sinds enkele maanden kan ik niet meer deftig surfen.
en op BGC TV kunnen we NIKS meer deftig bekijken (om de paar seconden blijft het hangen)
waarom ?
---> 192.168.1.1 ---> SURPRISE !!!!!
BGC heeft zomaar mijn profiel verlaagd; nl down stream van 9000kbps naar 5000 kbps
waarschijnlijk omdat ik een normale klant ben die altijd op tijd betaalt ?!
wat is jullie probleem daar bij BGC ?! moet ik per sé overstappen naar Telenet ?!
dat zal zo snel mogelijk gebeuren als mijn profiel zo blijft !
Bladzijde 1 / 1
Er zal wel een reden voor zijn, neem contact op met eva via een privé bericht en geef haar uw gebruikersnaam.
Zij zal wel weten te actherhalen wat er precies gebeurd is.
Btw ... u zit nog op ADSL, is er nog geen VDSL mogelijk bij jullie?
Zij zal wel weten te actherhalen wat er precies gebeurd is.
Btw ... u zit nog op ADSL, is er nog geen VDSL mogelijk bij jullie?
Echt geen reden om op zo een manier te reageren maar wel om 0800 22 700 te bellen.
Als er een lampje in je auto gaat branden, ga je dan ook meteen een nieuwe van een ander merk kopen?
Zoals monocle al zei, check eens bij Eva of nog sneller... bel het bovenstaande nummer, elke dag bereikbaar tot 22u.
Als er een lampje in je auto gaat branden, ga je dan ook meteen een nieuwe van een ander merk kopen?
Zoals monocle al zei, check eens bij Eva of nog sneller... bel het bovenstaande nummer, elke dag bereikbaar tot 22u.
Beste BAYSGT,
Zoals vermeld door mede forum gebruikers Monocle en Axs,
Kan je mij uw login of abonnementsnummer in een privébericht versturen om na te gaan wat er misgelopen is.
Graag sta ik u bij om deze storing te verhelpen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Zoals vermeld door mede forum gebruikers Monocle en Axs,
Kan je mij uw login of abonnementsnummer in een privébericht versturen om na te gaan wat er misgelopen is.
Graag sta ik u bij om deze storing te verhelpen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.