wanneer HD??

  • 1 August 2013
  • 17 reacties
  • 1232 Bekeken


ik vraag mij af wanneer ik HD zal kunnen kijken.


heb al een HD -decoder maar in mijn gemeente nog geen HD beschikbaar van Belgacom ( telenet wel )...........


waarom dezelfde prijs betalen voor HD wanneer ik geen HD heb

17 reacties

Hallo Geert,

Als je me via een privébericht je adres en/of vastelijnsnummer doorstuurt, kan ik kijken of er een datum van beschikbaarheid gekend is bij ons.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Hallo Geert,

Wanner heb je de omschakeling gevraagd? In het geval je dit vandaag hebt gedaan, lijkt me dit normaal te zijn, zo snel gaat dit niet, de omschakeling vraagt aanpassingen aan onze en uw kant, dus komt hier steeds een technicus aan te pas. Vandaar dat men je steeds een afspraakdatum zal geven.
Aangezien ik niks terugvind in onze systemen van een aankomende omschakeling, contacteer je best nogmaals de klantendienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Wel, dan denk ik dat er ergens een misverstand is geweest, deze omschakeling kan niet vanop afstand worden geregeld.
De omschakeling is wel gratis, dat klopt dan weer wel.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Je kan best opnieuw contact opnemen met de klantendienst op het nummer 0800/22800.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste,

Door een promotie momenteel is een diy omschakeling naar VDSL2 gratis (ipv 50 euro).

Indien u dit door een technieker wil laten doen, dan kost dit 129 euro.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Geert,

De modem moet een B-box2 of B-box3 zijn.
Deze huurt u gratis bij Belgacom.

Het kan zijn dat uw aansluitdoos (allereerste stekker) en een gedeelte van de binnenbekabeling aangepast moet worden.
Een installatiehandleiding is inbegrepen.
Deze vindt u ook online op http://support.nl.belgacom.be/euf/assets/pdf/installation-modem-b-box-3.pdf
Zo krijgt u een idee.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Elsa,

Een diy omschakeling naar VDSL2 kost 50 euro (vdsl2 filter inbegrepen). Momenteel is dit gratis door een promotie.
Een installatie door een technieker van Belgacom kost 129 euro.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Beste Geert,

In uw geval is een diy installatie ingeleid.

Er is wel nog geen datum geweten.

U krijgt nog een bevestigingsbrief toegestuurd.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Geert,

Nee, dit order is nog niet in orde.

Dit gaat niet op 05/08/2013 geleverd worden.

U moet wachten op de bevestigingsbrief.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1


Dat is inderdaad de procedure...bij Belgacom hebben ze nog altijd de gewoonte alles per brief te bevestigen.

Beste Geert,

Onze excuses voor de verwarring, maar het order is nog niet in orde.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Geert,

Bij een levering via taxipost worden de leveringskosten vr taxipost aangerekend.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Dag Geert,

De 'oude' modem is geen huurmodem en hoeft dus niet ingeleverd te worden.
De taxipostkosten worden om commerciële reden ook niet aangerekend.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Elsa,

Momenteel loopt deze promotie (gratis DIY omschakeling VDSL2) tem 30/09/2013.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste geert,

Uw omschakeling is nog in behandeling en is voorzien voor vandaag (09/08/2013).

Met vriendelijke groeten,
Eva



wel betalend wanneer verbruik hoger is dan een bepaald volume



In dit geval dat je zonder internet signaal zit kunnen ze daar een mauw aanpassen volgens mij maar ik spreek nu van jaren terug dus of dit nog altijd kan weet ik niet zeker dan zou je weer voor de zoveelste keer naar technische helpdesk moeten bellen of je gratis volume kunt krijgen tijdens de duur tot bgc de herstelling uitgevoerd heeft.
Beste geert,

Ik heb uw opmerkingen overgemaakt aan de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal zelf contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer