke politici en daarna de provider. Helemaal Belgisch dus.
Daardoor hebben TV Vlaanderen, Telenet en bij de Franstaligen vooral VOO het toch veel gemakkelijker dan Proximus, want zij moeten maar met één bevolkingsgroep rekening houden.
Hoelang ze kunnen blijven doorgaan op die manier, dat is een andere vraag.

IK WIL OOK FOX en VERVANGING VOOR 13TH STREET en SYFY !!!!!
Iedereen zal wel meer zenders willen en meer in HD enz... maar zij moeten eerst ook willen !
Reputatie 7
Badge +6
Als wij niet blijven zeggen dat we ook wel eens iets meer willen, omdat hier maar zenders blijven verdwijnen en er niks in de plaats komt, terwijl de prijzen van onze abo's in het beste geval gelijk blijven of zelfs lichtjes stijgen, komt er zeker geen verandering.
Die NPO's in HD zouden nu 'voorzien' zijn voor 2017. Dat is ook nog lang wachten en welk excuus komt er dan weer, als we 2017 zijn?
Voor wie graag TV kijkt wordt Proximus een tweede- of zelfs derdekeus provider, als het zo doorgaat, Play-offs, Wanagogo en de terugkeer van KTO en miskleun Food Network ten spijt.
Ik vind het een trieste evolutie.