Vraag

Wanagogo

  • 31 May 2016
  • 6 reacties
  • 653 Bekeken

Beste, ik heb sinds vorige week wanagogo. Op de TV werkt dit perfect. Ik heb de app gedownload op mijn samsung smart Phone en samsung tablet.
Ik heb problemen met de spelletjes. Ik kan deze downloaden maar nadien niet spelen (de play knop wordt niet opgelicht). Met de samsung tablet kan ik zelfs niet downloaden.
Kan iemand mij hiermee helpen?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Misschien vindt u hier al wat informatie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_app/particulieren/support/televisie/wanagogo-netflix-tv-replay/wanagogo/hoe-gebruikt-u-wanagogo-tv-of-app.html
Badge
Heb ik eerder ook al ondervonden op een iPad.
De reden waarom ik mijn wanagogo-abo heb stopgezet, heb ondervonden dat de app(van studio100) helemaal niet stabiel is. Zeker na een update van de app.

het lijkt mij dat studio100 toch nog wat werk heeft om deze app iets of wat stabiel te krijgen.
Reputatie 7
Badge +6
Dit kan je vinden op de site; support.wananog.com


Misschien kan je daar ook eens naar een oplossing vragen?
Reputatie 7
Badge +6
Sorry: het is natuurlijk: support.wanagogo.com
😳
Wij hebben een ipad4. Daar werkte wanagogo niet goed op... nu een Samsung s7 gekocht. En het lijkt nog minder goed te werken.... spelletjes downloaden ok...En wanneer je ze wil openen enkel een zwart scherm. Dacht ze dan te verwijderen en opnieuw te proberen installeren, maar dat lukt al helemaal niet. Help?!
Een betalende app zou toch beter moeten werken, niet?
Sommige liedjes en filmpjes kan ik downloaden. Andere hebben hetzelfde probleem als de spelletjes....
Kan ik ergens telefonische ondersteuning krijgen?
Want denk niet dat het aan mijn toestel kan liggen. Verouderd is het alleszins niet 🙂
Badge
Ligt zeker niet aan uw toestel hoor. De wanagogo-app is totaal niet stabiel. Zowel de Android als IOS-versie vertonen enorm veel bugs.
Ik zou er voorlopig je geld niet insteken

Reageer