Beantwoord

Wanagogo raakt maar niet geactiveerd

  • 19 December 2017
  • 9 reacties
  • 132 Bekeken

Vorige donderdag de overstap gemaakt naar proximus. Gezien studio100tv pas na nieuwjaar bij proximus komt, besloten we de periode te overbruggen met wanagogo.
Reeds 3x nam ik via verschillende kanalen contact op met Proximus. Telkens hetzelfde antwoord: "ik zie dat je aanvraagt niet actief staat, de activatie zou moeten binnen de 24u werken".
En na 3x nog steeds niet actief... Een 4e poging via dit forum.
Qua mogelijkheden en prijs ben ik wel blij met mijn overstap naar proximus, maar de klantendienst is echt triest.
Altijd maar vergelijken met telenet wil ik nu ook niet doen, maar wanneer je een wijziging doorvoert aan je abonnement, is dit echt zo moeilijk?
En nee, dit is niet 1-malig. De overstap begin dit jaar van mijn GSM-abonnement liep ook niet bepaald van een leien dakje.
Proximus staat te ver van zijn klanten, maar dat is misschien een discussie die niet hier moet worden gevoerd.
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 21 December 2017, 14:26

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Geen probleem! MVG, Wim
👍 Internet werkt terug
👍 Wanagogo werkt
👍 Nieuwe kabel gelegd aan straatkant door proximus

Een productieve dag.
Bedankt om dit op te lossen!
Reputatie 6
Badge +4
Hoi,

Er is een update naar je modem gestuurd. Kan je nu eens controleren?

Groeten,

Jean-Paul
na een reset kan het gebeuren dat je pppoe inloggegevens niet direct ingeladen worden
anders gewoon nog een heropstarten door de spanning 5 sec te onderbreken.
Of zelf je pppoe login gegevens in te voeren als je die zelf kent
en als dit niet lukt kan iemand van proximus die pushen op je bbox


Kan iemand dit aub pushen?
na een reset kan het gebeuren dat je pppoe inloggegevens niet direct ingeladen worden
anders gewoon nog een heropstarten door de spanning 5 sec te onderbreken.
Of zelf je pppoe login gegevens in te voeren als je die zelf kent
en als dit niet lukt kan iemand van proximus die pushen op je bbox
Update voor deze morgen: nog niet actief.
En helaas ligt mijn internet er nu een goeie 45min. helemaal uit.
Tv werkt nog. Modem is gereset.
Het blauwe lichtje van de modem blijft knipperen
Goededag,
Ik zie hier dat gisteren ons IT team over werd verwittigd die dan het nodige voor jou aan het uitvoeren zijn. Deze optie mag je dus spoedig actief verwachten op jouw TV!
Groetjes,
Lorentz.

Ik hoop het alvast, maar u begrijpt vast wel mijn wantrouwen.
Op dit moment is dit nog niet actief.
Reputatie 6
Badge +3
Goededag,

Ik zie hier dat gisteren ons IT team over werd verwittigd die dan het nodige voor jou aan het uitvoeren zijn. Deze optie mag je dus spoedig actief verwachten op jouw TV!

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 7
Badge +4
hi

kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?
je klantennr of lijnnr en je Myproximuslogin is voldoende

Dan kijken we dit voor je na



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan

Reageer