Waarom kan je van Ketnet (Op12) geen nPVR-opnames (op server) doen ?

  • 21 May 2012
  • 8 reacties
  • 567 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Ik stel vast dat je van deze zender geen serveropnames kan maken: noch via de decoder, noch via de online-TV-gids, noch via de TV-Overal-app, waar de zender zelfs nog niet beschikbaar is.... Vergeten aan te passen ? Dit is toch een "binnenlandse" zender ? Wenkbrauw ophalen

8 reacties

correcte vaststelling sinjoor; momenteel zijn enkel onderstaande zenders op te nemen op de server:




    • Nederlandstalige zenders:
      2BE, Canvas, Canvas HD, Cartoon Network NL, één, één HD, één +, Ketnet, VijfTV, Vitaya, VT4, VTM en VTM HD
      [/list] [/list]


      • Franstalige zenders:
        AB3, Cartoon Network FR, Club RTL, France 2, France 2 HD, France 3, La Deux, La Deux HD, La Une, La Une HD, Plug RTL, RTL-TVI, RTL-TVI HD, TF1 en TF1 HD.
        [/list] of Op12 daar nog zal bijkomen is afwachten, is natuurlijk geen puur administratieve kwestie, er zal serverruimte moeten beschikbaar gested worden , etc

        mvg

Inderdaad, xenne. Het totale aantal nPVR-capabele zenders is gelijk gebleven: Canvas behoudt zijn stekje, Ketnet is een apart kanaal geworden. Om meer zenders/kanalen toe te voegen op nPVR, zijn er sowieso uitbreidingen nodig op verschillende vlakken. We bekijken de mogelijkheden om op termijn zenders te kunnen toevoegen op nPVR.


Mvg,

Eva.
Reputatie 7
Badge +1
OK bedankt. We hopen er het beste van? Lachen
Reputatie 7
Badge +1
CORRECTIE: je kan het wél vanop de decoder in nPVR progammeren, als je het, zoals gebruikelijk, laat samenvallen met een ander programma dat al in PVR gepland is. Het komt dan, raar maar waar, ook in de lijst van de online-TV-gids bij het "overzicht geplande opnames vanop afstand". Van in de TV-gids komt er echter geen optie om te plannen....
Reputatie 7
Badge +1
Ik kan zelfs met TV Overal voor PC naar Op12 kijken. Niet met mijn smartphone. In de Androidapp ontbreekt ook nog VT4/VijfTV bv.
op tv overal voor android daar staat vt4/vijft tv idd nog niet tussen....

deze zenders zijn wél reeds te bekijken via tv overal android op tablette, en langs die weg is "Op 12" ook reeds op afstand op te nemen



via de tv gids van tv overal android (zowel de smartphone als tablette versie) kan je "Ketnet/op 12" ook reeds opnemen zenne, sinjoor. enkel in de tv gids op pc is het blijkbaar vergeten.

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt Xenne, ik heb de TV-Overal app. er eens afgesmeten en terug opgehaald en geïnstalleerd, en nu vind ik VT4, VijfTV en Op12/Ketnet) wél terug in de app.. Dat werkt dus wél normaal. De online-TV-gids werkt echter niet om nPVR te programmeren vanOp12. Misschien morgen wél ?
Op12 ook wél programmeerbaar vanop afstand via de app. op mijn smartphone, nog steeds niet via de website (PC).
"Ketnet / Op 12" is nu ook via de pc versie van tv overal op afstand op te nemen

mvg

Reageer