Wanneer gaan jullie nu godverdomme die simkaart van mijn vrouw activeren???

  • 26 December 2013
  • 6 reacties
  • 1182 Bekeken

Reputatie 1

Jullie hebben nu alles, naam, weer eens klantennummer doorgegeven, naam van mijn vrouw, simkaartnummer 2x doorgegeven, mijn handtekening was na 8 dagen eindelijk terecht, Kerstmis is voorbij, Nog 1 werkdag en 'tis weer weekend en dan zijn we 3 weken verder. Geen excuses van de één of de andere Eva. Gewoon die knop induwen!!!

6 reacties

Beste Adam,

Onze excuses hiervoor.

Dit moet nog doorstromen in ons systeem.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Adam,

We zijn er wel degelijk mee bezig.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Adam,
Ik laat u hierover terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reputatie 7
Badge +1


Ik heb nochtans geen klagen; maar allicht andere zaak: Gisteren SIM-kaart vervangen door microSIM in BCC Wijnegem Shoppingcenter (nog juist voor de solden). Er is een nieuwe procedure: geen nummertje trekken meer. Eén medewerker noteert je (voor)naam in een tablet, en als het je beurt is wordt je naam afgeroepen. Geen 10 minuten moeten wachten (ze waren daar zeker met 6). Snel geholpen: de nieuwe microSIM zou binnen de 2 uur geactiveerd worden, en de oude SIM (in mijn oude smartphone) zou zolang actief blijven, zodat ik altijd bereikbaar bleef. Maar geen nood, Op de nieuwe smartphone bleek de microSIM bij het opstarten en aanpassen naar mijn paswoord al geactiveerd! Nou sneller kan dus niet..Maar hiermee is Adam nog niet geholpen natuurlijk. Hoop dat het nu snel (?) in orde komt.

Beste Adam,
U bent vandaag gecontacteerd, zoals beloofd.
Er is commercieel een geste opgemaakt, onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijk groeten,
Eva
Beste Adam,
De vraag over Home Control hebben wij op 27/12/2013 doorgegeven aan de betrokken dienst, ook wij zijn nog wachtende op het antwoord. Zodra we meer info hebben, brengen we je op de hoogte.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer