Vraag

Waarom word ik steeds opgebeld door +32475151230?

  • 30 August 2016
  • 6 reacties
  • 95405 Bekeken

Ik word herhaaldelijk opgebeld door +32475151230 (voicemailnummer Proximus): en wanneer ik terug bel krijg ik steeds te horen dat er geen boodschappen zijn voor mij.
Ik heb altijd gedacht dat je enkel door dit nummer wordt gebeld als er iemand een boodschap op de voicemail heeft nagelaten of als er iemand geprobeerd heeft mijn nummer te bellen en op de voicemail terecht kwam...je krijgt dan ook te horen welk nummer dat geprobeerd heeft. Maar deze keer dus NIKS: ik word gebeld en er zijn gewoon geen boodschappen...

Heb support gebeld: enige wat ze kunnen doen is die telfoonberichtjes gewoon uitzetten (ik krijg dan ook niks meer te horen als iemand geprobeerd heeft mij te bellen) of de voicemail volledig resetten... Wat een service zeg! Ik kreeg toen te horen dat 'het systeem' dat soms kan doen...die overbodige telefoonoproepen plaatsen, ik heb dan ook gevraagd dat ze bij Proximus dat systeem dan maar moeten corrigeren en dat ik er niks kan aan doen: ik betaal voor een goede service waaronder een goed werkende voicemail.

Heeft iemand dit nog al meegemaakt? En kent er iemand een goeie oplossing die niet gepaard gaat met verlies aan voicemaildiensten?

Bij Proximus beginnen ze zich echt alles te permiteren... onlangs hebben ze ook zonder boe of ba het max surfvolume sterk verminderd bij internetabonnementen... van de ene dag op de andere zonder voorafgaande melding EN aan dezelfe prijs uiteraard (wie daardoor te weinig surfvolume heeft kan het wel nog extra gratis aanvragen... waw...hoe klantvriendelijk toch!).

6 reacties

Je bent blijkbaar niet alleen : https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/32475151230
http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/32475151230
Je bent blijkbaar niet alleen : https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/32475151230
Neen...klopt en ik ben er vet mee. Ondertussen heeft Proximus mijn voicemail gereset en heb ik die weer volledig opnieuw moeten instellen. Ik ben benieuwd of het hiermee is opgelost.
Als ze zelf zeggen dat hun 'systeem' dit soms doet dan wordt het hoog tijd dat ze dit eens op een verantwoorde manier oplossen ipv hun klanten te vragen de voicemail volledig opnieuw in te stellen.
Inderdaad dat klopt 😉 maar daarom dat ik hieruit kan afleiden dat er blijkbaar niet veel tegen te doen is ?????
je hebt natuurlijk apps voor de smartphone om die te blokkeren maar dan ben je daar natuurlijk ook vet mee 😉
Inderdaad dat klopt 😉 maar daarom dat ik hieruit kan afleiden dat er blijkbaar niet veel tegen te doen is ?????
je hebt natuurlijk apps voor de smartphone om die te blokkeren maar dan ben je daar natuurlijk ook vet mee ;-)


Het enige dat ik hier kan uit afleiden is (als het inderdaad het 'systeem' is van Proximus) dat ze daar bij Proximus niet veel WILLEN aan doen of gewoon NIET IN STAAT ZIJN om er iets aan te doen bij gebrek aan kennis, want laat ons eerlijk zijn: een systeem dat zonder enige reden zomaar de klanten begint op te bellen is een serieus gebrek dat voor de klanten heel storend is. Klantvriendelijke bedrijven zouden er heel wat energie in steken om zoiets op te lossen... Proximus niet natuurlijk...
Dus inderdaad: men mist bij Proximus de kennis op dit op te lossen. Het resetten van mijn voicemail heeft niks geholpen, ik werd immers opnieuw gebeld door het voicemailnummer. Bij opnemen hoor je niks en bij terugbellen alleen dat er geen berichten zijn. Ergerlijk is dit. Terug naar support gebeld: ja, zij kunnen dat niet oplossen, zij kunnen het alleen doorgeven aan de 'experts' ... Ik zal dus nu terug regelmatig telefoons krijgen van het voicemailnummer zonder te weten of het effectief een nuttige oproep is (= of er iemand geprobeerd heeft mij te bereiken) EN daar kunnen ze bij Proximus NIKS aan doen om dat op te lossen (alleen de voicemail gewoon volledig uitschakelen...maar je blijft wel de volle pot betalen)... dit is echt ongelooflijk!
Er wordt soms ook een techniek gebruikt waarbij je een oproep krijgt (sms enz...) van iemand maar met een nummer die niet van de oproeper komt dus als die het nummer gebruikt +32475151230 dan krijg je dit te zien ! een soort gsm nummer spoofing , maar of daar veel tegen aan te vangen is weet ik ook niet, tenzij het volledig nummer blokkeren wat natuurlijk ook geen oplossing is in dit geval.

Reageer